پرسپولیس بازنده تمام عیار پرونده گولچ

0

وزی که مسئولان باشگاه پرسپولیس در دفاع از شکایت آنتونی گولچ از این باشگاه به فیفا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه زدند، می‌شد حدس زد که باشگاه پرطرفدار کشورمان باز هم در پرونده شکایتی دیگر بازنده و محکوم به پرداخت میلیاردها تومان از کیسه بیت‌المال خواهد شد.

مسئولان پیشین باشگاه پرسپولیس در جذب مدافع کروات آنقدر ناشیانه عمل کردند که این بازیکن در دوران حضورش در این تیم حتی یک دقیقه هم بازی نکرد و وقتی به تعهدات مالی‌شان در قبال او عمل نکردند، این بازیکن هم طبق قوانین فیفا عمل کرده و به‌خاطر سه ماه عدم دریافت حق‌وحقوقش ایران را ترک کرد و شکایت خود را نیز به فیفا برد.

مشکل اینجاست که باشگاه پرسپولیس در مورد آنتونی گولچ با دو پرونده شکایتی مواجه است. باشگاه شریف مولداوی هم که قرار بود مبلغ یکصد هزار دلار از باشگاه پرسپولیس بابت صدور رضایت‌نامه گولچ  بگیرد همین مبلغ را از این باشگاه به‌اضافه یکصد هزار دلار دیگر به‌عنوان غرامت خواستار شده است.

پرونده های پرسپولیس در فیفا بیوگرافی آنتونی گولچ بدهی پرسپولیس چقدر است اینستاگرام آنتونی گولچ اخبار فوری پرسپولیس

با توجه به این قضیه باشگاه پرسپولیس غیر از طلب تقریباً ۳۰۰ هزار دلاری گولچ باید حدود ۲۰۰ هزار دلار هم به باشگاه پیشین او بدهد، در واقع ۵۰۰ هزار دلار غرامت بابت بازیکنی است که حتی یک بار هم با پیراهن پرسپولیس در بازی رسمی به میدان نرفت.

اقدامی که مسئولان پیشین باشگاه پرسپولیس در قبال جذب آنتونی گولچ انجام داده‌اند دست‌کمی از قرارداد ترکمن‌چای مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس با مانوئل ژوزه ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ