ماجرای نیکی کریمی و بهناز شفیعی چیست؟ چرا بهناز شفیعی کوتاه آمد؟

1

کتمان نام، نپرداختن دستمزد و نیاوردن نام شاخص ترین موتورسوار ایرانی در تیتراژ پایانی یک فیلم سینمایی جنجال بزرگی را رقم زد.

چندی پیش در خبرها داشتیم نیکی کریمی ستاره سینمای ایران نزد بهناز شفیعی موتورسوار شاخص ایران آموزش موتورسواری می بیند، شفیعی از این اتفاق عکس هایی در اینستاگرام خود می گذاشت.

اما طی دو روز گذشته یک پست اینستاگرامی از سوی شفیعی جنجال بزرگی به پا کرد. موضوع پست اینستاگرامی او این بود که نیکی کریمی نه تنها پولی را بابت آموزش خود به شفیعی نپرداخته که حتی وی را بلاک کرده و این موضوع را نیز کتمان کرده که بهناز بدلکار او در فیلم سینمایی «آذر» بوده است. شفیعی می گوید نیکی کریمی ادعا می کند خودش در صحنه های مربوط به فیلم سینمایی آذر موتورسواری کرده است. این موتورسوار به هنرپیشه زن سینما توصیه می کند برای اینکه راستی خود را ثابت کند از موتورسواری خود به صورت زنده فیلم بگیرد و در استوری اینستاگرام بگذارد.

دختر موتور سوار جنجال نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی بیوگرافی بهناز شفیعی موتور سوار اینستاگرام نیکی کریمی اینستاگرام بهناز شفیعی

پست اینستاگرامی تند بهناز شفیعی گویا باعث شده تا قول و قرارهایی به وی در زمینه پرداخت حق و حقوق و آوردن نامش در تیتراژ پایانی فیلم آذر داده شود چرا که این موتورسوار شاخص کشور پست مربوط به انتقاد شدید از نیکی کریمی را پاک کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. آرش دلون می گوید

    حرف بیخود نزن که به بهناز وعده دادن ، شاید تهدیدش کردن !
    قدر مسلم ، نیکی هنری بجز ژست گرفتن جلوی دوربین نداره و اینبار لقمه ی بزرگتر از دهنش برداشت که در گلوش گیر کرد …
    اینم درسی برای متولدین آبان تا پا در کفش ( آذر ) ماهیها نکن چون فقط مضحکه مردم میشن !!!