نمایندگى بوش ، دوو ، فریجیدر

2

مجموعه آی.پی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای مختلف اینجا است تا به قیاس سه برند مطرح لوازم خانگی ، مزایا و نمایندگی تعمیرات آنها بپردازد !! لوازم خانگی بوش ، دوو یا فریجیدر بخریم ؟ با آی.پی امداد همراه باشید .

نمایندگی تعمیرات بوش

تاریخچه

شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد . روبرت بوش تنها ۲۵ سال سن داشت که با همفکری دو تن از پرسنل ، کارگاه مهندسی ماشین آلات سبک و مهندسی برق خود را بنا نهاد . خدماتی که در این کارگاه ارائه میشد عبارت بود از : تعمیر دستگاههای تلفن ، لوازم برقی ، دستگاههای ماشین تحریر و ماشین آلات دیگر . پشتکار و تلاش های مداوم روبرت بوش در مدت زمانی نسبتا کوتاه باعث شد تا کارگاه کوچک او به شرکت بین المللی موفقی مبدل گردد ، در اوج موفقیت این شرکت کمتر کسی متوجه این مهم بود که اساس توسعه و گسترش روزافزون این شرکت با وجود سادگی بر اختراعاتی ابتکاری همانند احتراق مغناطیسی برای موتورهای درونسوز بنا شده است . روبرت بوش در تمام طول مدت فعالیتش به شعار “بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما میکند را از دست بدهیم” وفادار ماند و بر آن تاکید داشت . شرکت بوش همواره از اصل ارائه کیفیت برتر در زمینه لوازم خانگی پیروی میکند . این شرکت موفق با مسئولیت محدود در سطحی جهانی در زمینه صنعت ابزارآلات برقی و لوازم خانگی تاثیرگذار بوده و حضوری مستمر و موفق در بازارهای جهانی دارد.

نمایندگی فریجیدر در تهران نمایندگی دوو در تهران نمایندگی بوش در تهران محصولات دوو ساخت کجاست رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تعمیر یخچال فریزر

از مهم ترین ویژگی های محصولات بوش به شرح زیر است:

۱ – ماشین ظرفشویی بوش دارای ویژگی شست و شوی ظروف با صدای تنها ۴۲ دسی بل است. همچنین برای تعمیرات ظرفشویی بوش حتما با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش تماس حاصل نمایید .
تمام ماشین های ظرفشویی بوش تحت سخت ترین آزمایشات قرار می‌ گیرند؛ تک تک ورقه‌ های فلزی، لولاها و پیچ و مهره‌ های آن تحت آزمایشات فشار، تمیزی، آب گرفتگی و گرما قرار می گیرند. ویژگی خاص تمام ماشین های ظرفشویی ما کیفیت و ماندگاری بی نظیر آنهاست.

۲ – یخچال فریزر های بوش ظرفیت خنک‌ کنندگی  با رده بندی مصرف انرژی +++A کم مصرف‌ تر از یک لامپ کم‌ مصرف را دارا هستند.
با فناوری NoFrost، هرگز نیاز به یخ‌ زدایی فریزر خود نخواهید داشت: سیستم هوشمند گردش هوا، رطوبت هوای فریزر را به ظرف تبخیری انتقال می دهد که از تشکیل برفک جلوگیری می‌ کند. بوش با فناوری نوین NoFrost از زحمت شما کاسته و باعث صرفه جویی در زمان می شود.
طراحی داخلی یخچال‌ ها و فریزرهای بوش برای شما آزادی عمل، دیدی واضح و نیز چیدمان آسان مواد غذایی را فراهم می‌ آورد. اگر برای گذاشتن یک کیک به ارتفاع بیشتری نیاز دارید، طبقه‌ بندی انعطاف‌ پذیر یخچال‌ های بوش به شما امکان می‌ دهد تا فضای مورد نیاز خود را ایجاد نمایید. قفسه شیشه‌ ای را می‌ توان به عقب راند و یا کاملاً خارج کرد. ارتفاع مناسب قفسه‌ ها گذاشتن غذا درون یخچال را راحت می‌ کند، چرا که می‌ توان به راحتی آن‌ ها را بیرون آورد. حتی شیشه های مربا که در انتهای قفسه‌ ها قرار دارند، به راحتی در دسترس هستند.

۳ – با ماشین لباسشویی های بوش با VarioPerfect تعیین سرعت شستشو در اختیار شما می باشد. در صورت ذیق وقت، کافی است که سرعت شستشو را تا ۶۵ درصد افزایش دهید. برای صرفه جویی نیز می توانید میزان مصرف انرژی را تا ۵۰ درصد کاهش دهید. تمام این تنظیمات به راحتی و با فشار یک دکمه انجام می شوند. نتیجه در تمام موارد یکسان است: شستشوی کاملاً تمیز و پاکیزه.قبل از آنکه هر محصولی با مارک بوش نامگذاری شود، سخت ترین و دقیق ترین آزمایشات را پشت سر می گذارد. هر ماشین لباسشویی ۱۶۰۰۰ کیلوگرم لباس می شوید و خشک می کند و فقط نتایج عالی مورد قبول می باشند. پس از این مراحل محصولات بوش برای مهم‌ ترین آزمایش که استفاده در خانه‌ ی شماست آماده می شوند تا همواره بالاترین استانداردهای کیفی و عملکردی را برایتان فراهم آورند.

۴ – یک اجاق صفحه ای توکار معمولا بالای کابینت نصب شده و از همین طریق نیز کنترل می شود. هر صفحه توکار به طور جداگانه المنت‌ های مخصوص خود را دارد، بنابراین می‌ توانید آن را به طور مستقل از فر نصب کنید. فر را نیز می‌ توانید در کابینت‌ جزیره‌ ای یا دیوار نصب کنید. همچنین می‌ توانید از اجاق‌ های صفحه ایی دومینو ۴۰-۳۰ سانتی‌ متری مانند مدل Teppan Yak برای غذاهای ژاپنی یا Work Burner برای طبخ غذاهای آسیایی استفاده کنید.
ماکروویو سریع‌ ترین راه برای آشپزی یا یخ‌ زدایی، گرم کردن و حتی شیرینی پزی است. فر مایکروویوهای کمپکت ما نیز از تمامی این امکانات برخوردار هستند. این فرها علاوه بر کاربرد معمولی گرم کردن، مایکروویو هم دارند. یعنی: حتی اگر گاهی اندکی عجله هم داشته باشید نیازی به فدا کردن کیفیت عالی آشپزی خود ندارید.

نمایندگی فریجیدر در تهران نمایندگی دوو در تهران نمایندگی بوش در تهران محصولات دوو ساخت کجاست رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تعمیر یخچال فریزر

نمایندگی تعمیرات دوو

دوو شرکت کره ای سازنده لوازم الکترونیکی است ، که در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد ، این شرکت با در اختیار داشتن ۶۴ کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از ۴۰ کشور جهان به موفقیت چشمگیری دست یافت . دوو بعد از دو شرکت سامسونگ و ال جی بزرگترین تولید کننده لوازم برقی در کره جنوبی به شمار میرود .
این شرکت پس از بحران مالی سال ۱۹۹۹ آسیا ورشکست شد و مالکیت آن در اختیار گروهی از طلبکاران قرار گرفت . در آبان ماه سال ۱۳۸۹ اعلام شد که گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب ایران این شرکت را به قیمت ۵۱۸ میلیون دلار خریداری خواهد کرد . رقیب اصلی این شرکت ایرانی در مزایده ، شرکت الکترولوکس سوئد بود که با حمایت و مشارکت یک بانک آمریکایی از شانس های اصلی خرید دوو به شمار می آمد.

ویژگی ماشین لباسشویی دوو :

از جمله ویژگی های ماشین لباسشویی دوو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشو با بخار: در این سیستم برای شستشوی لباس ها آب تبدیل به بخار شده و نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود، بلکه تمیزی بیشتر لباس ها، ضدعفونی شدن، تازگی و طراوت بیشتر و نیز چروک شدن کمتر آن ها را نیز به همراه می آورد.

زنگ هشدار دهنده: این صدای زنگ در صورتیکه اشکالی در حین کار ماشین لباسشویی به وجود آید و همچنین زمانی که کار شستشوی ماشین به پایان برسد فعال شده و شما را حتی اگر در فاصله دورتری از آشپزخانه باشید، آگاه می سازد.
قفل کودک:  در صورتیکه فرزند کوچک در خانواده داشته باشید، امنیت خاطر شما را از بی خطر بودن دستگاه برای او، تأمین می نماید.

برنامه ضد چروک: با استفاده از این برنامه، خشک کن ماشین لباسشویی با دور کمتری کار می کند. در نتیجه لباس ها را کمتر درهم پیچانده و مانع چروک آن ها می شود.

برنامه تأخیر شست و شو: چنانچه می خواهید لباسشویی خود را در ساعات حداقل مصرف برق مانند نیمه شب ها فعال کرده و یا همزمان با اوقاتی که بیرون از منزل به سر برده یا در حال استراحت هستید شستشوی لباس های خود را هم انجام دهید، می توانید دکمه مربوط به این برنامه را فعال کرده و زمان آغاز و پایان کار دستگاه و برنامه شستشوی مورد نظر خود را تنظیم  نمایید.

شستشوی سریع: می توانید برای شستشوی لباس هایی که چندان کثیف نیستند از برنامه های شستشوی سریع ۳۰ دقیقه ای و حتی در برخی دستگاه ها ۱۴ دقیقه ای استفاده کرده تا ضمن دسترسی سریع تر به لباس های تمیز خود، از اتلاف انرژی و استهلاک ماشین لباسشویی خود نیز بکاهید.

آب کشی تکمیلی: اگر پوست حساسی داشته و اطمینان داشتن از عدم وجود مواد شوینده در لا به لای لباس ها برایتان مهم است و یا اشتباهاٌ بیشتر از مقدار لازم در محفظه، ماده شوینده ریخته و نمی خواهید بر روی لباس هایتان رسوب کند، از این برنامه برای اطمینان یافتن از پاک شدن البسه خود از هرگونه مواد، استفاده نمایید.

پیش شستشو: در صورتیکه لباس ها خیلی چرک باشند، استفاده ار این برنامه برخی لکه های لباس را قبل از شروع شستشوی اصلی، پاک می نماید.

ورودی جداگانه آب گرم و سرد: اگر در نزدیکی محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی شما شیر آب گرم وجود دارد، بهتر است دستگاهی با دو ورودی آب یا به اصطلاح دو شیر را خریداری کنید. در ماشین لباسشویی هایی که این قابلیت تعبیه شده است، چنانچه برای شستشو به دمای بالا نیاز باشد، می توان به جای استفاده مداوم از المنت برای گرم کردن آب از شیر آب گرم کمک گرفته و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی نمود.

برنامه شست و شوی اقتصادی: برنامه شستشوی اقتصادی که بیشتر برای لباسهای کتان و الیاف مصنوعی استفاده می شود از دمای حداکثر ۶۰ درجه سانتی گراد آب استفاده کرده و اجازه می دهد ۳ کیلوگرم لباس را با ۳۰ درصد صرفه جویی در وقت و ۴۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب و برق در مقایسه با سیکل معمولی شستشو، بشویید .

و ۸ برنامه شستوشو: دارای ۸ برنامه شستوشو متفاوت که کار با آن ها در هنگام نصب از سوی نمایندگی رسمی دو یه شما آموزش داده میشود.

ویژگی مهمی همچون: ۳ فیلتر سطحی از جنس استیل و پلاستیک,دارای طبقه سوم جهت چیدمان قاشق و چنگال,دارای خشک کن اضافی، شستشوی سریع و شستشوی شدید,شستشوی تاخیری از ۱ تا ۲۴ ساعت و سیستم عیب یاب هوشمند که به راحتی کار شما با این دستگاه کمک خواهند کرد.

عملکرد بی‌صدا: فن‌آوری هوشمند Silent-Tech دوو باعث می‌شود تا تمام مراحل شست‌و‌شو در سکوت انجام گیرد!

حسگر میزان کثیفی: این حسگر درباره میزان کثیفی ظروف تصمیم گرفته و انتخاب می‌کند که کدام برنامه شستشو مناسب این میزان کثیفی است.

حسگر میزان ورود آب: این حسگر وظیفه دارد که تعداد ظروف داخل ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و مطابق با آن میزان آب مورد نیاز را تشخیص داده و آن را کنترل می‌کند.

برنامه محافظت از کودک: این برنامه به شما اطمینان می‌دهد که ظروف غذاخوری نوزادان و بچه‌های کوچک، به‌طور کاملا بهداشتی شسته شده‌اند و هیچ آلودگی و جرمی بر روی این ظروف باقی نمانده است. به‌ این ‌منظور، دوو از یک چرخه شستشوی دقیق به همراه آب‌کشی در دمای بالا و با آب داغ  استفاده می‌کند تا بهداشت ظروف کودک را به‌طور کامل فراهم کند. این برنامه با میزان بهداشت ۹۹.۹۹ درصد خود  توسط LGA تایید شده است.

نمایندگی فریجیدر در تهران نمایندگی دوو در تهران نمایندگی بوش در تهران محصولات دوو ساخت کجاست رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تعمیر یخچال فریزر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

شرکت فریجیدر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی و به عنوان یکی از برند های مشهور در حوزه در میان تولید کنندگان مختلف شناخته شده و چند سالی می شود که این شرکت محصولات خود را به ایران نیز صادر می کند . هر چند برند فریجیدر  همیشه به عنوان یکی از برندهای دارای شهرت و اعتبار در دنیا شناخته شناخته می شود ولی برای مشتریان ایرانی هنوز به خوبی معرفی نشده است . از این رو در این نوشتار به اختصار بر آن شدیم تا تاریخچه مختصری از این شرکت را با هم مرور کنیم .

در سال ۲۰۱۵ در برنامه KBIS ففریجیدر یک سری از لوازم خانگی جدید متعلق به خط تولید حرفه ای را معرفی کرد مانند:اجاق گار فردار، مایکروفر، ماشین ظرفشویی و یخچال که دارای طراحی ای هستند که فریجیدر نام “الهام گرفته از رستوران” بر آن می گذارد. دسته های بزرگ، دکمه های وزنی و خطوط متقارن را در نظر بگیرید، اما در قیمت هایی که به طور مستقیم بازار را جمع آوری می کند.

هفت مدل جدید که دارای نشان حرفه ای هستند، یک طراحی سر راست و مستقیم همراه با کنترل سر راست هستند. این مدل ها همچنین دارای پوشش استینلس استیل ضد لکه شدن هستند.

مدل های جدید فریجیدر نیازهای موجود در بازار که تا کنون پاسخی به آن ها داده نشده را برآورده می کنند. جان وینستوک، معاون ارشد بازاریابی فریدجیدر گفت: مشتری اکنون می خواهد یک نمای حرفه ای در آشپزخانه خود داشته باشد.
لوازم خانگی جدید فریجیدر طبق استاندارد های قبل از نظر اندازه طراحی شده اند. در نتیجه مشتری می تواند بدون نیاز به تغییر کابینت ها و دیگر اجزای آشپزخانه از این وسایل مدرن استفاده کند.

خط جدید شامل یک اجاق گاز فردار با پنل کنترل در جلو یا پشت آن، یک ماشین ظرفشویی، یک یخچال فرنچ دور، یک all-refrigerator، یک all-freezer و یک مایکروفر با کانوکشن خارج از محدوده می باشد.

برای یک تولید کننده لوازم خانگی این غیر طبیعی نیست که ایجاد زیر برندهایی کند که تمام پتانسیل های بازار را جذب کند.
برای مثال، شرکت ویرپول اخیرا در برند مای تگ خود پوشش گارانتی را تا دستگیره ها توسعه داده است و در لوازم خانگی با برند ویرپول ظاهری مدرن ایجاد کرده است.

هیچ کس یک اجاق گاز حرفه ای فریجیدر را با برند های گارلند یا ولکان که در آشپزخانه رستوارن سرو کننده استیک محله شان پیدا می  شود، اشتباه نمی گیرد. اما ظاهر صنعتی و کنترل های ساده شده آن می تواند یک سر آشپز را برای ایجاد خلاقیت ترغیب کند.

فریجیدر در ایران جزء برندهای لاکچری محسوب میشود و توانسته است مشتریان خود را جمع کند .

برای اطلاعات بیشتر به سایت آی.پی (ipemdad.com) امداد مراجعه نمایید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. علی حسنی می گوید

    بوش یکی از برند های برتر لوازم خانگی هستش که توی این سال ها خیلی خوب کار کرده. چون داخل تهران نمایندگی تعمیرات بوش هم فعال هستش قطعا استفاده از این لوازم خانگی با کیفیت رو توصیه می کنم.

  2. عرفان می گوید

    سلام مادر من ماشین ظرفشویی بوش داره و خیلی ازش راضی هستش، الان تنها دغده ای که داریم اگه ماشین ظرفشوییمون خراب بشه چون تحریمیم برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش به کدام شرکت تعمیر لوازم خانگی میشه اعتماد کرد؟