راه‌هایی برای پیشگیری و درمان عرق سوز

0

حتما وقتی نوزادی را در آغوش گرفته‌اید یا زمانی که او را نوازش می‌کنید متوجه لطافت بی حد پوستش شده‌اید. بنابراین باید بدانید که برای مراقبت از چنین پوست لطیفی چه کارهایی انجام دهید. یکی از حساس‌ترین بخش‌های پوست نوزادان نواحی شکم، پاها و باسن آنهاست. این بخش‌ها به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت ادرار و مدفوع، آسیب‌پذیرتر است به همین دلیل عرق سوز و حساسیت‌های پوستی مشکلی شایع بین نوزادان ۴ تا ۱۵ ماهه است.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی بهترین پوشک بچه خارجی

پیشگیری از عرق سوز با انتخاب پوشک مناسب

 

برای پیشگیری از ابتلا به عرق سوز پوشکی، باید بصورت مرتب پوشک‌ بچه را عوض کنید. هر چند انتخاب  پوشک بچه خوب با جذب بالا به پیشگیری از عوارض پوستی کمک زیادی می‌کند اما حتی بهترین پوشک بچه هم برای محافظت از پوست کودک نیازمند تعویض به موقع هستند.

 

پوشک‌ پریمیوم کر پمپرز طراحی شده با نشانگر رطوبت به شما کمک می‌کند تا بلافاصله بعد از خیس شدن پوشک، نسبت به تعویض آن اقدام کنید. این پوشک‌ها همچنین با نرمی فوق‌العاده‌شان از پوست لطیف بچه‌ها مراقبت می‌کنند.

 

درمان عرق سوز پوشکی

 

متاسفانه ۲۵ درصد بچه‌ها در سراسر دنیا به عارضه‌های پوستی ناشی از استفاده پوشک دچار می‌شوند. بنابراین باید با راه‌هایی برای کمک به درمان فوری این مشکل آشنا باشید تا پس از عرق سوز شدن پوست کوچولو به درمان او کمک کنید.

 

در زمان بروز عارضه‌های پوستی، پوشک‌ را در فواصل زمانی کوتاه‌تری عوض کنید و تا حد ممکن رطوبت را از پوست او دور نگه دارید.

با ملایمت، نواحی زیر پوشک را با آب و یک پارچه ی نرم، تمیز کنید، یا از دستمال‌های مرطوب ملایم  استفاده کنید.

با گذاشتن و برداشتن دستمال، پوست کودک را خشک کنید. دستمال را به پوست کودک نکشید. اجازه دهید تا پوست آن ناحیه در معرض هوا بطور کامل خشک شود.

 

چگونه از پوست کودک محافظت کنیم ؟

 

  • با ملایمت لایه‌‌ای نازک از پماد‌های محافظت کننده مثل کرم زینک اکسید یا وازلین روی پوست کودک بمالید.
  • با استفاده از پوشک نرم، جاذب و با کیفیتی که رطوبت را جذب می‌کند، پوست را خشک نگه دارید.
  • مطمئن شوید که پوشک بچه بیش از حد محکم بسته نشده است تا رطوبت با پوست فاصله داشته باشد.

 

در موارد زیر با پزشک خود صحبت کنید:

 

  • زخم‌ها شدید هستند، تاول میزنند یا خونریزی دارند

 

  • عارضه‌های پوستی ظاهر غیرطبیعی دارد

 

  • جوشهای عرق سوزی حتی با مراقبت اضافی ( بیشتر) هم بهبود پیدا نمی‌کنند

 

پیشنهاد می شود خرید پوشک اصل را تنها از نمایندگی پوشک بچه انجام  دهید  تا از اصالت و کیفیت پوشک اطمینان و بهترین پوشک بچه را انتخاب کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ