دستگیری بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر توسط پلیس +عکس

0

بازی تیم‌های مس کرمان و ایرانجوان بوشهر در حالی که روند عادی خود را طی می‌کرد، از اواسط نیمه‌ دوم با اعتراضات شدید وجنجال نیمکت نشینان تیم ایرانجوان به حاشیه کشیده شد و موجب توقف ده دقیقه‌ای این بازی شد.

بر روی یک پرتاب اوت کنار زمین ساده از مقابل نیمکت تیم ایرانجوان، در حالی که هیچ صحنه‌ی خطرناک و یا اشتباه اثرگذاری در جریان مسابقه نیز محسوب نمی‌شد، نیمکت نشینان ایرانجوان به شدیدترین شکل ممکن به داور بازی حمله کردند که موجب اخراج یکی از مربیان این تیم نیز شد.

این اعتراض شدید و غیر حرفه‌ای برروی این صحنه‌ی نه چندان جدی بازی سبب شد که تمرکز بازیکنان ایرانجوان در زمین مسابقه بهم بریزد و لحظاتی بعد از روی نقطه‌ کرنر تیم ایرانجوان گل مساوی را دریافت کند.

نیمکت نشینان ایرانجوان که از این موضوع عصبانی شده بودند کار اشتباه قبل خود را با اشتباهی دیگر تکمیل کردند و این‌بار با هجوم به داخل زمین بازی، درصدد درگیری فیزیکی با داور مسابقه برآمدند!!

در این زمان برخی ماموران نیروی انتظامی برای محافظت از داور کنار او رفتند تا عوامل ایرانجوان را که رسما با داور مسابقه دست به یقه شده بودند جدا کنند اما نفرات تیم بوشهری متاسفانه با ماموران نیروی انتظامی نیز درگیری فیزیکی پیدا کردند که در تصویر این صحنه نیز مشخص است.

یکی از بازیکنان ایرانجوان به ماموری که در حال تصویربرداری از صحنه هست لگد می‌زند تا او را از صحنه دور کند که متاسفانه این درگیری‌های فیزیکی با ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه موجب دستگیری دو تن از عوامل این تیم نیز شد که در پایان بازی نیز آزاد شدند.

مقامات تیم ایرانجوان که نسبت به میزبانی کرمانی‌ها گلایه مطرح می‌کنند اول باید اگاه باشند که مهمترین عامل شکست آن‌ها و اتفاقات این بازی، جنجال شدیدشان بر سر یک صحنه پرتاب اوت ساده بود و سپس درگیری فیزیکی ان‌ها با داور مسابقه سبب اخراج ۴ نفر از عوامل آن‌ها از روی نیمکت و یکی از بازیکنان داخل زمین بود و همچنین شروع دیگری فیزیکی با نیروی انتظامی نیز از سوی عوامل این تیم آغاز شد.

نتیجه بازی امروز ایرانجوان بوشهر نتایج لیگ دسته یک بیوگرافی میثم خداشناس برنامه لیگ دسته یک بازیکنان ایرانجوان بوشهر اخبار ورزشی اخبار کرمان اخبار فوتبال

به هرشکل جوانی تیم ایرانجوان مهمترین مشکل آن‌ها در به وجود آمدن این صحنه‌ها بود و شاید خیلی زیبنده نباشد که به میزبانی کرمانی‌ها در این بازی خرده گرفته شود.

مأموران نیروی انتظامی هم وارد عمل شدند و مدیر تدارکات ایرانجوان و نیز میثم خداشناس، یکی از بازیکنان این تیم را دستگیر کردند.

پس از گذشت حدود دو ساعت از پایان مسابقه، دو عضو تیم ایرانجوان با وساطت پیشکسوتان فوتبال کرمان آزاد شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ