تومور بزرگ و عجیب که از قلب مرد جوان خارج شد +عکس

0

یک مرد ۳۲ ساله اهل نیویورک، به نام جیک کوهن، که به مدت ده سال از درد و سوزش قفسه سینه رنج می برد، در پی افت شدید فشار خون حین انجام آزمایشات فیزیکی قلب، به صورت اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از انجام اسکن و ام.آر.آی، وجود یک تومور بسیار بزرگ در قلبش تشخیص داده شد. این تومور هم اندازه با یک توپ تنیس گزارش شده و پزشکان معتقدند که از زمان تولد در قلب او شروع به رشد کرده است.

قبل از تشخیص تومور، پزشکان دلایل سوزش قفسه سینه او را اسپاسمهای عصبی، فشار خون بالا، اختلال در اکسیژن رسانی به قلب و عدم فعالیت فیزیکی کافی بیان می کردند.

به گفته خود او در سه سال اخیر پیش از تشخیص تومور درد، سوزش و سنگینی قفسه سینه او بسیار تحمل ناپذیر و طاقت فرسا بوده و باعث ایجاد حالت تهوع و تنفس سخت و منقطع در او شده است.

مجله سلامت عکس تومور سرطانی بیماری های قلبی عروقی بزرگترین تومور اخبار پزشکی

در پی انجام آزمایشات تشخیصی برای پی بردن به دلیل سوزش قفسه سینه، به هنگام انجام تست استرس قلبی، ۱۲ دقیقه پس از راه رفتن روی تردمیل، به دلیل افت شدید فشار خون و بیهوشی، وجود تومور در قلبش تشخیص داده می شود.

عمل جراحی برداشتن تومور از قلب کوهن، بلافاصله پس از تشخیص، انجام شده و او اکنون در وضعیت خوبی به سر می برد. بنابرنظر پزشکان پس از پایان دوز داروهای ضداسیدی که برای سوزش قلب مصرف می کند، مرخص خواهد شد.

مجله سلامت عکس تومور سرطانی بیماری های قلبی عروقی بزرگترین تومور اخبار پزشکی

منبع:سلامت آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ