معاون روحانی طرفدار روابط نامشروع است!

0

دفتر استاد حسن رحیم پور ازغدی پاسخ ذیل را به خانم ابتکار وخانم مولاوردی درمورد خبر جعلی منتشرکرد:

۱.  تعابیری چون ” سند ۲۰۳۰ توسط دولت ب کمک بهاییان همچنان  در حال اجرایی شدن است” یا “معاونت زنان قوه مجریه از روابط نامشروع دفاع می کند “یا “معاون رییس جمهور گفته از روابط نامشروع دفاع می کنیم “درسخنان استاد رحیم پور نیامده و برداشت یا اختراع رسانه هاست.

۲. درمورد توئیت تکذیب نشده مولاوردی  گفته شده طبق پرینتی که درجلسه توسط یکی از دانشجویان داده شد  خانه داری ، کلفتی خوانده  شده وبه مادری توهین شده است و چنین نسبتی از سوی ایشان به کسی داده نشده است. اتفاقا دانشجوی مذکور طرفدار آن خانم بوده و ازمحتوای آن توئیت دفاع می کرد و این سخنان درواقع پاسخ به آنان بود.

۳. معاون امور زنان ومعاون حقوق شهروندی از منظر نخبگان حوزه ودانشگاه فعالیت های نادرست و گاه حتی همزبانی های مشکوک فرهنگی وآموزشی با محافل رسمی وغیررسمی غربی  داشته اند که گاه در مواردی ختی با جاسوس های بازداشت شده آمریکایی بوده وتاکنون  شفاف سازی نشده وارتباط با جریانهای فمینیستی سکولار داخلی وخارجی نیزیکی دوتا نبوده است وادامه دارد.

۴. متاسفانه خبرهای بی ربط منتشره  تبدیل به سنت جاریه در فضای مجازی شده و قضاوتها بر این مبنا ست. این سخنرانی بزودی منتشر خواهد شد.

ما مسئول گزارش هایی از سخنرانی های ایشان هستیم که خود درپایگاه  rahimpour.ir منتشر می کنیم و یا در صدا وسیما پخش می شود. مشکل دیگر آن است که ده ها کانال تلگرامی یا سایت ها و وبلاگ ها و صفحات اینستاگرام بنام ایشان وجود دارد که  ارتباطی با ما ندارند. آدرس کانال تلگرامی ما در همان سایت موجود است و بارها نقل قول های ناقص یا نادرست از ایشان را تکذیب کرده ایم وخواهیم کرد. خوب است دیگران هم تکذیب کنند و شفاف باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ