این پیر مرد توانست دو میلیون کودک را از مرگ نجات دهد + عکس

1

این پیرمرد مهربان و خوش سیرت با اهدای خون خودش جان ۲ میلیون کودک را در سراسر جهان نجات داده است و ۵۴ سال است که خونش را اهدا می کند.

 فواید اهدای خون حوادث واقعی بیوگرافی جیمز هریسون اخبار جذاب اخبار جالب

به گزارش ساتین : پزشکان از جمله افرادی هستند که با خواندن درس های بسیار توانسته اند به مرحله ای برسند که عمل های سخت را انجام داده و جان انسان ها را نجات دهند اما افراد دیگری نیز هستند که می توانند انسان ها را نجات دهند و به قهرمان تبدیل شوند.

“جیمز هریسون” قهرمانی ۷۴ ساله است که تا به حال جان بیش از ۲ میلیون کودک را نجات داده به آن ها زندگی سالمی بخشیده است. او در مدت ۵۴ سال پیش بدون این که لباس خاصی بپوشد یا نقاب بزند کارهای قهرمانانه خود را انجام داده است.

  فواید اهدای خون حوادث واقعی بیوگرافی جیمز هریسون اخبار جذاب اخبار جالب

این مرد استرالیایی دارای گروه خونی خاصی است که در دنیا بسیار نادر است و در زمره طبقه بندی عادی قرار نمی گیرد. خون او حالتی دارد که می تواند بیماری کم خونی را در کودکان از بین ببرد و زندگی خوبی را به آن ها هدیه دهد.

او از سن ۱۸ سالگی اهدا کردن خون را آغاز کرده است وهر بار دقیقا سر موقع به یک مرکز اهدای خون می رود تا خون خود را در اختیار سازمان قرار دهد. او تا به حال ۱۰۰۰ بار این عمل را انحام داده و هرگز در فکر ایستادن و دست کشیدن نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سارا می گوید

    خدا خیرش بده