پلیس دبی به دنبال لامبورگینی اوروس +عکس

0

درحال‌حاضر ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی دبی شامل خودروهای عجیب‌وغریبی می‌شود که حتی در بعضی موارد تنها چند نسخه محدود از آن‌ها تولید و فروخته شده است.

البته این جزو سیاست‌های گردشگری دبی است و هدف از این اقدام نمایش توانایی‌های پلیس این دولتشهر ثروتمند است. این خودروها از پورشه گرفته تا آستون‌مارتین، مدل‌های مختلف لامبورگینی و حتی بوگاتی را شامل می‌شوند.

اما با معرفی محصول جدید کمپانی اصالتا ایتالیایی لامبورگینی و ارائه قابلیت‌های یک سوپراسپرت در کنار قابلیت‌های آفرود، می‌توان حدس زد که حتی قبل از معرفی رسمی این محصول، مسئولان پلیس دبی به‌دنبال دراختیار گرفتن این خودرو بوده‌اند.

مجله خودرو لامبورگینی Urus قیمت لامبورگینی Urus قیمت لامبورگینی عکس ماشین پلیس عکس لامبورگینی پلیس دبی پلیس امارات بهترین شاسی بلند امارات (دبی  ابوظبی) اخبار دبی

جالب این‌جاست که با ورود اوروس به ناوگان پلیس دبی، این خودرو قوی‌ترین شاسی‌بلند آن‌ها نخواهد بود، چراکه از چهار سال قبل بارابوس بی ۶۳ اس-۷۰۰ وایداستاری را دراختیار داشتند که درواقع مرسدس‌بنز جی کلاسی است که از توان ۶۹۰اسب‌بخاری برخوردار شده است.

این درحالی است که اوروس با پیشرانه ۸‌سیلندر خورجینی تویین توربوی خود می‌تواند ۶۴۱اسب‌بخار تولید کند. اما بااین‌وجود اوروس به‌خاطر ظاهر آیرودینامیک و استفاده از آلیاژهای سبک در شاسی‌خود می‌تواند نسبت به بارابوس ۱.۳ثانیه سریع‌تر به‌سرعت ۱۰۰کیلومتربرساعت برسد و همین مورد می‌تواند عامل اصلی جذب این خودرو باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ