گفتگو جالب نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در برنامه دورهمی

3

شب گذشته مهران مدیری در ویژه برنامه شب یلدا شبکه نسیم، در اولین شب یلدای مشترک علی اوجی و همسرش نرگس محمدی میزبان این زوج هنرمند و همچنین حجت اشرف زاده و عماد طالب زاده شد.

مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» ضمن تبریک به مناسبت شب یلدا، گفت: یک جوری می گویند، شب یلدا یک دقیقه بیشتر از همه ایام سال است، که انگار ما برای ثانیه به ثانیه زندگیمان برنامه داریم.

همسر نرگس محمدی همسر علی اوجی مهمان دورهمی امشب دورهمی مهران مدیری خانواده نرگس محمدی بیوگرافی نرگس محمدی بیوگرافی علی اوجی اینستاگرام نرگس محمدی اینستاگرام علی اوجی ازدواج نرگس محمدی

ما آدم هایی هستیم که ۵ ساعت از روز خود را در ترافیک سپری می کنیم و وقت تلف شده در زندگی زیاد داریم. من اهل قضاوت نیستم و به داوری ها کاری ندارم؛ ۳۵ دقیقه زلزله آمده و هیچ کس حرفی نزده است، اما در عوض داور ما بلد است سوت بلبلی بزند!

در ادامه برنامه، مدیری با اشاره به اینکه نیمی از مهمانان امشب از برندگان حامی برنامه هستند، با برندگان دوره پیش «دورهمی» صحبت کرد و پس از آن از عماد طالب زاده و حجت اشرف زاده برای اجرای قطعه «عشق دلم» به روی صحنه دعوت کرد.

مجری برنامه «دورهمی» با اشاره به اینکه بعضی از افراد در تقویمشان همه مناسبت ها را مشخص کرده اند ، بیان کرد: ما برای همه روزها در تقویم روز داریم، حتی روز مو فرفری ها هم جشن می گیریم و جدیدا برای هر جشن هم تِم مشخص می کنند. اما مراسم و جشن گرفتن برای آنهایی که کارت اعتباری هایشان معتبر است، کاری ندارد؛ خانم در فروشگاه زنجیره ای تمام مایحتاج خود را با یک علامت انگشت داخل سبد چرخدار می ریزد.

مدیری در ادامه ویژه برنامه «دورهمی» با بیان اینکه فضای مجازی دورهمی ها را کمرنگ تر کرده و جذابیت های گذشته را گرفته است، اظهار کرد: پیش از این در همنشینی ها بحث های سیاسی را داشتیم، اما امروزه جنبه بحث های سیاسی پایین آمده است. قبل از این در پایان هر مراسم قطعنامه سیاسی بین خانواده ها امضاء می شد! ای کاش قدر قدیم ها را بیشتر بدانیم، خیلی از کشورها به این دورهمی ها هم غبطه میخورند. چرا که خیلی از کشورها برای خروج از منازل خود هم باید عوارض خروج بدهند! اما ما نداریم و باید قدر بدانیم.

در بخش دیگری از برنامه عماد طالب زاده دومین قطعه خود را اجرا کرد و مدیری از علی اوجی و نرگس محمدی زوج هنری دعوت کرد و گفت: امشب میزبان زن و شوهری هستیم که با همین برنامه ازدواج کردند و از آن موقع با هم آشنا شدند.

از شوهرت بزرگتری؟

اوجی و همسرش محمدی ضمن سلام و تبریک شب یلدا و احوال پرسی با مدیری، صحبت های خود را بیان تاریخ تولد خود آغاز کردند. اوجی در این رابطه گفت: من متولد سال ۱۳۶۲ هستم و یازده ماه از نرگس کوچکترم.

مدیری به حضور اوجی در همه برنامه های و پروژه های سینمایی و موسیقی اشاره کرد و از او در این رابطه پرسید.

اوجی با بیان اینکه رشته تحصیلی اش در زمینه کارگردانی سینماست و به دلیل ورود به کارگردانی، کار خود را در عرصه هنر آغاز کرده، اظهار داشت: ورود به سینما و کارگردانی برای سینما سخت است، و چون استعداد خودم را در دیگر زمینه های هنری احساس کردم، وارد عرصه تهیه کنندگی موسیقی شدم و و بعد از آن چند سالی کارگردانی جشن حافظ مرحوم علی معلم را برعهده داشتم.

وی درباره حضورش در حرفه بازیگری، با بیان خاطره ای از پشت صحنه فیلم سینمایی «پل چوبی» گفت: یک شبی مهران مدیری از من دعوت کرد تا بازیگر شوم و با شوخی که آن شب کردم وارد کار بازیگری شدم.

در ادامه نرگس محمدی با اشاره به فعالیت های همسرش گفت: از فعالیت زیاد علی ناراحت نیستم، علی همه جا هست. اما اینکه در خانه هم درگیر کارهاست، کمی اذیتم می کند.

مهران مدیری  از محمدی درباره تقاضای ازدواج و آشنایی با اوجی جویا شد. بازیگر مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» توضیح داد: خیلی سال بود علی را می‌شناختم و سری پیش «دورهمی» هم علی از من دعوت کرد. اما برای ازدواج به من گفت تا ۶۰ سالگی می خندانمت و با من خوشبخت می شوی! من با آدم هایی که همیشه عبوس هستند و همیشه ناراحت هستند، مشکل دارم و اصلا نمی توانم آن آدم ها را تحمل کنم.

محمدی با اشاره به صحبت هایش در یک مصاحبه گفت: من می خواستم در آن مصاحبه بگویم که علی قلبش خوب و پاک است و از نظر مغزی و روانی هم آرام است اما جمله ام خوب ادا نشد و گفتم روانش پاک است.

علی اوجی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «درحاشیه ۲» با اشاره به خصایص همسر خود محمدی افزود: خیلی خوب و خیلی خوش اخلاق است، اما وقتی که زبانش قاصر می شود از حرکات فیزیکی استفاده می کند و کتک می زند (شوخی کردم). واقعا آدم خوش قلب و مهربانی است؛ ضمن اینکه یک مادر زن دارم که یک آدم درجه یک و سرحال است.

اوجی ادامه داد: در دوران ازدواج و روزهای نزدیک به عروسی ایران نبودم و تمام کارهایمان را مادرزنم انجام داد؛ من ۱۰ روز مانده به عروسی به جشنواره ونیز رفتم و دقیقا همان روز عروسی ایران آمدم و شانس آوردم که هواپیما تاخیر نداشت.

وی با اشاره به اینکه در حرم امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگار کرده است، گفت: ما به همراه لاله اسکندری برای تئاتری به مشهد رفته بودیم که در یک روز در گوشه ای حرم به کمک لاله اسکندری  همزمان با به صدا درآمدن ساعت های صحن از نرگس درخواست ازدواج کردم و انگشتر را به او دادم.

محمدی که در سری گذشته دورهمی به بازی خود نمره ۱۰۰ را داده بود، این بار نیز هم به بازی خود و هم ایفای نقش همسرش اوجی نمره ۱۰۰ را داد و گفت: هر کس خودش می دانند تا چه میزان تلاش می کند.

در ادامه برنامه اوجی یک غزل از حافظ را با انتخاب مدیری خواند و پس از آن در پاسخ به سوالی درباره میزان حقوق خود و همسرش گفت: تا حالا آن را حساب نکرده ایم و همه درآمدمان خرج شده است.

محمدی با اشاره به خصلت های مثبت و منفی علی اوجی تصریح کرد: علی خیلی خوب است، اما وقتی عصبی می شود بعد از بیان همه حرف هایش و داد و بیداد کردن، فوری عذرخواهی می کند.

همچنین اوجی در ادامه درخصوص خصلت های  همسر خود بیان کرد: خصلتی از نرگس نیست که دوست نداشته باشم و روزی که خواستم ازدواج کنم اخلاق او برایم جذاب بود؛ اما واقعا وقتی گریه می کند، نمی توانم تحمل کنم. چراکه سر هرچیزی گریه می کند، یکبار وقتی مهمان داشتیم غذا سوخت و او تمام مدت گریه می کرد.

نرگس محمدی در پاسخ به سوال مدیری که این روزها چه چیزی بیشتر در جامعه شما را اذیت می کند، گفت: هیچ وقت این بی ثباتی در اقتصاد جامعه را نمی فهمم که یک شبه خیلی چیزها عوض می شود و همه چیز یا گران می شود و یا ارزان. تغییرات قیمت از یک تا ۱۰ درصد منطقی است، نه اینکه یک شبه سه و یا چهار برابر شود. این خیلی آزارم می دهند و یکی از آرزوهایم این است که چند سالی ثبات اقتصادی وجود داشته باشد.

اوجی در ادامه بی اخلاقی در جامعه و فضای مجازی را معضل جامعه دانست و از مردم خواست تا با حفظ فرهنگ و تاریخ اصیل خود، اخلاق مدار باشیم.

گفتنی است، در پایان این گفتگو علی اوجی که برای اولین بار به عنوان مهمان در برنامه «دورهمی» حضور داشت، به موزه «دورهمی» یکی از جوایز تهیه کنندگی موسیقی خود را اهدا کرد و مدیری به پاس ازدواج این زوج هنرمند یک دیوان نفیس حافظ و تندیس علی اوجی را به آنها هدیه داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ناشناس می گوید

    در مورد سنشون واقعاً مردم گرفتن هاااا!!!!!

  2. فرهنگ می گوید

    اگه شما هنرمندان گرامی بذارین این فرهنگ و اصالت حفظ میشه،همه چی که از شماها در اومده مردم یه چیزی هم بدهکار شدن!! والا چه رویی دارید شما

  3. ناشناس می گوید

    شبکه و برنامه خصوصیه مگه طرف رو خواستیم پاگشا کنیم خوبه از رسانه ملی استفاده میکنن واسه شوهر دادن این …ها