جزییات دستگیری سه زن مطلقه در اسلامشهر !! + عکس

0

سه زن جوان مطلقه در اسلامشهر در حالی که پوشش مناسبی نداشتند دستگیر و راهی بازداشتگاه شدند تا به جرم آنان رسیدگی شود.

به گزارش ساتین : رئیس پلیس آگاهی غرب تهران از دستگیری سه زن مطلقه با بیش از دویست وچهل میلیون ریال چک پول جعلی در اسلامشهر خبر داد.

سرهنگ منصور خدادادی رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: عوامل گشت یگان امداد شهرستان اسلامشهر در حین گشت زنی به یک خودروی پرایدی که راننده و سه نفر سرنشین آن وضعیت ظاهری مناسبی نداشتند مظنون شدند.

وی گفت: با توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ، متهمین دیگر بنام‌های طاهره، ۲۹ ساله ساکن شهریار- مریم، ۳۲ ساله ساکن شهریار جهت تحقیقات بیش تر به پلیس آگاهی شهرستان اعزام شدند.

در تحقیق از مژگان درباره نحوه و چگونگی دریافت چک پول‌های جعلی عنوان کرد: مدت یکسال است از همسرم جدا شده‌ام و چک پول های جعلی را از شخصی به هویت احمد گرفته‌ام.

مژگان اعلام کرد که حدود ۴ ماه قبل یک واحد مسکونی در شهرک سعیدیه را به جواد فروخته و مدت چند سال است که با ایشان رابطه دوستی دارم و مبلغ بیست و سه میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت گرفتم و بابت باقیمانده این چک پول ها را در منزلش واقع در باغ فیض به من تحویل داده است و من اطلاعی از جعلی بودن آن نداشتم.

رئیس پلیس آگاهی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، دستور قضایی مبنی بر شناسایی و دستگیری متهم دریافت شد. با راهنمایی نامبرده، اکیپی از کارآگاهان این پلیس به محل سکونت وی اعزام که متهم به هویت جواد فرزند محمد ۲۸ ساله ساکن اسلامشهر شناسایی و دستگیر شد.

نصر آبادی کارشناس مسائل خانواده به خبر نگار ما گفت: تبدیل شدن مسئله طلاق به امری عادی و رها شدن زنان مطلقه در جامعه منشاء مشکلات اخلاقی و بتبع افزایش جرم در جامعه می شود.

شماره زن جوان مطلقه زن مطلقه در شهریار زن مطلقه در اسلامشهر زن جوان مطلقه رابطه جنسی حوادث تهران حوادث اسلامشهر اخبار حوادث آدرس زن جوان مطلقه

وی درمورد خبر فوق گفت: همانطور که می بینید این زنان مطلقه بدحجاب ودارای رابطه غیر اخلاقی با مردان دیگر بودند واز دل این جریانات جرمی مانند جعل چک پول و کلاهبرداری نیز در می آید ومتاسفانه غالبا این زنان مورد سواستفاده واغفال مردان فرصت طلب قرار می گیرند.

وی تغییر سبک زندگی از خانواده محوری به خود محوری ونقش آموزه های ماهواره ها را دراین باره بسزا دانست وگفت: هرکسی ماهواره در منزل خود راه میدهد بداند تربیت فرزندان خود را به دست فرهنگ مهاجم سپرده است ودر آینده ایی نه چندان دور تغییر سبک زندگی را درخانواده خود خواهد دید.

نصرآبادی ضمن در خواست از رسانه ها به خصوص صداوسیما برای نشان دادن تاثیر ماهواره بر سبک زندگی و عواقب آن درقالب سریال های جذاب و معناگرا راهکارهایی همچون تعدد زوجین، حمایت زنان مطلقه وآموزش خانواده ها قبل از ازدواج را در پیشگیری از مشکلات این چنینی مناسب دانست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ