آخرین اخبار از اعتراضات خیابانی در شهر ایذه

1

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی‌های شب گذشته در ایذه که منجر به کشته شدن دو نفر شده، در عین حال گفت که شرایط این شهر در حال حاضر آرام است.

به گزارش ایسنا، هدایت‌الله خادمی اظهار کرد: من در حال حاضر در حوزه انتخابیه هستم، وضعیت آرام است و علی‌رغم برخی شایعات منتشر شده هیچ جا تصرف نشده است.

وی افزود: عصر دیروز (یکشنبه) ناآرامی‌هایی در ایذه وجود داشت که منجر به کشته شدن دو نفر شد البته هنوز دلیل کشته شدن این افراد مشخص نیست اما از دیشب تا عصر امروز تجمع و ناآرامی وجود نداشته است.

این نماینده مجلس با اشاره به تعرض به برخی شعب بانک‌ها و وارد شدن خسارت به برخی مراکز عمومی، تصریح کرد: شروع این اعتراضات از بحث‌های اقتصادی، بیکاری و اشتغال بوده اما در مورد ادامه آن نگرانیم که دست‌هایی در کار باشد. به هر حال تحرکاتی وجود داشته که منابع و امکانات مردم در شهر ایذه که شهر محرومی است تخریب شده است.

خادمی خاطرنشان کرد: توصیه من به مردم و جوان‌ها این است که صبور باشند و اجازه دهند هر چیزی از مجرای قانونی‌اش پیگیری شود. درست است که کشور از نظر اقتصادی مشکلاتی دارد اما باید صبر و حوصله به خرج دهیم و مصلحت نظام را در نظر بگیریم.

نماینده مردم ایذه در پایان با تاکید بر ضرورت توجه دولت به مناطق محروم، خواستار تسریع در آبرسانی به حوزه انتخابیه خود شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    واقعاً مردم صبرشون لبریز شده تا کی میخوان انکار کنن که مردم ناراضی ان ؟؟؟