اتفاقی تازه در صنعت بیمه کشور؛ فروش آنلاین بیمه در «ازکیـ»

0

وب­سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Online Aggregator ها قرار می­گیرد؛ و همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

حتما تا به حال به خرید یکی از انواع بیمه احتیاج پیدا کرده‌اید. اگر صاحب یک وسیله‌ی نقلیه باشید به دنبال بیمه شخص‌ثالث یا بدنه رفته‌اید و یا بسته به کسب و کار و شرایط زندگی، گذرتان به یکی از انواع بیمه‌های مسئولیت، حوادث، آتش سوزی یا عمر افتاده‌است. ‌

نرخ بیمه ماشین رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی خرید بیمه شخص ثالث خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث تمدید اینترنتی بیمه شخص ثالث بیمه شخص ثالث چیست بیمه آنلاین موتورسیکلت

برای خرید هریک از این بیمه‌‌ها ناچار باید به یکی از دفاتر بیمه در سطح شهر مراجعه کنید، ولی تعدد دفاتر نمایندگی بیمه، تنوع نرخ‌ها و شرایط ویژه‌ی هر شرکت را در پی خواهد داشت. و اینجاست که کار شما برای انتخاب بسیار سخت خواهد بود. مراجعه حضوری به تمام نمایندگی‌ها بسیار وقت‌گیر و تقریبا غیر ممکن است و از سمت دیگر انتخاب یکی از بیمه‌ها بدون اطلاع از شرایط و قیمت‌های سایر شرکت‌های بیمه کار عاقلانه­ای نیست. اما چه باید کرد؟ چگونه می‌توان بدون دوندگی میان نمایندگی‌‌ها بهترین شرکت را انتخاب کرد؟ کدام مشاور مناسب‌ترین شرایط و بهترین قیمت بیمه‌نامه را به ما توصیه می‌کند؟ کدام مشاور مطمئن پروسه خسارت‌دهی شرکت‌‌ها را در زمان بروز حادثه تجربه کرده و تجربیاتش را به صورت رایگان در اختیار ما می‌گذارد؟ و به طور خلاصه از چه کسی می‌توان با اطمینان پرسید: «از کیـ بیمه بخریم؟»

اخیرا شرکت «ازکیـ» راه حل مطلوبی برای پاسخ به این سوال مهم پیدا کرده است. وب سایت ازکیـ با کنار هم قرار دادن شرکت‌های متعدد بیمه‌‌ای و دسته بندی نرخ‌‌ها و شرایط آن‌‌ها بر اساس پارامتر‌های مورد نظر خریداران، شما را از مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی بی‌نیاز کرده و به شما کمک می‌نماید به راحتی و از طریق گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی‌تان اطلاعات مختلف شرکت‌های بیمه را بررسی کنید و نرخ‌‌ها و شرایط هرکدام از آن‌‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. و در نهایت نظرات خریداران قبلی هر شرکت را مشاهده کنید و با توجه به تجربیات آنها پیرامون کیفیت خدمات و نحوه خسارت‌دهی در زمان بروز حادثه بهترین و دقیق‌ترین انتخاب بیمه‌‌ای خود را رقم بزنید.

رقابتی که بیش از همه به سود مردم خواهد بود

ازکیـ با فراهم نمودن بستر مناسبی برای کنار هم قرار گرفتن شرکت‌های بیمه و مقایسه‌ی آنلاین نرخ‌‌ها و شرایط آنها فضای مطلوبی را برای رقابت این شرکت‌‌ها مهیا کرده است. رقابتی که بیش از همه به سود مردم خواهد بود و پس از آن موجب رونق بازار بیمه‌‌ای کشور و گسترش کسب و کار شرکت‌های بیمه خواهد شد.

نکته‌‌‌‌‌‌ی قابل توجه، استقبال شرکت‌‌‌های سنتی بیمه از ایده‌‌‌‌‌‌ی جدید فروش اینترنتی بیمه و همکاری این شرکت‌‌‌‌ها با با این کسب و کار تازه است. شرکت‌‌‌های بیمه‌‌‌‌‌ای به سامانه «ازکیـ» نه به چشم یک رقیب، بلکه به چشم یک توسعه دهنده‌‌‌‌‌‌ی خلاق بازار نگاه‌‌‌‌ می‌کنند؛ و به خوبی‌‌‌‌ می‌دانند شرکت‌‌‌‌هایی مثل ازکیـ با وجود این که بیشترین سود را به مردم و خریداران بیمه‌‌‌‌ می‌رسانند، بازار آنها را نیز رونق قابل توجهی خواهند بخشید.

مقایسه‌ی بدون غرض ورزی ازکیـ می‌تواند قابل اعتماد ترین پیشنهاد به متقاضیان خرید بیمه باشد. «ازکیـ» به شما کمک می‌کند بهترین بیمه را با کمترین زمان و مناسب‌ترین قیمت انتخاب کنید و به آسانی و بدون مراجعه حضوری به نمایندگی­ها بیمه‌نامه خود را تحویل بگیرید. و همچنین در تمام مراحل، پشتیبانی آنلاین کارشناسان با تجربه تیم ازکیـ را در کنار خود داشته باشید؛ از زمان ورود به سایت و انتخاب بیمه، تا لحظه‌ی تحویل بیمه‌نامه درب منزل یا محل کار شما. «ازکیـ» به شما می‌گوید ازکی بیمه بخرید!

منبع: سایت ازکیـ azki.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ