صحبت های جالب ابوالفضل پورعرب در برنامه دورهمی +عکس

0

چرا ابوالفضل پورعرب عاشق نشد؟/ انتقاد آقای بازیگر از هنرمندان

همسر ابوالفضل پورعرب همسر آنا نعمتی مهمان دورهمی امشب فرزندان ابوالفضل پورعرب سرطان ابوالفضل پورعرب زمان پخش دورهمی رایکا پورعرب دختر ابوالفضل پورعرب دختر آنا نعمتی خانواده ابوالفضل پورعرب خانواده آنا نعمتی پوریا پورعرب بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۱۵ دی ماه ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان ابوالفضل پورعرب سوپراستار سینمای ایران در دهه شصت و هفتاد بود.

مهران مدیری با دعوت از ابوالفضل پورعرب برای حضور در استودیوی برنامه دورهمی از او به عنوان اولین سوپراستار سینمای ایران یاد کرد که با فیلم عروس به شهرت رسید و از این هنرمند کشورمان خواست درباره ورودش به دنیای بازیگری بگوید.

بازیگر سریال شهرزاد در این باره گفت:من سال ۵۹ برای بازی در ماموریت حساس دعوت شدم و این آغاز تئاتر حرفه ای من بود و چندین سال مشغول تئاتر بودم و در واقع سینما در آن زمان یک رویا بود. پدرم مخالف بازیگر شدن من بود و دوست داشت که موسیقی بخوانم . زمانی که فیلم قربانی پخش شد من با هزاز ذوق کنار پدرم نشستم تا با هم فیلم را ببینیم اما زمانی که دید در فیلم سیگار میکشم یه کشیده به من زد و گفت من میدانستم آخر تو معتاد میشوی.

اولین دستمزد ابوالفضل پورعرب چقدر بود

ابوالفضل پورعرب ادامه داد :فیلم عروس کاری از بهروز افخمی در واقع سکوی پرتابی برای من بود و من خیلی چیزها از آقای افخمی در این فیلم آموختم. من طبق تربیت پدرم عادت داشتم که خیلی متواضع باشم و همیشه به همه سلام میکردم و یک روز آقای افخمی از من خواست دیگر به همه سلام نکنم و گفت :من برای فیلم عروس از تو جسارت میخواهم ، یک بازیگر نقش اول نباید اینگونه رفتار کند.

بازیگر فیلم عروس درباره اولین دستمزدش گفت:اولین دستمزد من برای فلیم عروس در سال ۶۹ ، ۳۰ هزار تومان بود.

ابوالفضل پورعرب در برنامه دورهمی

گفتن اولین دستمزد ابوالفضل پورعرب باعث شد مهران مدیری نیز خاطره ای از اولین دستمزدش را در سال ۷۲ تعریف کند و گفت :سال ۷۲ زمانی که قرار بود برای بستن قرارداد بروم با خودم کلی فکر کردم که دستمزدم چقدر باشد و به این نتیجه رسیدم که اول بگویم ۱۵۰ هزار تومان و تا ۱۰۰ هزار تومان پایین بیایم اما زمانی که وارد دفتر شدم آقای هنرمند هرچه اصرار کردند من رقم دستمزد پیشنهادی را نگفتم و خود ایشان با کلی عذرخواهی پیشنهاد ۲۴۰ هزار تومان را به من دادند و من تصمیم گرفتم همیشه صبرکنم و پیشنهاد رقم دستمزدها از طرف من نباشد.

علت کم کاری ابوالفضل پورعرب در سالهای اخیر چه بود

ابوالفضل پورعرب درباره علت کم کاری اش در چند سال اخیر گفت:من از این اوضاع و شرایطی که برایم رقم خورد خیلی خسته ام ، در دوره ای ممنوع الکار شدم آنهم بی دلیل و تنها بخاطر اینکه از سر یک کار به کاز آقای فخیم زاده رفتم . سنگ ندازی هایی زیادی از سوی خیلی از افراد صورت گرفت و من را خسته کرد ، در واقع این سینما چیزی نبود که ما میخواستیم.

وی در خصوص کم کاری خود اظهار داشت: خیلی اذیتم می‌کردند و برخی از روزنامه‌ها هرچی دوست داشتند می‌نوشتند و دلگیر شدم. سر کاری بودم با آقای فرح بخش در «بهشت پنهان» که بعدش باید سر صحنه «چهره» می‌رفتم، آقای خاکبازان گفتند باید ایشون ممنوع الکار شود اما نتوانستند که این کار انجام دهند. مدیری در واکنش به پورعرب گفت آقای خاکبازان از کسانی بود که ۹۰ درصد سینماگران ممنوع الکار کردند.

این بازیگر بیان کرد: برای فیلم «مردی شبیه باران» جایزه گرفتم خیلی ذوقی نداشتم و کسل کننده است. در حال حاضر همه بازیگران زحمت می‌کشند؛ ممکن است با پارتی آمده باشند اما حالا تلاش کردند که مردم دوستشان دارند. امیدوارم شرایط حال حاضر سینما عوض شود.

ابوالفضل پورعرب درباره ماجرای جدایی اش از شهرزاد گفت:من و آقای فتحی بر سر قصه شهرزاد به توافق نرسیدیم و همین دلیلی برای جدایی من از شهرزاد بود و این اتفاق بدون هیچگونه قهر و دعوایی صورت گرفت و شایعات در این باره همه کذب است.

ابوالفضل پورعرب پرده از راز شایعات اطرافش برداشت

مهران مدیری به شایعات زیاد چند سال اخیر ابوالفضل پورعرب اشاره کرد که گفت:در چند سال اخیر همه چیز به من نسبت داده شد جز آن چیزی که حقیقت داشت. من چند سال پیش به سرطان اثنی عشر مبتلا شدم و دوره درمانم با انجام سه عمل جراحی ۵ سال طول کشید و در این مدت انواع برچسب ها را به من نسبت دادند. بسیاری از همکارانم که توقع داشتم از آنها حتی به من سر هم نزدند و یادی از من هم نکردندو حتی شایعات زیادی هم برای من درست کردند.

پورعرب در خصوص حضور هنرمندان در مناطق زلزله زده گفت: اعتقادی به این کار ندارم چون هرکسی باید در جای خود کار انجام دهد، خیلی بهتر است. این فعالیت‌هایی چون شماره حساب کار درستی نیست؛ مهربانی کردن، به چالش کشیدن و به رخ کشیدن خوب نیست.

ابوالفضل پورعرب در برنامه دورهمی

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان درباره ماجرای عاشق شدنش گفت :من بسیاری از آدم ها را دوست دارم اما عشق به معنایی که شما میگویید را پیدا نکردم ، گشتم ولی نیافتم.

این بازیگر در خصوص حضورش در جنگ گفت: در تبلیغات مشغول به کار بودم که گفتند اگر تهران بمانید ۶ ماه اضافه خدمت می دهند و من به منطقه رفتم و جای بسیار خوبی بود، آدم هایی را می دیدم که خاص هستند و برای کشورشون تلاش می‌کنند. فضای شادی نبود اما لذت بخش بود.

این بازیگر در خصوص سریال «شهرزاد» بیان کرد: من با کسی قهر نکردم و شهرزاد را دوست داشتم؛ از جایی با حسن فتحی اختلاف داشتم و گفتم نقش مرا از این سریال حذف کند. ادامه این داستان را دوست ندارم و اختلاف سلیقه سر قصه بود. شهاب حسینی در سریال پسر من بود و این روند تغییر کرد.

پورعرب در خصوص فعالیت جدید خود گفت: در حال حاضر با محمدحسین لطیفی در فیلم «ویرگول» همکاری می‌کنم و بهمن ماه در سریال ۸۷ متر آقای عیاری بازی می‌کنم.

وی در پایان گفت: خیلی احساس خوشبختی ندارم و در این سالها چیزهایی را از دست دادم از جمله جوانی. دلم میخواهد میانسالی هم را بفهمم شاید به این دلیل کم کار می‌کنم و کنار مردم باشم.

ابوالفضل پورعرب جایزه پیونگ یانگ و عینک خود را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ