ماجرای ازدواج کریم انصاری فرد با “صوفیا” دختر میلیاردر یونانی- آمریکایی +عکس

1

کریم انصاری فرد، مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان که ۳ سالی است در یونان بازی می کند، فصل گذشته از پانیونیوس به المپیاکوس پیوست و حالا شایعه ازدواجش با دختر ثروتمند یونانی – آمریکایی امروز در برخی کانال های مجازی دست به دست شد.

شایعات منتشره حاکی از سفر این ۲ در تعطیلات کریسمس  به اتریش بود و  رسانه های یونانی از احتمال ازدواج صوفیا با انصاری فرد خبر دادند.

این در حالی است که این خبر مربوط به اوایل سال ۲۰۱۷ بوده است و هنوز خبر جدیدی در این باره منتشر نشده است.

همسر کریم انصاری فرد همسر فوتبالیستها دوست دختر فوتبالیست ها دختر یونانی بیوگرافی کریم انصاری فرد بیوگرافی الکساندر سوفیا کالولیس ازدواج فوتبالیست ها Karim Ansarifard alexandra sofia kaloulis

الکساندر صوفیا کالولی از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ را برعهده دارد او یک عکاس حرفه ای است.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که آقای گل رقابت های لیگ یونان است و از بازیکنان احتمالی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه محسوب می شود، در تیم های پرسپولیس، تراکتورسازی، اوساسونا، پانیونیوس و المپیاکوس سابقه بازی دارد و حالا در ۲۷ سالگی شایعه ازدواج او با  الکساندر صوفیا منتشر شده است.

شاید فقط یک عکس کریم انصاری فرد با این عکاس آن هم در سال ۲۰۱۷  به این شایعات دامن زده است اما صحت این موضوع هنوز از سوی او تایید نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شادی می گوید

    اقای فردوسی پور این هفته بدلیل حادثه کستی به کسی نگفتن استعفا بده درحالی که باره سال قبل به اقای قالی باف می گفتند استعفا باید دهد
    این اولین دشمنی وبی عدالتی ایشون نیست برنامه ۹۰ بارها بصورت غیرمستقیم از جریان فتنه حمایت کرده
    اگراقای فردوسی پور این هفته عذز نخواهند وازسران فتنه جدایی اعلم نکنن ما این هفته مسا بقه پیامکی تحریم میکنیم