جزییات ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان + آدرس سایت

0

فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  فارس در خصوص طرح اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار داشت: ۱۸۰ مرکز آموزشی رفاهی خانه معلم، ۱۰ هزار مدرسه، ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان و حدود ۱۳۰۰ اردوگاه به طرح اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۳ اختصاص پیدا کرده است و فرهنگیان می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز در این اماکن اسکان پیدا کنند.

به گزارش ساتین : وی با بیان اینکه اسکان فرهنگیان به دو طریق انجام می‌شود، ادامه داد: ۲۰ درصد این فضاها به شکل رزرو اینترنتی از طریق سایت www.eskan.medu.ir از ۱۰ تا ۲۰ اسفند انجام می‌شود و از ۲۰ تا ۲۵ اسفند هم لغو رزرو صورت می‌گیرد.

سیاری افزود: ۸۰ درصد اسکان فرهنگیان به صورت حضوری و از عصر ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین در پایگاه پذیرش استان‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به کیفی‌سازی امکانات اشاره کرد و گفت: امسال به دنبال کیفی‌سازی و ارتقای امکانات هستیم؛ یعنی کلاس‌هایی که داریم در چهار سطح ویژه، الف، ب، ج است که بیشتر برنامه‌مان این است گروه ویژه و الف را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: سالانه حدود ۱.۵ میلیون خانوار در قالب ۶ میلیون نفر و ۱۴ میلیون نفر روز در ایام تعطیلات در فضاهای آموزش و پرورش اسکان پیدا می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ