خودکشی فجیع و دردناک یک مرد جوان در نارمک

0

مرگ مردی که ادعا می‌شود با اصابت چاقو به گردنش به زندگی‌اش پایان داده است، بررسی می‌شود.

ساعت ۱۰:۴۵ ‌روز پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل  دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک از مرگ مشکوک مرد جوانی با خبر و به همراه تیمی از کارآگاهان راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه که اتاق خواب ساختمان مسکونی در حوالی مسیل باختر بود با جسد مرد ۳۴ ساله‌ای روبه‌رو شد که با اصابت چاقو به گردنش به کام مرگ رفته بود. خانواده مرد فوت شده ادعا کردند، وی که مشکل روحی و روانی دارد دقایقی قبل خودش به زندگی‌اش پایان داده است. همزمان با ادامه تحقیقات جسد برای انجام آزمایش‌های لازم به دستور قاضی منافی‌آذر به پزشکی قانونی فرستاده شد.

ساعت ۱۰:۴۰ صبح ۲۱ دی ماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی در طبقه سوم ساختمان مسکونی در خیابان مسیل باختر به کام مرگ فرو رفته است.

بنابر اظهارات مأموران این مرد که ۳۴ سال سن داشت دچار بیماری روانی و “اسکیزوفرنی” بود و به وسیله چاقو گلوی خودش را بریده و بر اثر شدت جراحات وارده جان خودش را از دست داده بود.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ