بهترین روغن ها برای زیبایی و پرپشت شدن موهای سر

0

روغن های گیاهی برای تقویت موی سر و زیبایی پوست بهترین انتخاب به شمار می روند.

روغن آرگان: روغن آرگان به‌عنوان روغن معجزه‌گر شناخته می‌شود. استفاده از این روغن به‌طور موثر باعث درمان و ترمیم موهای آسیب‌دیده شده و از موها و پوست کَف‌سر در مواجهه با تشعشعات خورشیدی حفاظت می‌کند. علاوه بر همه این‌ها، روغن آرگان به رشد بیشتر و نرم شدن موها کمک کرده و از فر شدن آن جلوگیری می‌کند.

روغن نارگیل: به‌طور کلی استفاده از روغن نارگیل برای تقویت و بهبود سلامت موها و کف‌سر گزینه‌ای عالی است. این روغن با حفظ رطوبت موها و پوست سر از خشکی موها و پوسته‌پوسته شدن کف‌سر جلوگیری می‌کند. استفاده از این روغن در سرتاسر جهان رایج و پرطرفدار است.

روغن هسته انگور: یکی از بهترین موارد استفاده از روغن هسته انگور اثربخشی آن در درمان و از بین بردن شوره‌سر است. علاوه بر این، روغن هسته انگور عامل مهم و مفیدی به عنوان عنصر اصلی در ترکیب با سایر مواد طبیعی است که به کمک آن‌ها در خانه ماسک مو تهیه و مصرف می‌کنید. این روغن کمک می‌کند تا سایر مواد مغذی لازم به شکلی بهتر و کامل‌تر جذب موها شوند.

موهای زیبا داشته باشیم موهای بلند و زیبا عصاره رزماری برای مو سلامتی پوست و مو روغن بابونه راههای تقویت موی سر خواص مریم گلی خواص روغن نارگیل خواص روغن زیتون خواص روغن آویشن برای مو خواص رزماری خواص بابونه خواص آووکادو تقویت موی سر با مواد طبیعی تقویت مو با روغن زیتون پرپشت شده مژه پر پشت و ضخیم شدن موها بهترین مارک روغن ارگان بهترین روغن خوراکی بهترین روغن برای ماساژ پوست صورت بهترین روغن برای شادابی پوست بهترین روغن برای پوست بدن

روغن هسته انار: روغن هسته انار یک تقویت‌کننده عالی برای موهای آسیب دیده است. اگر طرفدار مصرف روغن‌های گیاهی هستید احتمالا خودتان هم به خوبی از خواص عالی این روغن برای موها آگاهی دارید.
روغن درخت چای: روغن درخت چای برای تسکین خارش آزاردهنده کف‌سر گزینه‌ای عالی است. می‌توانید مقداری از این روغن را با شامپوی خود مخلوط کنید و به سرتان بزنید. به محض شستشوی موها و کف‌سر متوجه تاثیر شگفت‌انگیز آن خواهید شد.

روغن زیتون: روغن زیتون نه‌تنها خوراکی سالمی است بلکه خواص بی‌نظیری برای زیبایی ظاهری شما دارد. این روغن به خوبی پوست کف‌سر شما را تغذیه کرده و به جریان بهتر خون در این ناحیه از سر کمک می‌کند. همین امر عاملی مهم در رشد بیشتر و سریع‌تر موها محسوب می‌شود.

روغن ‌رزماری: روغن رزماری تقویت‌کننده تار موهای نازک، سست و شکننده است. این روغن با تامین ویتامین B، کلسیم و آهن که همگی عوامل ضروری در حفظ سلامت موها هستند باعث زیبایی بیشتر موهای‌تان خواهد شد.

روغن آووکادو: روغن آووکادو به ترمیم موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند و از ایجاد موخوره که ناشی از خشکی و شکستگی موها در قسمت پایینی تار موها است جلوگیری می‌کند.

روغن بابونه: این روغن خاصیت ضدالتهابی دارد و می‌توانید از آن برای رفع خشکی و خارش سر استفاده کنید. علاوه بر این، روغن بابونه می‌تواند در درمان شوره سر، پسوریازیس (داء‌الصدف) و آماس یا التهاب پوست هم موثر باشد.

روغن مریم‌گلی: استفاده از روغن مریم‌گلی می‌تواند به تعادل هورمون‌ها کمک کند و بدین شکل رشد موها هم افزایش یابد و از ریزش و طاسی زودرس جلوگیری شود. با ماساژ این روغن طبیعی روی کف‌سرتان می‌توانید از ایجاد شوره سر هم جلوگیری کنید.

روغن آویشن: روغن آویشن به دلیل ترکیبات خاص خود عطر و بوی تندی دارد. این روغن جریان خون کف‌سر را تنظیم می‌کند و باعث جوان‌سازی پیاز مو و در نهایت رشد بیشتر موها می‌شود. به غیر از این، روغن آویشن در درمان ریزش مو و شوره سر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ