زنی که یک کفگیر را قورت داد! +تصاویر

0

زن جوان در حال خوردن غذا بود که ناگهان با مشکل التهاب گلو و آلرژی شدید مواجه شد برای رهایی از این حالت ۳ عد چوب و یک کفگیر ۳۰ سانتی متری آشپزخانه را قورت داد و به بیمارستان منتقل شد.

شنیده بودیم غذا و یا یک تکه استخوان داخل گلوی بعضی‌ها گیر کرده باشد، اما تا حالا نشنیده بودیم که خانمی برای رفع گرفتگی گلویش به چوب‌های غذاخوری و کفگیر آشپزخانه پناه ببرد که در نهایت گلویش را با این ابزار آشپزخانه دچار خراش و پارگی کند.

ناقص العقل یعنی چه ماجرای عجیب گیر کردن چیزی در گلو عجیب ترین ها زن کم عقل زن چینی حوادث واقعی

یک زن ۳۱ ساله اهل کشور چین پس از درست کردن یک غذای گیاهی شامل انواع سبزیجات، وقتی در حال خوردن غذا بود، ناگهان با التهاب گلو و واکنش شدید آلرژی مواجه شد به طوریکه به شدت در حال خفه شدن بود. او که اوضاع خود را وخیم دید برای باز کردن مجرای تنفسی خود ابتدا با انگشتان دست، سپس با چوب مخصوص خوردن غذا‌های آسیای شرقی و در نهایت با کفگیر آشپزخانه گلوی خود را خراش داد، اما هیچ یک از این اقدامات مؤثر نبود و او به حال مرگ کف آشپزخانه افتاد. بعد از این اتفاق کودک ۴ ساله این زن با اورژانس تماس گرفته و پزشکان به سرعت او را به بیمارستان انتقال داده و مورد عمل جراحی قرار دادند.

در اثر ورود کفگیر به گلو و مری این زن، آسیب شدیدی به این اندام‌ها و بویژه مری او به ابعاد ۲۰ سانتی متر وارد شده است و حال پزشکان مجبور به قطع بخش اعظمی از مری او و کشش معده برای اتصال به مری شده اند. پزشکان البته عنوان کرده اند که او بسیار خوش شانس بوده که جان خود را از دست نداده است. وی می‌گوید، احساس خفگی می‌کرده و به همین خاطر اصلاً متوجه نبوده که دارد چکار می‌کند و چوب سوم را هم وارد گلویش می‌کند و نهایتاً بعد از گیر کردن ۳ چوب در مری او به هر چه که در اطراف دست او بوده متوسل شده و یک کفگیر فلزی ۳۰ سانتی را هم تا ته درون حلقش می‌کند.

ناقص العقل یعنی چه ماجرای عجیب گیر کردن چیزی در گلو عجیب ترین ها زن کم عقل زن چینی حوادث واقعی

زن جوان که کاملاً نقش بر زمین شده بود، سریعاً به بیمارستان انتقال داده می‌شود که پزشکان به ناچار مجبور می‌شوند طی یک عمل جراحی اورژانسی ۲۰ سانتی متر از مری این زن را ببرند، زیرا آنقدر آسیب دیده بود که به هیچ عنوان دیگر قابل ترمیم نبوده. اکنون این زن جوان در بیمارستان بستری است و با آنکه جراحت زیادی به حلق و مری او رسیده، اما هنوز نفس می‌کشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ