عقب نشینی “بهاره رهنما” در حمایت از عضو گروهک تروریستی کومله +عکس

0

پس از اینکه در هفته های گذشته اغتشاشاتی صورت گرفت، آشوبگران معدودی به سطح شهر آمدند و به آشوبگری و خرابکاری پرداختند؛ نحوه کشته‌شدن‌ و هویت فردی در سنندج در اثنای این اغتشاشات به مسئله برخی رسانه‌های بیگانه تبدیل شد و این رسانه های معاند سعی کردند درباره این موضوع حاشیه‌سازی کنند.

از طرفی رسانه های معاند به دروغ مدعی شدند که ” سارو قهرمانی ” یک شهروند معمولی است که در اغتشاشات شهر سنندج بازداشت و کشته شده است و از طرفی حمایت برخی هنرمندان داخلی از سارو قهرمانی این موضوع را داغ‌تر و آتش این حاشیه ها را شعله‌ور کرد.

یکی از این هنرمندان بهاره رهنما بود که در ابتدا با انتشار تصویری در کنار سارو قهرمانی از این فرد حمایت کرد. همین امر باعث شد که رسانه های معاند از فرصت استفاده  و سندی برای تایید دروغ‌های خود پیدا کنند.

اما پس از این اتفاقات تصاویری قدیمی از سارو قهرمانی منتشر شد که نشان می‌داد وی عضو گروهک تروریستی کومله بوده است. بهاره رهنما که پیش از این، از سارو قهرمانی عضو گروهک تروریستی کومله حمایت کرده بود، حالا پس از انتشار اسناد عضویت وی در این گروهک تروریستی، از حمایتش عقب نشینی کرد.

گفتنی است؛ رسانه های معاند چندی پیش خبر مرگ سارو قهرمانی را به این شکل منتشر کردند که وی در اغتشاشات دستگیر و در زندان کشته شده در حالی که سخنگوی قوه قضائیه این موضوع را رد کرده است و بر اساس گفتگویی که با پدر سارو قهرمانی انجام شده، وی می‌گوید: سارو به دلیل ارتباط با گروهک‌های ضد انقلاب دستگیر شد و مدت ۲ سال در زندان بود، پس از آزادی وی همچنان با گروهک تروریستی کومله ارتباط برقرار کرد تا اینکه در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی در سنندج کشته شد. پدر سارو همچنین اشاره کرد که هیچگونه مصاحبه ای با رسانه های خارجی زبان نکرده و مصاحبه ای که از قول او طی روزهای اخیر منتشر شده دروغ بوده است.

در ادامه توییت‌های جدید بهاره رهنما و عقب‌نشینی وی از حمایت سارو قهرمانی عضو گروهک تروریستی کومله را مشاهده می‌کنید :

همسر بهاره رهنما کومله حزب کمونیست ایران کانال تلگرام آمد نیوز عکس لورفته بهاره رهنما عکس اغتشاش سلبریتی های ایرانی سارو قهرمانی کیست دروغ سلبریتی ها بیوگرافی بهاره رهنما اینستاگرام بهاره رهنما اغتشاشات خیابانی اغتشاش در تهران اخبار بدون سانسور سیاسی

دقایقی بعد، بهاره رهنما که پیش از این سارو قهرمانی را “بسیار آرام و محجوب” توصیف کرده و اعلام کرده بود که وی در درگیری‌های اخیر (اغتشاشات دی ماه) کشته شده است، با انتشار کامنتی ذیل این پست توئیتری، از موضع قبلی خود در حمایت از این تروریست عضو گروهک کومله، عقب نشینی کرد.

همسر بهاره رهنما کومله حزب کمونیست ایران کانال تلگرام آمد نیوز عکس لورفته بهاره رهنما عکس اغتشاش سلبریتی های ایرانی سارو قهرمانی کیست دروغ سلبریتی ها بیوگرافی بهاره رهنما اینستاگرام بهاره رهنما اغتشاشات خیابانی اغتشاش در تهران اخبار بدون سانسور سیاسی

او در این کامنت خود، این بار بدون حمایت از این تروریست کومله، تسنیم را متهم به پرونده‌سازی برای خودش کرد اما از کشته شدن سارو قهرمانی در اغتشاشات اخیر عقب نشینی کرد و نوشت که، “بنده هم نوشتم «درگیری» طبعا به هرگونه زد و خوردی میشه لغت درگیری اطلاق میشه!”

** سارو قهرمانی کیست؟

سارو قهرمانی متولد ۱۳۷۲  بوده که به‌دلیل ارتباط داشتن با گروهک‌ تروریستی کومله و تلاش برای ترور یک فرد در سال ۹۱ توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت و طی مراحل قضایی به تحمل ۵ سال حبس محکوم می‌شود اما به‌دلیل رأفت اسلامی پس از گذراندن ۲ سال از زندان آزاد می‌شود. آن‌طور که پدر “سارو” اعلام کرده، وی پس از آزادی دوباره به گروهک کومله پیوسته و اندکی بعد هم توسط همین گروهک به سلاح تجهیز شده است.

از سویی فرماندار سنندج درباره سوابق بزهکاری “قهرمانی” می‌گوید: “وی دارای سوابق متعدد از جمله تهدید و ارعاب شهروندان و حمل سلاح غیرمجاز بوده است”.

به‌گفته این مقام دولتی کشته شدن سارو قهرمانی در ناآرامی‌های اخیر، صحت ندارد، بلکه وی روز ۴ دی ماه در یک پارکینگ‌ شهر سنندج اقدام به تهدید مسلحانه یکی از شهروندان می‌کند و دقایقی بعد از محل متواری می‌شود که در این ارتباط فرد تهدیدشده از او نزد پلیس شکایت کرده و نهایتاً سارو قهرمانی وقتی به‌همراه یکی از مرتبطین خود تحت تعقیب مأموران قرار می‌گیرد، بدون توجه به فرمان ایست مأموران سعی به فرار کرده و سپس به‌سمت مأموران تیراندازی می‌کند ولی در جریان درگیری با مأموران، کشته می‌شود که مستندات آن نیز وجود دارد.

پیش از این نیز، در یک مورد مشابه، برخی اکانت‌های مخالف جمهوری اسلامی در فضای مجازی، یک عامل سرویس‌های بیگانه را که همسرش نیز عضو رسمی گروهک تروریستی پژاک بوده در اقدامی عجیب، زندانی امنیتی معرفی کرده توانستند هشتگی درباره وی را به ترند جهانی تبدیل کنند.

به‌تازگی تصاویری به دست خبرنگار تسنیم رسیده که نشان می‌دهد سارو قهرمانی مسلح بوده و با خودروهایی که آرم گروهک تروریستی کومله روی آن حک شده، عکس یادگاری گرفته است.

در ذیل چند تصویر از سارو قهرمانی با حمل سلاح را مشاهده کنید:

همسر بهاره رهنما کومله حزب کمونیست ایران کانال تلگرام آمد نیوز عکس لورفته بهاره رهنما عکس اغتشاش سلبریتی های ایرانی سارو قهرمانی کیست دروغ سلبریتی ها بیوگرافی بهاره رهنما اینستاگرام بهاره رهنما اغتشاشات خیابانی اغتشاش در تهران اخبار بدون سانسور سیاسیهمسر بهاره رهنما کومله حزب کمونیست ایران کانال تلگرام آمد نیوز عکس لورفته بهاره رهنما عکس اغتشاش سلبریتی های ایرانی سارو قهرمانی کیست دروغ سلبریتی ها بیوگرافی بهاره رهنما اینستاگرام بهاره رهنما اغتشاشات خیابانی اغتشاش در تهران اخبار بدون سانسور سیاسیهمسر بهاره رهنما کومله حزب کمونیست ایران کانال تلگرام آمد نیوز عکس لورفته بهاره رهنما عکس اغتشاش سلبریتی های ایرانی سارو قهرمانی کیست دروغ سلبریتی ها بیوگرافی بهاره رهنما اینستاگرام بهاره رهنما اغتشاشات خیابانی اغتشاش در تهران اخبار بدون سانسور سیاسی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ