عاقبت آزار شیطانی دختر نوجوان در جوی آب

0

۱۵ مرداد امسال دختری ۱۷ساله به نام سحر به آگاهی پایتخت مراجعه کرد و گفت:

«ساعت ۲۰ از ایستگاه متروی شهید باقری پیاده شدم. در مسیر خانه مان بودم که ناگهان مردی غریبه از پشت دهانم را گرفت و مرا به زور به چند متر دورتر برد. وقتی به کوچه‌ای خلوت رسیدیم با ضرب و شتم و تهدید مرا داخل یک جوی آب انداخت و مورد آزار و اذیت قرار داد سپس یک شال دور گردنم پیچید و به شدت فشار داد. توانستم با تقلای زیاد خودم را رها کنم. او لهجه اتباع افغان داشت و تلفن همراهم را دزدید.»

با ثبت این شکایت، تحقیقات ماموران آغاز شد تا این‌که پدر سحر با زیر نظر گرفتن محل وقوع حادثه، متهم را شناسایی کرد و به پلیس خبر داد. ماموران نیز در محل حاضر شدند و رحیم، پسر ۱۹ ساله افغان را در یک ساختمان نزدیک ایستگاه مترو دستگیر کردند. رحیم در مواجهه حضوری با سحر به آزار و اذیت اعتراف کرد و گفت: «آن روز خیابان خلوت بود. وقتی سحر را دیدم وسوسه شدم.»

متهم به زندان افتاد و پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد اما طولی نکشید که یک دختر نوجوان دیگر به نام راحله نیز با مراجعه دادگاه، شکایت مشابهی مطرح کرد. قضات دستور انتقال هر دو شاکی به پزشکی قانونی را صادر کردند و سرانجام فقط آزار و اذیت روی سحر تایید شد.

صبح دیروز‌، جلسه محاکمه با درخواست سحر مبنی بر مجازات متهم آغاز شد سپس رحیم برخلاف اعترافات قبلی‌اش گفت: «کارگر شهرداری هستم و کارم رنگ‌آمیزی جدول‌ها و آسفالت‌کردن خیابان‌هاست. من هیچ آزاری به شاکی نداده‌ام و فقط تلفن همراهش را سرقت کرده‌ام.»

در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود و گزارش پزشکی قانونی، متهم را به اعدام، ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ