نتیجه بازی بارسلونا و والنسیا در جام حذفی اسپانیا

0

بارسا در نیمه اول کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت اما در خلق موقعیت این والنسیا بود که بهتر عمل کرد و چند فرصت عالی را با بی دقتی بازیکنانش از دست داد.

بهترین بخت این نیمه را رودریگو از دست داد. ضربه سرمهاجم ملی پوش والنسیا با بدشانسی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد تا حسرت به دل هواداران حاضر در مستایا بماند. آبی اناری ها نیز یک موقعیت خوب در این نیمه روی شوت مسی داشتند که با اختلاف اندکی راهی بیرون شد.

نتیجه بازی بارسلونا فهرست بازیکنان بارسلونا جدول پخش زنده فوتبال برنامه جام حذفی اسپانیا بازی بعدی بارسلونا بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اسامی بازیکنان والنسیا

 

نتیجه بازی بارسلونا فهرست بازیکنان بارسلونا جدول پخش زنده فوتبال برنامه جام حذفی اسپانیا بازی بعدی بارسلونا بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اسامی بازیکنان والنسیا

شاگردان ارنستو والورده که در دیدار رفت با یک گل مقابل حریف به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم با دو گل به پیروزی رسیدند و حریف سویا در دیدار نهایی شدند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه ۶، فرانسیس کوکلن اولین موقعیت را روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما ضربه او را سیلسن به راحتی مهار کرد.

بازی متعادل دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۴، بازیکنان میزبان یک موقعیت جدی روی دروازه بارسا ایجاد کردند. روی ارسال عالی گایا از سمت چپ بود که رودریگو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد اما توپ به تیر افقی دروازه سیلسن برخورد کرد.

نتیجه بازی بارسلونا فهرست بازیکنان بارسلونا جدول پخش زنده فوتبال برنامه جام حذفی اسپانیا بازی بعدی بارسلونا بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اسامی بازیکنان والنسیا

در ادامه بازیکنان بارسا بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۲۰، آندره گومس صاحب یک موقعیت خوب شد اما نتوانست از آن استفاده کند. پس از آن نوبت تیم میزبان بود که برای دقایقی بر بازی مسلط شود و در دقیقه ۲۷، یک موقعیت خوب دیگر روی دروازه بارسا ایجاد شد اما باز هم واکنش سیلسن، مانع از گلزنی رودریگو شد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان بارسا تا اندازه ای برتر از حریف بودند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و بعد از اینکه والنسیا یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، این بارسا بود که در دقیقه ۴۹ به گل رسید. روی حرکت خوب لوئیس سوارز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه والنسیا بود که فیلیپ کوتینیو از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

نتیجه بازی بارسلونا فهرست بازیکنان بارسلونا جدول پخش زنده فوتبال برنامه جام حذفی اسپانیا بازی بعدی بارسلونا بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اسامی بازیکنان والنسیا

تسلط بارسا بر توپ و میدان بعد از این گل هم برای دقایقی ادامه داشت اما بازیکنان والنسیا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در دقیقه ۶۱ به گل برسند اما ضربه سولر، راهی به چهارچوب دروازه سیلسن پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد روی یک حمله خطرناک از بازیکنان بارسا، دو بار ضربات مسی و یوردی آلبا به دست مدافعان والنسیا برخورد کرد اما داور پنالتی اعلام نکرد.

بازیکنان والنسیا که با توجه به شکست دیدار رفت، دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چندین موقعیت خوب روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در مقابل این بارسا بود که در دقیقه ۸۲ به گل دوم رسید. روی اشتباه مدافع والنسیا بود که سوارز صاحب توپ شد و پاس عرضی او را راکیتیچ با یک شوت محکم، تبدیل به گل دوم بارسا کرد.

در دقایق باقی مانده بازهم این بازیکنان بارسا بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی ۲-۰ بارسا به پایان رسید.

بارسلونا موفق شد در زمین والنسیا ۰-۲ پیروز شده و در مجموع با برتری ۳-۰ راهی فینال کوپا دل ری شود.

به گزارش “ورزش سه”، این برای پنجمین بار متوالی است که بارسلونا به فینال کوپا دل ری راه می یابد. در ۴ دوره گذشته این تیم تنها یک فینال را واگذار کرده و آن هم سال ۲۰۱۴ در مستایا برابر رئال مادرید بود.

سال ۲۰۱۵ بارسا در نوکمپ موفق شد بیلبائو را مغلوب کند. سال ۲۰۱۶ بارسا در ویسنته کالدرون بر سویا غلبه کرد و سال گذشته نیز بازهم در همین ورزشگاه، بارسا بر آلاوس غلبه کرد.

در سه سال گذشته که بارسا راهی فینال شده و رئال از صعود بازمانده، درخواست باشگاه بارسلونا، برگزاری بازی فینال در ورزشگاه برنابئوی مادرید بود که هر بار باشگاه رئال زیر بار نرفت و فینال در ورزشگاهی دیگر برگزار شد.

شکی در این نیست که این بار نیز باشگاه بارسلونا و نیز سویا(دیگر فینالیست)، درخواست برگزاری فینال در برنابئو را خواهند داد. خواسته ای آزاردهنده برای رئالی ها چرا که هیچکدام تمایلی به اینکه بارسا در برنابئو جام را بالای سر ببرد، ندارند. گذشته از آن، سوت زدن هواداران بارسا هنگام پخش سرود ملی اسپانیا، آن هم در برنابئو، نکته آزاردهنده دیگری برای رئالی ها محسوب می شود.

 

مستایا، واندا متروپولیتانو و حتی نوکمپ، می توانند گزینه های دیگری غیر از برنابئو برای فینال کوپا دل ری باشند. آخرین بار که بارسا در برنابئو فاتح کوپا دل ری شد، به سال ۱۹۹۷ بر می گردد که توانست با غلبه بر بتیس جام را بالای سر ببرد.

 

طبق ادعای مارکا، روز دوشنبه فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم نهایی در مورد ورزشگاه بازی فینال را اتخاذ خواهد کرد و شانس ورزشگاه جدید اتلتیکو مادرید یعنی واندا متروپولیتانو، بیش از سایر گزینه هاست.

 

زمان بازی برگشت بارسلونا و والنسیا در جام حذفی

شب پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ