نیما کرمی و زینب زارع در برنامه دورهمی از ماجرای آشنایی و ازدواج گفتند +عکس

6

نیما کرمی و همسرش زینب زارع در برنامه دورهمی مهران مدیری

شب گذشته مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» میزبان زوج نیما کرمی و زینب زارع بود.

شب گذشته مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی دورهمی با میزبانی از زوج تلویزیونی نیما کرمی و زینب زارع دو مجری تلویزیون، به موضوع «مردم» پرداخت و گفت: یکی از ویژگی‌های خوب مردم این است که، مسئولان می‌دانند مردم چه می‌خواهند. نمونه اش یکی از مسئول است که می‌گفت؛ مردم از پیام رسان‌های داخلی حمایت خواهند کرد.

همسر نیما کرمی همسر زینب زارع مهمان دورهمی امشب زمان پخش دورهمی بیوگرافی نیما کرمی بیوگرافی زینب زارع ازدواج مجریان

وی ادامه داد: مهمترین مسئله این است که مردم با مسئولان یکی هستند و جیب مردم و مسئول ندارد. خوبی مردم ما هم این است که اگر مشکلی پیش بیاد، بین خودشان حل می‌کنند. کمی اعصاب‌ها خرد است، اما درست می‌شود و مشکلات برطرف می‌شود.

زینب زارع و نیما کرمی در ابتدای برنامه به توضیح درخصوص ویژه برنامه عید فطر پرداختند.

نیما کرمی گفت: اولین اتفاقی که در ثانیه اول رخ داد، رسانه‌ها نوشتند که زن و مرد مجری روی آنتن زنده همدیگر را بغل کردند و کسی از نسبت ما حرفی نزد و این دست به دست چرخید. همچنین زینب زارع ادامه داد: ما ویژه برنامه عید فطر را روی آنتن داشتیم و وقتی که اعلام کردند عید است ما نه دیالوگ داشتیم و نه قرار بود آنتن روی ما باشد.

کرمی در پاسخ به سوال مدیری که زندگی شما با یک آرامش خاصی پیش می‌رود، بیان کرد: این آرامش از این نشات می‌گیرد که ما کم حاشیه هستیم و زندگی ما هم مثل بقیه عادی است. دعوا می‌کنیم، اما خوشی و شیطنت هم داریم.

وی در ادامه بابیان اینکه یک اصطلاحی به اسم «دوربین دزدی» و یا «میکروفون دزدی» در بین مجریان است، توضیح داد: لوس اجرا کردن بعضی از مجریان به این خاطر است که هیچ کلاس آموزشی وجود ندارد و همه خودشان راه را پیدا می‌کنند. به همین خاطر هر مجری می‌خواهد خودش دیده شود و خودش اجرا کند.

زارع با بیان اینکه پیش از این حوزه مطالعاتی وسیعی دارد و بیشتر از همسرش کتاب می‌خواند، اظهار کرد: در حال حاضر حوزه مطالعاتیم خیلی کم شده، اما باز هم کتاب، مجله و .. را می‌خوانم.

همسر نیما کرمی همسر زینب زارع مهمان دورهمی امشب زمان پخش دورهمی بیوگرافی نیما کرمی بیوگرافی زینب زارع ازدواج مجریان

کرمی نیز در ادامه افزود: مطالعه برای مجری چند شکل دارد، اینکه خوب باید گوش کنیم، خوب باید بخونیم و خوب باید ببینم. من کمتر وقت می‌شود که رمان یا کتاب داستانی بخوانم، ولی روزنامه و مطالبی که برای اجرا به کمکم می‌آید را رصد می‌کنم و می‌خوانم؛ اما واقعا به خواندن رمان نمی‌رسم.

زارع به اجرای خوب مجریان تلویزیون اشاره کرد و گفت: رامبد جوان از حیث اجرا و بازیگری و آقای شهیدی فر با دانش خود و شما آقای مدیری در طنازی اجرای بسیار خوبی دارید و البته همسرم نیز مجری خیلی خوبی است.

کرمی هم در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای خیلی از همه همکاران را دوست دارم و جدای از جایگاهی که ایجاد شده، اجرای شما، رامبد جوان، آقای علی درستکار در اجرای برنامه‌های معارفی و فرزاد حسنی، احسان علیخانی و طنز رضا رشیدپور را در برنامه‌های صبحگاهی خیلی دوست دارم.

کرمی به روز‌های آشنایی خود با همسرش در رادیو اشاره و گفت: ما به طور مشترک یک برنامه در رادیو ایران داشتیم که همسرم گزارشگر و بازیگر بخش نمایشی بود و هر روز همدیگر را می‌دیدیم. کم کم از او خوشم آمد و دنبال فرصتی بودم که یک روز زینب وسط برنامه زنده فشارش پایین بود. منم در بهترین موقعیت آنتن را رها کردم و چند تا شکلات از بیرون استودیو خریدم و این گونه بود که به دلش نشستم!

کرمی در پاسخ مدیری به یکی از نقاط منفی همسرش پرداخت و گفت: زینب اگر کاملا حاضر هم باشد، باز هم طول می‌کشد تا از خانه بیرون بیاید. همیشه برای من سوال ایجاد می‌شود که وقتی زینب ساده لباس می‌پوشد، این همه زمان برای چه چیزی صرف می‌شود.

زارع افزود: نیما خیلی عجول است، مثلا ساعت ۲ پرواز داریم و یک ساعت زودتر راه می‌افتد و همیشه دوست دارد زودتر برسد.

کرمی در ادامه به صبوری و فداکاری مردم ایران اشاره کرد و گفت: مردم ما نجیبترین مردم‌ها هستند و با دولت خیلی همراه می‌شوند، و به حتم رسیدگی بیشتر می‌خواهند. مدیران بیشتر به مردم برسند و به فکر حال مردم باشند.

زارع با اشاره به مشکلات مردم درخصوص یک معضل اجتماعی گفت: مردم ما خیلی مردم شریفی هستند که امیدوارم قدر آن‌ها دانسته شود.

مدیری با تاکید حرف‌های زارع عنوان کرد: واقعا جهان جای عجیبی است که جانوری مثل ترامپ باید ریس جمهور یک مملکت باشد.

در ادامه این برنامه، مجری برنامه «صبحی دیگر» درخصوص بیماری خود تصریح کرد: لکه پیشانی من از یک جوش شروع شد و در کنارش روی صورتم جوش‌های دیگری هم زد. بیماری کم کم به اوج رسید، طوری که نفسم هم بالا نمی‌آید و مدام سرفه می‌کردم. ناگهان متوجه شدم از جوش‌هایی که روی پیشانی ام است، در ریه هم دارم. این بیماری حدود ۵ تا ۶ سال طول کشید و در آن مدت خیلی اذیت شدم. یکسری از مردم حرف‌هایی می‌زدند که برایم خوشایند نبود.

کرمی با بیان اینکه درآمد مجریان تلویزیون مانند تیم‌های فوتبال است، گفت: درآمد مجریان می‌تواند خوب باشد و مثل بازیکن‌ها و لیگ‌های مختلف فوتبال هستند. اگر مجری‌ای به تیم ملی برسد، درآمدش خوب است.

وی افزود: تلویزیون برای یک مجری ویترین است و باعث می‌شود استیج‌های مختلفی هم جدای از تلویزیون داشته باشیم. ممکن است یک ماه ۲ تومان باشد و یک ماه ۱۵ میلیون باشد.

در پایان کرمی و همسرش، از کارگاه هنری خودشان، یک آئینه دست ساز با نقاشی‌های اسلیمی و ایرانی به موزه دورهمی اهدا کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. ناشناس می گوید

    آقای مدیری خیلی حواس جمع بود ولی نزدیک بود باز برن بغل هم خخخ

  2. . می گوید

    ای وای اینا چرا اینجوری عکس انداختن؟! بنظرم آقای مدیری باید وسط قرار میگرفتن چون احتمال این میرفت عکس ناجوری بیاد بیرون و بگن ما نمی دونستیم داریم عکس میندازیم خخخ

  3. هلسی می گوید

    اتفاقاً آقای مدیری وسط قرار نگرفتن که راحت باشن و با خیال راحت برن و بیان،ولی نمی دونم چرا نرفتن بغل هم خخخ

  4. محمد رضا می گوید

    متاسفانه من موفق نشدم برنامه دیشب رو ببینم،با توجه به اینکه تو ویژه برنامه عید فطر رفته بودن بغل هم، گفتم تو برنامه طنز حتماً میرن بغل هم و می ترکونن و یه چیزی هم بهش اضافه می کنن،پس نرفتن بغل هم،خیلی بد شد خخخ

    1. زیبا می گوید

      نه متاسفانه چون شما ندیدین نرفتن بغل هم،ایشالا این دفعه که اومدن حتماً ببینید حتماً میرن بغل هم خخخ

  5. بغل همدیگه می گوید

    دوستان اینکه دقیقاً رفتن بغل همدیگه یا نه رو نمی دونم ولی شنیدم رفتن بغل همدیگه،منتها اون فسمتی رو که رفتن بغل همدیگه سانسور کردن،دلیل اینکه چرا سانسورش کردن رو نمی دونم،آخه چیز بدی نیست که!!!حالا زن و شوهرن رفتن بغل همدیگه واقعاً چه اشکالی داره؟!کاش ظرفیتها بره بالا،یعنی الان مشکل جامعه ما اینه که چرا اینا که زن و شوهرن رفتن بغل همدیگه؟ نه واقعاً مشکل جامعه ما اینه؟نه… واقعاً این نیست و دولت هم اجازه نمیده رفتن یه زوج تو بغل همدیگه سانسور شه خخ