رومن آبراموویچ اجازه ساخت ورزشگاه جدید چلسی را گرفت +عکس

0

شهرداری لندن سرانجام اجازه ادامه ساخت ورزشگاه یک میلیارد پوندی چلسی که با شکایت یکی از ساکنان اطراف ورزشگاه، ساخت آن متوقف شده بود، صادر کرد.

یکی از ساکنان اطراف ورزشگاه جدید چلسی ادعا کرده بود که این ورزشگاه مانع از تابش نور به خانه آنها می شود و براساس قانون “حق نور”، شهرداری لندن مانع از ادامه ساخت این ورزشگاه شد.

اما امروز شهرداری منطقه فولام و همراسمیت دستور داد که باشگاه چلسی می تواند حق نور مربوط به این خانه را بخرد و تکمیل ساخت آن می تواند ادامه پیدا کند.

این خانواده پیش از این حاضر به فروش حق نور نشده بود اما با دستور شهرداری، آنها مجبور به فروش هستند و به دادگاه عالی هم نمی توانند شکایت کنند.

البته این خانواده اعلام کرد که به دنبال راهی قانونی برای توقف دوباره ساخت ورزشگاه چلسی خواهد بود. اما تا آن زمان، مسئولان چلسی می توانند بدون نگرانی به ساخت ورزشگاه جدیدشان ادامه بدهند.

همسر رومن آبراموویچ مالک چلسی جدیدترین اخبار چلسی ثروت رومن آبراموویچ بیوگرافی رومن آبراموویچ

Herzog & de Meuron

(هرزوگ و دی مرون) از طرح استادیوم جدید باشگاه فوتبال چلسی رونمایی کرد. ورزشگاه چلسی ۶۰۰۰۰ نفری در جای ورزشگاه استمفورد بریج، استادیوم ورزشگاه چلسی، واقع در غرب لندن، ساخته خواهد شد. استادیوم و دیگر ساختمان‌های حاضر تخریب و به جای آن ورزشگاهی با امکانات بیشتری ساخته می شود. فروشگاه و موزه باشگاه و یک رستوران و کافه جداگانه، از دیگر پروژه‌های جانبی طرح محسوب می‌شوند.

در ادامه مطالعات عملی اولیه که از اکتبر ۲۰۱۱ شروع شد؛ تیم توسعه‌دهنده ورزشگاه چلسی و گروه طراحی Herzog & de Meuron در سال ۲۰۱۳، مذاکرات ابتدایی برای ورزشگاه چلسی برگزار کردند و در سال ۲۰۱۴، قراردادها و جلسات رسمی انجام شد. خلاصه درخواست کارفرما طرح، حفظ بافت خاص لندن و هماهنگی با سبک معماری شهری حاضر بود.

سازه از ۲۶۴ ستون آجری تشکیل شده که یک حلقه فولادی را حمایت می‌کنند. این ستون‌ها، سازه‌هایی مجزا هستند که به خوبی جوابگوی محدودیت‌های مکان می‌باشند. حلقه فولادی، همه ستون‌ها را به هم وصل می‌کند. تیرهای فولادی ورزشگاه چلسی به طرف داخل و به سمت پایین کشیده می‌شوند تا دریچه مستطیلی سقف را تشکیل دهند؛ دریچه‌ای که زمین بازی را قاب می‌کند. داخل استادیوم، یک ورزشگاه متراکم سه طبقه ساخته خواهد شد.

معماری استادیوم جدید، یک چشم‌انداز شهری غنی ایجاد خواهد کرد و منجر به بهبود کیفیت و امکانات مجموعه ساختمان‌های موجود خواهد شد. سبک یکنواخت ورزشگاه چلسی، در کنار خلق یک چشم‌انداز برجسته، یک هویت روشن نیز برای این باشگاه فوتبال در خانه تاریخی‌اش؛ تعریف خواهد کرد. زمانی که ورزشگاه ساخته شود؛ تحولی مثبت در این محله خلق می‌کند.

در محوطه استادیوم، یک محل اجتماعات جدید نیز طراحی شده است که به‌صورت یک عرشه در کنار قسمتی از  جاده منطقه و خط راه‌آهن اصلی جنوب، شکل خواهد گرفت. طرفداران فوتبال برای دیدن مسابقه‌ها می‌توانند از طریق ایستگاه Broadway (برادوی) فولهام و جاده فولهام به ورزشگاه بیایند.

همسر رومن آبراموویچ مالک چلسی جدیدترین اخبار چلسی ثروت رومن آبراموویچ بیوگرافی رومن آبراموویچ

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ