آزار و اذیت پسر ۹ ساله در یک سوپر مارکت!

0

هجدهم شهریور ماه امسال مرد جوانی به پلیس آگاهی رفت و از مرد جوانی که پسر ۹ ساله اش را آزار داده بود، شکایت کرد. وی گفت: من و همسرم کارمند هستیم. به همین خاطر پسر ۹ ساله ام هر روز بعد از بازگشت از مدرسه در خانه تنها می ماند تا ما از محل کار به خانه برگردیم. پسرم دیروز در غیاب ما برای خرید خوراکی به سوپرمارکت سر خیابان رفته بود اما وقتی ما به خانه برگشتیم متوجه شدیم پسرمان در حال گریه کردن است. او گفت مرد مغازه‌دار او را آزار داده است.

به دنبال شکایت این مرد پلیس به سوپرمارکت مورد نظر رفت و صاحب مغازه را بازداشت کرد. این مرد میانسال اما گفت روز قبل در سوپرمارکت نبوده است و مغازه اش را برای ساعتی به پسر ۱۷ ساله یکی از بستگانش سپرده بود.

با اطلاعاتی که این مرد پلیس داد متهم ۱۷ ساله بازداشت شد اما ادعا کرد پسرخردسال را آزار نداده است.

در حالی که پزشکی قانونی آزارپسر خردسال را تایید نکرده بود متهم ۱۷ساله دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد. وی خودش را بی گناه خواند و ادعا کرد پسر خردسال را آزار نداده است.

وی گفت: وقتی صاحب سوپرمارکت قصد داشت برای کاری به بیرون برود من قبول کردم تا چند ساعتی را در مغازه او بمانم. وقتی پسر خردسال برای خرید به مغازه آمد شکلاتی به او دادم و از او خواستم تا پشت دخل بیاید. چون پسر بانمکی بود با او شوخی کردم و او را در آغوش گرفتم ولی او را آزار ندادم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ