چهره مردی که ۴ زن تهرانی را آزار داده است +عکس بدون پوشش

0

محمد ۴۲ ساله متهم است که در نقش مسافرکش نما زنان را سوار بر خودرویش کرده و سپس آنها را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

این مرد در حالی ادعای بیگناهی می کند که پس از دستگیری اش ۴ زن با حضور در اداره پلیس آگاهی تهران وقتی در برابر وی قرار گرفتند، محمد را همان مرد شیطان Evil صفت است که وسایل با ارزش آنها را سرقت کرده است.

این متهم هنوز اصرار می کند و او را اشتباهی دستگیر کرده اند و شاکیان پرونده نیز به دروغ او را متهم کرده اند.

محمد از همان روز نخست سعی دارد با هوجی بازی جریان تحقیقات را تغییر دهد و وقتی در برابر خبرنگار رکنا قرار گرفت شروع به داستانسرایی های عجیبی کرد و می گوید هیچ از ۴ شاکی پرونده اش را مورد تجاوز قرار نداده و همه این حرف ها دروغ است.

این مرد برعکس چهره اش که سعی دارد خود را مظلوم و بیگناه نشان دهد کاملا زیرک و باهوش است و حرف های عجیبی می زند و ابتدا حاضر نبود در برابر دوربین رکنا حرفی بزند ولی وقتی دید چراغ ضبط دروبین روشن است ادعاهای عجیبی را مطرح کرد و می گوید همه برای بدنام کردن او دست به یکی کرده اند و این در حالی است که هیچ یک از شاکیان پرونده اش همدیگر را نمی شناسند و تا قبل از آن روزهای سیاه او را ندیده بودند.

محمد برای مظلوم نمایی و فرار از اتهام شیطانی اش صبح روز سه شنبه ۲۶ دی ماه در بازداشتگاه پلیس اقدام به خودکشی کرد و گلوی خودش را به صورت سطحی برید و پس از درمان پیش روی خبرنگار رکنا قرار گرفت و می گوید اگر بیگناهی اش را هم ثابت کند خود را خواهد کشت.

این مرد هوجی گر حتی در پاسخ به ساده ترین سوال که در مورد تحصیلاتش است جواب سربالایی می دهد و می گوید که انقدر هست که فهم و شعورم برسد.

این مرد باهوش در صحبت هایش حتی یک جمله را به پایان نمی رساند و از یک جمله به جمله دیگری می پرد تا ناخواسته حرفی را نزند که به ضررش باشد و جالب اینکه قبل از اینکه دوربین خبرنگار رکنا روشن شود بی احترامی می کرد اما وقتی متوجه که دوربین روشن شد در بین حرفهایش ناگهان عذر خواهی می کند تا جمله ای را برای داستانسرایی هایش مطرح کند.

این پرونده روز ۱۱ آذر ماه امسال با حضور زن جوانی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تشکیل شد که از گرفتار شدن در دام شیطانی راننده پراید ۱۴۱ نقره ای پرده برداشت.

بدین ترتیب پرونده به دستور بازپرس بخشوده از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا راز این پرونده سیاه را فاش کنند.

زن جوان در تحقیقات ابتدایی به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه ۱۱ آذر ماه در خیابان جشنواره قصد رفتن به سیدخندان را داشتم که پراید ۱۴۱ نقره ای رنگ، جلوی پایم توقف کرد. مرد لاغر اندام و ۴۰ ساله ای پشت فرمان بود که فکر می کردم مسافرکش است به همین خاطر در صندلی عقب سوار بر خودرویش شدم و خودرو شروع به حرکت کرد.

وی افزود: راننده که ته ریش داشت به نظر می رسید که معتاد Addicted باشد که در اتوبان شهید باقری از مسیری رفت که بسته بود و ادعا کرد اینجا بسته است و باید از مسیر دیگری برویم و ناگهان از مسیر اصلی خارج شد و به مسیر فرعی که در اطراف شهرک امید بود رفت.

ترسیده بود برای فرار از دست این راننده فریبکار قصد پریدن به بیرون خودرو را داشتم که راننده دستم را محکم کرد و مرا به باد کتک گرفت ، قصد آزار و اذیتم را داشت که با او درگیر شدم که توانستم با ضربات پا در خودرو را باز کنم و سپس از خودرو به بیرون پریدم و توانستم فرار کنم.

کارآگاهان در این مرحله تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با بررسی دوربین های مداربسته در محل، شماره پلاک خودروی پراید نقره ای رنگ را به دست آوردند و در تجسس ها مشخص شد که این خودرو روز یکم آذر ماه امسال در منطقه شهر ری سرقت شده است.

تیم پلیسی در ادامه شماره پلاک خودروی سرقتی را در سیستم جامع پلیس ثبت کردند تا اینکه ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد جمعه ۱۷ آذر ماه ماموران گشت پلیسی در منطقه اتابک با خودرو پراید که به طرز مشکوکی داخل کوچه خلوت پارک کرده بود روبرو شدند و در بررسی شماره پلاک آن متوجه سرقتی بودن آن شدند که در این صحنه ناگهان راننده خودرویش را روشن کرد پا به فرار گذاشت.

همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شود که در این صحنه ماموران متوجه زن جوانی در صندلی جلوی پراید شدند که با راننده درگیر شده بود، در این مرحله راننده کنترل خودرو را از دست داد و با جدول کنار خیابان برخورد کرد و لاستیک خودرویش ترکید و خودرو متوقف شد.

متهم پس از دستگیری ابتدا خود را با نام علیرضا معرفی کرد که در ادامه ماموران متوجه شدند هویت اصلی او محمد ۴۲ ساله است که از مجرمان سابقه دار در جرایم مختلف آزار و اذیت جنسی ، آتش سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان است و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد .

زن جوان که در زمان دستگیری متهم در داخل خودرو پراید حضور داشت و با متهم درگیر شده بود ، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” ساعت ۲۲:۰۰ روز پنجشنبه مورخه ۱۶ آذر ماه امسال در حالیکه هوا بارانی بود از محل کارم در افسریه به قصد رفتن به خانه خارج شده و به عنوان مسافر سوار یک خودرو پراید شدم . زمانیکه در نزدیکی محل سکونت به راننده اعلام کردم که کمی جلوتر پیاده خواهم شد ، ناگهان راننده خودرو را متوقف کرد و به سرعت به عقب ماشین آمد ؛ به من حمله ور شد و با دست ، دهان و گلویم را گرفت ؛ به زور مرا به صندلی جلو برد و درهای ماشین را قفل کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ در همین زمان بود که این شخص متوجه چراغ گردان ماشین پلیس شد که بلافصله ماشین را روشن کرده و شروع به حرکت کرد . نهایتا پس از طی مسافت کوتاهی و در حالیکه ماشین پلیس به دنبال ما آمده بود ، با این شخص درگیر شده و موفق شدم تا خودرو را از مسیر اصلی اش خارج نمایم و در ادامه مأمورین نیز اقدام به دستگیری راننده پراید کردند.

با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با آزار و اذیت جنسی ، شناسایی دو زن جوان و به منظور بررسی پرونده های مشابه و شناسایی دیگر شکات احتمالی ، هماهنگی های لازم انجام و متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسایی دو شاکی دیگر در پرونده :

با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی و بررسی پرونده های مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی دو خانم دیگری شدند که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند ؛ این خانم ها پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس و مواجهه ی حضوری با متهم پرونده ، صراحتا وی را مورد شناسایی قرار دادند .

یکی از شکات جدید که به شدت از ناحیه سر و صورت دچار جراحت و شکستگی شده و به مدت یک ماه نیز تحت اقدامات درمانی قرار داشت ، پس از شناسایی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : روز ۱۰ شهریور ماه امسال در مقابل ترمینال جنوب به مقصد شهرستان سوار یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ یا آردی مشکی رنگ شدم ؛ پس از سوار شدن ، راننده حرکت کرد و مدعی شد که در میدان کشتارگاه مسافر خواهد زد اما کسی را سوار نکرد . راننده به سمت قم در حرکت بود که ناگهان تغییر مسیر دارد ! زمانیکه به او اعتراض کردم ، به سمت من حمله ور شد و مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد ؛ راننده به سمت جاده ای خاکی در حاشیه اتوبان حرکت کرد و آنجا بود که با تهدید و ضرب و شتم ، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ ضرباتی که به سرم وارد شد به حدی محکم بود که دیگر قادر به مقاومت نبودم و بیهوش شدم . زمانیکه به هوش آمدم ، هوا تاریک شده بود و من در بیایان رها شده بودم ؛ گویا راننده تصور کرده بود که من مردم و به همین علت مرا رها کرده بود ” .

هوسرانی مردان حوادث تهران تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به زن اخبار تجاوز جنسی آزار جنسی زنان و دختران

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر عنوان داشت : در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به شناسایی تعدادی از شکات پرونده و همچنین سوابق متهم در ارتکاب جرایم مشابه و به منظور شناسایی دیگر شاکات احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شد ؛ لذا از کلیه شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ