بلای وحشتناکی که بر سر زن شوهردار در استخر خصوصی در اقدسیه تهران آمد +عکس

0

مرد جوان که متهم است جنازه همسرش را پس از قتل داخل استخر مجتمع مسکونی رها کرده ادعا می کند بیگناه است.

نیمه‌ شب یکم خرداد ماه سال ۹۴ خبر کشف جنازه زنی جوان در استخر یک مجموعه مسکونی در اقدسیه تهران به پلیس اطلاع داده شد. ماموران به مجتمع مسکونی رفتند و با جنازه زن جوان که به صورت شنا‌ور روی آب استخر قرار داشت روبه رو شدند.

همسر ۳۵ ساله قربانی به نام عظیم به پلیس گفت: من و همسرم در مجتمع مسکونی سرایدار هستیم. دیشب همسرم میهمان داشت به همین خاطر من زودتر به اتاق رفتم و خوابیدم. نیمه شب بود که متوجه غیبت همسرم شدم. من به طبقه پایین رفته بودم که دیدم چراغ های استخر روشن است. وقتی وارد استخر شدم با جنازه همسرم که روی آب قرار داشت روبه رو شدم. ممکن است دوست همسرم در این ماجرا دست داشته باشد.

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند زن جوان به خاطر خفگی جان سپرده و آثار متعدد کبودی و شکستگی روی گردن وی نمایان است عظیم به عنوان متهم تحت بازجویی قرارگرفت. این مرد ولی خودش را بی گناه خواند.

پلیس در ادامه بررسی ها دوست قربانی را نیز بازداشت کرد. زن جوان مدعی شد هیچ مشکلی با قربانی نداشته و ساعت ۱۰ شب خانه وی را ترک کرده است.

در حالی که دو فرزند خردسال قربانی به پلیس گفته بودند آن شب پدرشان با مادرشان درگیر شده و با بشقاب به سر او زده است تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد. در بررسی ها همچنین روشن شد زن جوان شنا بلد نبوده و گاهی اوقات همراه با دختر خردسالش از حوضچه کوچک مجتمع استفاده می‌کرده‌اند.

به این ترتیب علیه عظیم کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه ۱۱دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در این جلسه که به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور یک مستشار تشکیل شد عظیم به دفاع پرداخت و منکر قتل  همسرش شد.

زن در استخر حوادث تهران استخر خصوصی تهران استخر خانگی استخر بانوان اخبار قتل اخبار جنایی

وی گفت: من و همسرم اختلافی با هم نداشتیم. دوست همسرم تا نیمه شب در خانه مان بود و ممکن است او همسرم را کشته باشد. این مرد در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه چرا در مراحل ابتدایی بازجویی گوشی موبایل همسرت را در اختیار پلیس قرار ندادی سکوت کرد و پاسخی نداد.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ