کلاهبرداری میلیاردی از سرپرست تیم ملی کشتی آزاد

0

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران با درخواست کمک از رییس قوه قضاییه می‌گوید: یک شرکت واردات خودروی خارجی مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده و ۲ سال است شکایت او و دیگر مالباختگان راه به جایی نبرده است.

علی بیات در گفت ,گو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: ۲ سال پیش یکی از شرکت‌های معتبر واردات خودرو که در تلویزیون و خیابان‌های شهر بصورت گسترده تبلیغات می کرد موفق شد با سوءاستفاده از اطمینان مردم، مبالغ هنگفتی را برای سرمایه‌گذاری جذب کند و اقدام به کلاهبرداری کند. من هم حاصل ۷۰ سال کار و تلاشم را به همراه مقداری پول خواهرم و برخی کشتی‌گیران با امضای قرارداد در اختیار این شرکت گذاشتم اما از من نیز مانند دیگر افراد کلاهبرداری کردند. حدود ۱۵ نفر دیگر نیز زندگی خود را در این کلاهبرداری از دست داده‌اند و مدیران شرکت حدود ۱۶ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده‌اند و پا به فرار گذاشته‌اند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران افزود: ۲ سال است پله‌های دادگاه را بالا و پایین می‌روم و متاسفانه با وجود ارائه مدارک مستند و افراد شاهد، پرونده‌ام به هیچ جایی نرسیده و مسئولان رسیدگی به این پرونده در مجتمع قضایی عدالت می‌گویند باید روال قانونی پرونده طی شود. آخر این چه قانونی است که پس از ۲ سال به نتیجه نرسیده و کلاهبرداران نیز آزادانه در حال خوشگذرانی با پول مردم هستند؟

وی با درخواست از آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه برای رسیدگی ویژه به وضعیت مالباختگان این پرونده گفت: مدیرعامل شرکت عکسی را برای ما فرستاده که در آن مشغول شرب خمر است و به ما پیغام داده ۴۰۰ میلیارد تومان پول دارد و می‌تواند با آن هر کسی را که می‌خواهد بخرد و ما نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم!

بیات خاطرنشان کرد: ۵۰ سال است در کشتی این مملکت زحمت می‌کشم و حاصل تمام عمرم را در این شرکت گذاشتم اما بر باد رفت و کلاهبرداران هم به ریش همه ما می‌خندند و دهان کجی می‌کنند. از مسئولان عالیرتبه قوه قضاییه تمنا دارم به من و دیگر مالباختگان برای رسیدن به حقمان کمک کنند تا پس از ۲ سال تکلیف مان روشن شود.

کلاهبرداری میلیاردی روش کلاهبرداری جدید بیوگرافی علی بیات اسامی واردکنندگان خودرو اخبار کلاهبرداری

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از سرپرستی تیم ملی کناره‌گیری کرده است یا خیر گفت: وضعیت روحی بسیار بدی دارم و نمیتوانم با این اوضاع در تمرینات تیم ملی شرکت کنم. خادم هم محبت داشته و در این مدت به حل این پرونده و احقاق حقمان کمک کرده اما راه به جایی نبرده است. باید ببینم وضعیتم چگونه می‌شود تا ان‌شاءالله تا هفته آینده در اینباره تصمیم گیری کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ