دام سیاه مرد شیشه‌ای برای پسران دانش آموز

0

اوایل زمستان سال گذشته پسری ۱۰ ساله همراه پدرش به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد و از مرد موتورسواری به اتهام آدمربایی و آزارواذیت شکایت کرد.

پسر خردسال به بازپرس سهرابی گفت: آن روز از مدرسه تعطیل شده و به خانهمان در یکی از محله های تهران بازمیگشتم که مرد موتورسواری به من نزدیک شد. بعد از حرف زدن با من مدعی شد گلدانی برای مادربزرگش خریده اما برای انتقال آن نیاز به کمک دارد. من حرفهای مرد غریبه را باور کردم و سوار موتورش شدم. مرد غریبه مرا به اطراف رودخانه برد و مورد آزار و اذیت قرارداد.

جستوجوهای ماموران اداره ۱۶پلیس آگاهی تهران ادامه داشت تا اینکه دو دانشآموز دیگر نیز همراه والدین خود به پلیس آگاهی آمدند و شکایتهای مشابهی را مطرح کردند. پلیس همچنان در تلاش برای دستگیری مرد آزارگر بود تا اینکه اوایل امسال نیز چهارمین پسر دانشآموز که در دام متهم فراری گرفتار شده بود با حضور در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران شکایت کرد.

ماموران با جمعبندی این اطلاعات بیش از ۳۰ موتورسیکلت را شناسایی کردند که معلوم شد راکبان آنها متهم مورد نظر نیستند. این در حالی بود که دو هفته پیش خانواده پسر دانشآموز دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت جدیدی را مطرح کرد. با تحقیق از این خانواده معلوم شد پسرشان در دام راننده پرایدی گرفتار شده است.

ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند راننده آزارگر همان مردی است که از سال گذشته در تعقیبش هستند. ماموران به محلی که پسر دانشآموز از آنجا ربوده شده بود اعزام شدند. آنجا را بررسی کردند که متوجه شدند دوربین مداربسته فروشگاهی تصویر سوار شدن پسر نوجوان به خودروی مرد آدمربا را ثبت کرده است. در این مرحله مالک خودرو شناسایی شد. سرانجام دو روز پیش آخرین مخفیگاه وی در تهران شناسایی و او بازداشت شد . مرد آزارگر به افسر تحقیق گفت: من موادمخدر شیشه مصرف میکنم. بهخاطر توهم ناشی از مصرف شیشه این پنج پسر دانشآموز خردسال و نوجوان را ربوده و با انتقال به حوالی رودخانه آنها را مورد آزار و اذیت قراردادم. متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ