گفت و گو با الکسیس سانچز (گرانترین بازیکن فوتبال) +عکس همسرش

0

او از لحاظ درآمد هفتگی گران ترین بازیکن دنیای فوتبال است. حتی مسی و رونالدو هم به پای او نمی رسند. الکسیس سانچز حالا نه تنها پردرآمدترین بازیکن کنونی دنیای فوتبال است که نخستین شیلیایی تاریخ باشگاه منچستریونایتد نیز به شمار می رود.

سانچز همین روز گذشته به طور رسمی از آرسنال به منچستریونایتد پیوست. او پیراهن شماره هفت را بر تن خواهد کرد، پیراهنی که پیش از این بر تن اسطوره هایی مثل بکام و کانتونا بوده است. او در نخستین مصاحبه خود پس از پیوستن به یونایتد از این می گوید که چطور نزدیک بود در زمان سرمربی گری الکس فرگوسن به منچستر بیاید. او حالا به این تیم آمده و می خواهد جام های مختلفی به دست بیاورد.

همسر فوتبالیستها سانچس بیوگرافی آلکسیس سانچز بازیکنان منچستر الکسیس سانچز و همسرش Alexis Sanchez

– احساست از اینکه به یونایتد پیوسته ای چیست؟

*از زمانی که کوچک بودم همیشه می گفتم که دوست دارم برای یونایتد بازی کنم. پیش از این چیز زیادی درباره تمایلم نگفته بودم اما اکنون اینجا هستم. من حتی یک بار با فرگوسن درباره علاقه ام برای بازی کردن در این تیم صحبت کردم. ما حدود ۲۰ دقیقه در اینباره صحبت کردیم. به او گفتم که رویایم بازی کردن در این تیم است. من یونایتد باشگاه بسیار بزرگ و قدرتمندی است و من حالا فرصت این دارم که برای این تیم بازی کنم.

-فکر می کنی در منچستریونایتد چه موفقیت هایی به دست بیاوری؟

*اعتقاد دارم منچستریونایتد هر چه بخواهد می تواند به دست بیاورد. منچستریونایتد باشگاه عظیمی است و وسعت جهانی دارد. من می خواهم در این تیم همه چیز را فتح کنم، لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا و هر آنچه که در آینده در مسیر ما قرار می گیرد.

همسر فوتبالیستها سانچس بیوگرافی آلکسیس سانچز بازیکنان منچستر الکسیس سانچز و همسرش Alexis Sanchez

-گفتی که یک بار با فرگوسن درباره پیوستن به یونایتد صحبت کرده بودی ، پس از همان زمان فکر آمدن به منچستریونایتد را داشتی و برای خودت برنامه ریزی کرده بودی؟

*قطعا درست است. من همیشه مجذوب این باشگاه و رنگ قرمز بودم. از صمیم قلب می گویم که رویای دیرینه ام برای بازی کردن برای منچستریونایتد به واقعیت تبدیل شده است. واقعا خوشحالم و حس خوشایندی دارم که در «تئاتر رویاها» هستم.

-نظرت درباره خوزه مورینیو (سرمربی یونایتد) چیست؟

* او به من نشان داد که حضورم در اینجا برای باشگاه مهم است. باشگاه برای جذب من تلاش کرد و می دانم که بسیار مشتاق من بودند که اینجا بیایم و پیراهن شماره هفت را بپوشم. این خیلی خوب است که بازیکن بداند باشگاه به او بسیار اهمیت می دهد. یکی از چیزهایی که باعث شد من تصمیم را برای آمدن به یونایتد قطعی کنم همین علاقه باشگاه بود. مورینیو مربی بزرگی است که پیش از این در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا افتخارات زیادی را به دست آورده و کار کردن با او لذت بخش است.

-پیراهن شماره هفت در منچستریونایتد تاریخی است و گروهی از اسطوره ها را دربرمی گیرد. چقدر برایت مهم و افتخار آمیز است پیراهنی را بپوشی که پیش از این متعلق به بست، بکام، کانتونا و رونالدو بوده است؟

* وقتی پیراهن یونایتد بر تن این اسطوره ها بوده ناخودآگاه رویای بالا بردن جام لیگ قهرمانان اروپا در ذهنت مبادرت می شود. رویای من با پوشیدن این پیراهن کامل شد.

همسر فوتبالیستها سانچس بیوگرافی آلکسیس سانچز بازیکنان منچستر الکسیس سانچز و همسرش Alexis Sanchez

– خوزه گفته که همبستگی و پیوند میان بازیکنان این تیم بی نظیر است. چقدر طول می کشد تا عضوی از این همبستگی شوید؟

*ما یک خانواده ایم و می خواهیم جام های مختلفی را ببریم. من قبلا در اسپانیا (بارسلونا) بازی کردم و این اتحاد را قبلا دیده ام. می خواهم عضوی از این خانواده متحد باشم، هر چه سریعتر!

-از این هم تیمی های جدید کدام یک را بهتر می شناسید؟

*شانس این را نداشته ام از لحاظ شخصی وقت زیادی را با بازیکنان منچستریونایتد در گذشته گذرانده باشم. من فقط قبلا مقابل آنها بازی کرده ام. حالا خوشحالم که کنار آنها هستم.

-قدرتت را به عنوان یک بازیکن چطور ارزیابی می کنی؟

*من بازیکنی هستم که دوست دارم جام های جدید ببرم. من در همه مسائل حرفه ای هستم. برای فوتبال زندگی می کنم و فوتبال را دوست دارم. هر روز تمرین می کنم، سعی می کنم در هر بازی بهترین باشم و مدام هم پیشرفت کنم. گاهی دوست دارم در میانه های میدان بازی کنم، گاهی در چپ. اما واقعیت این است که من توانایی دارم در همه جای زمین بازی کنم.

-خانواده ات باید خیلی هیجان زده باشند، آنها قرار است به منچستر بیایند؟

*بله ، آنها به اندازه من هیجان زده هستند. منتظرم هر چه سریع تر شرایط مهیا شود تا آنها را به اینجا بکشانم. خانواده ام کسانی هستند که پس از هر برد و باخت کنارم هستند. مادرم همیشه می گوید از فوتبالت لذت ببر و کاری کن که دوست داری. من همیشه به حرف مادرم گوش می دهم و موفق شدم.

-هواداران فوتبال شیلی باید خیلی بابت این انتقال هموطنشان به منچستریونایتد خوشحال باشند.

*بله، تبدیل شدن به نخستین بازیکن شیلیایی تاریخ باشگاه منچستریونایتد معنای بزرگی برای همه ما دارد. همانطور که گفتم بازی برای یونایتد رویایی بود که تبدیل به واقعیت شد. مردم شیلی خیلی به من لطف دارند. همیشه از آنها تشکر کرده ام.

-و حالا پیامت برای هواداران منچستریونایتد در سراسر دنیا چیست؟

* الکسیس اینجاست، او تشنه فتح جام های مختلف است، فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا. هواداران!

همسر فوتبالیستها سانچس بیوگرافی آلکسیس سانچز بازیکنان منچستر الکسیس سانچز و همسرش Alexis Sanchez

تاریخ تولد آلکسیس سانچز :  ۱۹ دسامبر ۱۹۸۸ ‏(۲۹ سال)

زادگاه : توکوپیا, شیلی

قد : ۱٫۶۹ متر (۵ فوت ۶ ۱⁄۲ اینچ)

منبع: جام جم آنلاین / مترجم: هیلدا حسینی خواه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ