افشاگری جنجالی خداداد در خصوص صحبت‌های طارمی

0

خداداد عزیزی در خصوص صحبت‌های مهدی طارمی که او به همراه مهدی هاشمی‌نسب و هادی طباطبایی را به‌عنوان شاهد دیدارش با حسین هدایتی گرفته بود، اظهار داشت: من نمی‌دانم مهدی طارمی چه صحبت‌هایی کرده و درباره آن شب چه صحبتی انجام داده است. آن شب هم که ما آنجا بودیم با تماس یکی از دوستان‌مان که رستوران دارد، فکر می‌کنم با مهدی هاشمی‌نسب از جام ستارگان به آنجا رفتیم.

وی در واکنش به این مسئله که مهدی طارمی اشاره کرده در آن رستوران به حسین هدایتی گفته قصد ماندن در ایران را ندارد و اگر بخواهد به ایران برگردد به او می‌گوید و هدایتی هم قول داده بود مبلغی را بابت ماندن در پرسپولیس به این بازیکن می‌دهد، گفت: در آن رستوران آقای هدایتی حضور داشت و مهدی طارمی هم بعداً به آنجا آمد. آن دوست‌مان که پرسپولیسی است، خیلی در تب و تاب راضی کردن طارمی برای ماندن در پرسپولیس و منصرف کردن او برای رفتن به ترکیه بود. از ما خواست که با مهدی طارمی صحبت کنیم و من گفتم با مهدی هاشمی‌نسب خصوصی با او صحبت می‌کنیم، اما یک دفعه دیدیم هفت هشت نفر دیگر هم آمدند. هدایتی به ما گفت که شما صحبت کن که طارمی بماند و من به هدایتی گفتم به شرط اینکه به او پول بدهید، با او صحبت می‌کنم. گفتم اگر پول ندهید که به درد نمی‌خورد.

پیشکسوت پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: من به هدایتی گفتم مهدی طارمی به ترکیه می‌رود که پول بگیرد که طارمی هم گفت همین‌طور است. به هدایتی گفتم چون او برای پول می‌رود، هر چقدر پول که می‌خواهید به او بدهید، ۵۰ درصدش را همین الان بدهید و من بگویم مهدی طارمی قراردادش را امضا کند. هدایتی گفت الان که نمی‌شود و من این پول را فردا می‌دهم. مهدی برود قراردادش را امضا کند و من هم پول را می‌دهم. گفتم آقای هدایتی این‌طور نمی‌شود که فقط حرف زد، پول بدهید تا طارمی هم امضا کند و او گفت، آقای عزیزی شما من را نمی‌شناسید؟ من از این حرف‌ها می‌زنم؟ گفتم من از شما شناخت دارم، اما مدیران و برخی افراد آنقدر خراب کرده‌اند که دیگر نمی‌شود روی حرف کسی حساب کرد و من که ۲۰، ۲۵ سال از مهدی طارمی بزرگ‌تر هستم، کسی را در این فوتبال قبول ندارم. گفتم اگر من را واسطه صحبت کردن با طارمی کرده‌اید، نصف پول او را پرداخت کنید یا چک ضمانت‌دار بدهید تا امضا کند.

عزیزی تصریح کرد: وقتی این صحبت‌ها انجام شد، جلوی آقای هدایتی گفتم آقای مهدی طارمی، وضع مالی شما خوب است؟ گفت نه، گفتم آیا پدر و مادر پولدار دارید؟ گفت نه. گفتم آقای هدایتی این بازیکن مشکل مالی دارد، بهترین بازیکن تیم پرسپولیس است، آقای گل لیگ شده و پول بدهید تا بماند. گفتم پول او را برای وضعیت مالی خودش، پدر و مادرش و اصلاً به خاطر هنری که دارد، پرداخت کنید. اگر شما نمی‌دهید، ترکیه این پول را به او می‌دهد و گفتم اگر جایی او را نمی‌خواست، پول هم نمی‌دادید مشکلی نداشت، اما الان ترک‌ها به او پول می‌دهند و برای ماندنش باید پول بدهید.

بازیکن سال‌های دور باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پس از صحبت‌های من آقای هدایتی گفت که پول مهدی طارمی را می‌دهد و من به مهدی طارمی گفتم، خودت می‌دانی که چه تصمیمی بگیری. حتی گفتم آقای هدایتی اگر فردا صبح هم نصف پولی که می‌گویید را به طارمی بدهید، من او را فردا برای امضای قرارداد می‌آوردم. گفتم اگر می‌گویید یک میلیارد، ۵۰۰ میلیون را بدهید یا اگر می‌گویید دو میلیارد، یک میلیارد آن را پرداخت کنید. گفتم حسین هدایتی کسی بوده که همیشه به پرسپولیس کمک می‌کنند و همه این را می‌دانند، اما اینکه بگوییم امضا کند و بعداً پول بدهید را قبول ندارم. گفتم من نیستم که باید قرارداد را امضا کند، مهدی طارمی است. با حرف هم پولی تهیه نمی‌شود و اگر می‌توانید سند، چک ضمانت‌دار یا چیزی بدهید. گفتم حتی کسی چک معمولی هم قبول نمی‌کند و اینکه بعداً پول داده شود، مورد قبول نیست. من تا همین جا می‌دانم و از اینکه بعداً هدایتی پولی به طارمی داده یا آنها تماس یا چیزی با هم داشته‌اند، بی خبرم.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ