کشته شدن مردی در خانه ای که شهرداری تخریبش کرد دردسر ساز شد

0

به‌دنبال مرگ این مرد هنگام تخریب خانه قدیمی دریکی ازخیابان‌های یافت آباد تهران؛ ابتدا تحقیقات جنایی از نماینده حقوقی شهرداری صورت گرفت.

او گفت: «ملک مورد نظر مدتی قبل از سوی مالکان فروخته شده و قرار بود این ملک به همراه دو ملک دیگر که آنها نیز در طرح تعریض اتوبان قرارگرفته بودند تخریب شوند. البته دو ملک دیگر تخریب شده بود. درباره ساختمان مورد نظرنیزتمام کارهای قانونی مربوط به تخریب انجام شده و قسمتی از ملک نیز قبلاً تخریب شده بود. روزی که حادثه رخ داد، آژیر تخریب کشیده شد و خانه هم جست‌و‌جو شد اما کسی داخل‌اش نبود. بنابراین با هماهنگی‌های لازم، تخریب صورت گرفت. این ملک بیمه بوده و چند ساعت بعد از تخریب متوجه شدیم گویا کسی داخل خانه بوده است. به همین خاطرچند تن ازنیروهای شهرداری راهی محل شده و به همراه ماموران آتش‌نشانی جسد را پیدا کردند.»

راننده بیل مکانیکی چه گفت؟

راننده بیل مکانیکی نیز به بازپرس گفت: «۵۶ ساله‌ام و ۳۵ سال است که راننده هستم. بیل مکانیکی برای شهرداری است و من فقط راننده‌اش بودم. روز حادثه از طرف شهرداری با من تماس گرفتند و خواستند برای تخریب بروم. بنابراین به پارکینگ موتوری رفتم و سوار بر بیل مکانیکی راهی محل شدم. طبق عادت همیشگی داخل خانه را بررسی کردم اما کسی داخلش نبود. به همین خاطر آژیر کشیدیم و به سمت دیوارها رفتیم. من تنها یک دیوار را که دیوار بیرونی بود تخریب کردم. دیوارهای دیگر را لودرها تخریب کردند. ساعت ۸ و نیم به آنجا رسیدیم و بعد از هماهنگی‌های لازم تخریب آغاز شد. بعد از تخریب به پارکینگ موتوری برگشتیم و فکر کنم حدود دو ساعت بعد بود که با ما تماس گرفتند و گفتند فردی داخل خانه بوده است. بلافاصله به محل برگشتیم و به جست و جو پرداختیم و جسد را کنار دیواری که بین دو خانه بود پیدا کردیم. این نکته که همسایه‌ها به ما گفته‌اند داخل خانه کسی خوابیده است به هیچ عنوان صحت ندارد. اما با صراحت می‌گویم هیچ‌کس حرفی به ما نزد.»

در ادامه تحقیقات بازپرس جنایی دستور تحقیق از راننده دو لودر، شاهدان و همسایه‌ها را صادر کرد تا ابهام‌های باقی مانده در پرونده برطرف شود.

برادر مرد میانسالی که پیکرش دراین خانه کشف شده بود نیز گفت: «برادرم سال‌ها درخانه پدری سکونت داشت وکارتن خواب نبود. او به‌خاطر علاقه زیادش به خانه قدیمی درآنجا زندگی می‌کرد. با این حال خواستار روشن شدن علت دقیق مرگش و مجازات قانونی عاملان حادثه هستیم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ