صادق زیباکلام: مثل حاملگی ناخواسته بود

0

صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب و استاد دانشگاه روز گذشته در گفت و گو با روزنامه شرق درباره کمک‌های مردمی که برای زلزله‌زدگان کرمانشاه جمع‌آوری کرد، نوشت:

پولی که توسط بنده تهیه شده و تا به امروز سه‌میلیارد و ۴٠٠ میلیون شده، از این پول به‌جز ٣٠ میلیون تومان که همان ابتدای کار برای کمک‌های فوری برداشت شد، مابقی سرجایش قرار دارد؛ یعنی حدود سه‌میلیارد و ٣٧٠ میلیون تومان دست‌نخورده باقی مانده و ما تعمدا نه وارد کار کانکس و چادر شدیم و نه وارد کار دارو شدیم، به این علت که مهم‌تر از کانکس و چادر و شیرخشک و دارو و مناظر و مدارسی که از بین رفته، زلزله واقعی در کرمانشاه و کردستان، فقر است.

نحوه کمک به زلزله زدگان طرفداران محمد خاتمی شغل اصلاح طلبان سوابق صادق زیباکلام زلزله کرمانشاه حوادث کرمانشاه ثروت اصلاح طلبان بیوگرافی صادق زیباکلام اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار کرمانشاه

این صحبت‌های وی با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد که در ادامه بخشی از این واکنش‌ها را می‌خوانید:

یاسین طاهری در این باره در توییترش نوشت: ‏زیباکلام میخواد کمک های مردمی رو بدون توجه به نظر مردم زلزله زده و طبق نظر خودش هزینه کنه. شما بهتر از مردم میفهمی؟ خلاف دموکراسی نیست؟

کاربر دیگری با اشاره به سودی که به این چند میلیارد پول تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: یکی بگه سود این پول درحساب این فرد چه قدرمیشه؟قدرمیشه؟

به گزارش فارس، مائده رضوی توییت کرد: اقای زیباکلام از نرگس کلباسی یادبگیرن بنظرم داره بی‌هیاهو کار میکنه اشتغال‌زایی میکنه برای ریال به ریال پول درست و منطقی برنامه‌ریزی داره

کاربری به نام علیرضا میری هم به این نکته اشاره کرد: خوب شد هلال احمر دست صادق زیباکلام نبود وگرنه کرمانشاهی ها تا الان توی سرما یخ میزدن ایشون هم داشت توی تخیلات خودشون شهر نمونه میساخت!

رضا حاتمی وفا نوشت: زیباکلام گفته پولایی که برا زلزله‌زده‌ها جمع کردم رو هنوز خرج نکردم،‌ احتمالا بزرگوار گذاشته تو انتخابات بعدی خرج توسعه دموکراسی کنه.

کاربر دیگری نوشت: گری نویل مدافع سابق منچستر مفسر تلویزیونی شده بود از همه ایراد می‌گرفت خودش شیش ماه مربی والنسیا شد گند زد به همه چی تا بیرونش کردن. درست عین صادق زیباکلام که جو گرفتش برای کمک به زلزله‌زده ها پول جمع کرد هنوز خرج نکرده و مطمئنا افتضاح بالا میاره.

«زیباکلام مرزهای مدیریت بحران جابجا کرده.مردم کمک های نقدی کردن که مردم زلزله زده سرپل توی سرما بیرون نباشن بعد جناب زیباکلام تشخیص داده پول توی حسابش بمونه بعدا هر وقت دلش خواست با سه میلیارد ریشه فقر توی استانهای کرمانشاه و کردستان ریشه کن کنه»، مطلبی بود که حساب کاربری پینوکیو به آن اشاره کرد.

منبع : جهان نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ