حضور با حجاب فرنوش شیخی در لیگ والیبال زنان بلژیک

1

طبق اعلام باشگاه شارلوا همه چیز برای حضور با حجاب فرنوش شیخی در لیگ والیبال بانوان بلژیک فراهم شده است و این بازیکن می‌تواند حتی در بازی این هفته‌ برابر لندلده به میدان برود.

باشگاه شارلوا در هفته‌ گذشته مذاکرات فشرده ای با فدراسیون والیبال بلژیک داشت تا زمینه حضور شیخی در تیم شارلوا با حجاب را فراهم کند.

در نهایت این مذاکرات با موفقیت صورت گرفت و فدراسیون والیبال بلژیک با حضور محجبه فرنوش شیخی در تیم شارلوا موافقت کرد تا این بازیکن لژیونر جدید والیبال بانوان ایران در اروپا باشد.

پیش از او بازیکنانی مثل زینب گیوه و مائده برهانی سابقه بازی کردن در لیگ بلغارستان با حجاب را دارند.

والیبال زنان همسر کاوه رضایی همسر فرنوش شیخی کشف حجاب بازیگران سلبریتی بیسواد زن ایرانی روشنفکرنمایان روشنفکرنما کیست دروغ سلبریتی ها دختر ایرانی بیوگرافی مهناز افشار بیوگرافی فرنوش شیخی اینستاگرام فرنوش شیخی Farnoosh Sheikhi

اگر ایشون الان حجابشو برداشته بود، پیج مسیح علینژاد و تمام پیج‌های ضد انقلاب و ضد اسلام، از این بانوی ورزشکار حمایت می کردند و کل فضای مجازی رو پر می‌کردند از اخبار مربوط به این بانو.

ایشون با این رفتارشون ثابت کردند که میشه پای اعتقادات و ارزش‌ها ایستاد و در راه پیشرفت هم قدم برداشت.

اینگونه افراد خیلی موفق تر از کسانی هستند که به کلی حجاب و کشور خودشونو میفروشند تا برای کشوری دیگه بازی کنند و پناهندگی اون کشورها رو بگیرند.

از خدای متعال، برای این بانوی ورزشکار ارزشی و همه ورزشکاران باغیرت ایرانی، سلامتی و دستیابی به موفقیت های بیشتر را آرزومندیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سهیلا می گوید

    آفرین بهش کاش زن محسن فروزان که تو خود ایران عکس بی حجاب میگیره یاد بگیره ازش