مدارس استان تهران فردا دوشنبه ۹ بهمن ۹۶ تعطیل شد

0

وضعیت تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۹ بهمن ۹۶

با تصمیم اتاق بحران تهران و با توجه به بارش برف تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه های استان تهران در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.

با تصمیم اتاق بحران تهران و با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه های استان تهران در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.

محمدحسین مقیمی، استاندار تهران اعلام کرد:در خصوص تعطیلی، آغاز کار با تاخیر و یا فعالیت عادی ادارات استان تهران برای فردا(دوشنبه) هنوز تصمیم گیری نشده و تصمیم گیری در این خصوص منوط به هماهنگی با وزارت کشور و هیات دولت است.

استاندار تهران از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه های شهرهای استان تهران در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

مقیمی همچنین از مسافرانی که شب گذشته در جاده های منتهی به تهران دچار مشکلات فراوان شده اند، عذرخواهی کرد.

استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران گفت:طبق گزارش های گرفته شده از سازمانی هواشناسی، تصمیم بر این شد که تمام مقاطع تحصیلی و همچنین دانشگاه ها را فردا نهم بهمن ماه تعطیل اعلام کنیم.

محمد حسین مقیمی، تعطیلی ادارات را مبنی بر تصمیم وزارت کشور و هم چنین نظر دولت اعلام کرد و افزود:اگر تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات گرفته شود، به حضور مردم اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان با توجه به یخبندان و وضعیت آب و هوایی موجود از مردم خواست که از مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند و در مصرف گاز و برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ