روزهای خوش در انتظار یک برند معتبر قدیمی

0
شرکت بهنوش بعد از ۱۳ سال فعالیت ۲۵۶ نوع محصول را با ده برند مشهورصنعت آشامیدنی از جمله نام های دلستر، تاک، سینرژی، دادلی، دادلی سو، موهیتو، آرامی و …. را در ده واحد مستقل خود در سرتاسر ایران از کلان شهر تهران گرفته تا بهنوش گجساران و اراک و حتی شعبه خرمشهر بهنوش تولید می کند به گونه ای که در بازار تخصصی تولیدات مشابه بیش از ۶۵ درصد سهم بازار را به تولیدات خود اختصاص داده است و اخیرا با اجرای طرح های توسعه ای در پی تقویت شرکت دوغ آبعلی به عنوان یکی ازواحد های اصلی تولید آشامیدنی شرکت بهنوش است.

حسن مستفید مدیر کارخانه بهنوش آبعلی با اعلام مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت : در اصول مدیریتی ادغام واحد های کوچک با هدف افزایش بهره وری و ایجاد سینرژی بین دپارتمان های مشترک امری بدیهی و راهگشا است و شرکت بهنوش با در اختیار داشتن شبکه توزیع مویرگی و برخوداری از دپارتمان های مجرب تحقیق و توسعه ، بازاریابی و …. بسیار علمی و قوی خود همین راهبرد را با هدف تقویت کیفی وتوسعه محصولات تولیدی شرکت دوغ آبعلی اقدام به برنامه ریزی دقیق و منسجمی کرد .

 وی افزود: بررسی های کارشناسی نشان داد حل مشکلات شرکت در حوزه های منابع انسانی و بهسازی تکنولوژی قدیمی خطوط تولید را مهمترین اولویت های حرکت در جهت توسعه محصول و حفظ و تقویت برند است و به همین دلیل ضمن جذب نیرو های مستعد جوان و تحصیل کرده بومی منطقه با ایجاد شرایطی به مراتب بهتر از قوانین مصوب تامین اجتماعی ، شاخص های میانگین تحصیلات سیکل کارکنان و میانگین سنی ۴۵سال به بالای منابع انسانی مجموعه دوغ آبعلی را به میانگین دیپلم به بالا و با حداکثر ۳۳سال سن تغییر دادیم .

مدیر کارخانه بهنوش آبعلی در مورد نصب تجهیزات جدید نیز توضیح داد: با سرمایه گذاری ۵میلیارد ریال اقدام به خرید و نصب خط جدید تولید دوغ در بطری های ویژه با دهانه ۳۸ سانتی متر کردیم که خوشبختانه مورد توجه بازار مصرف به ویژه رستوران ها قرار گرفته است و همچنین به منظور افزایش کنترل کیفی و یکنواختی محصول خطوط تولید دستی متکی به فرد کارخانه را با سیستم های جدید اتوماتیک و هوشمند تعویض کردیم .

مدیر کارخانه بهنوش آبعلی در انتهای سخنان با اشاره به ۳۰% افزایش تولید کارخانه دوغ آبعلی طی یکسال گذشته ابراز امیدواری کرد تا حجم تولیدات فعلی شرکت با اجرای طرح های توسعه و تحقیقات بازار به ویژه در بخش صادرات به کشور های آلمان ، ایتالیا و استرالیا به عنوان بازار جدید به سقف برنامه های پیش بینی شده شرکت بهنوش برسد و توان ظرفیت تولید روزانه شرکت را بالغ بر ۱۵۰تن انواع دوغ اعلام کرد که متناسب با فصول گرم و سرد سال و بنا به کشش بازار تغییر می کند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ