خانه / بورس و سهام / روزهاي خوش در انتظار يك برند معتبر قديمي

روزهاي خوش در انتظار يك برند معتبر قديمي

شركت بهنوش بعد از 13 سال فعاليت 256 نوع محصول را با ده برند مشهورصنعت آشاميدني از جمله نام هاي دلستر، تاك، سينرژي، دادلي، دادلي سو، موهيتو، آرامي و …. را در ده واحد مستقل خود در سرتاسر ايران از كلان شهر تهران گرفته تا بهنوش گجساران و اراك و حتي شعبه خرمشهر بهنوش توليد مي كند به گونه اي كه در بازار تخصصي توليدات مشابه بيش از 65 درصد سهم بازار را به توليدات خود اختصاص داده است و اخيرا با اجراي طرح هاي توسعه اي در پي تقويت شركت دوغ آبعلي به عنوان يكي ازواحد هاي اصلي توليد آشاميدني شركت بهنوش است.

حسن مستفيد مدير كارخانه بهنوش آبعلي با اعلام مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت : در اصول مديريتي ادغام واحد هاي كوچك با هدف افزايش بهره وري و ايجاد سينرژي بين دپارتمان هاي مشترك امري بديهي و راهگشا است و شركت بهنوش با در اختيار داشتن شبكه توزيع مويرگي و برخوداري از دپارتمان هاي مجرب تحقيق و توسعه ، بازاريابي و …. بسيار علمي و قوي خود همين راهبرد را با هدف تقويت كيفي وتوسعه محصولات توليدي شركت دوغ آبعلي اقدام به برنامه ريزي دقيق و منسجمي كرد .

 وي افزود: بررسي هاي كارشناسي نشان داد حل مشكلات شركت در حوزه هاي منابع انساني و بهسازي تكنولوژي قديمي خطوط توليد را مهمترين اولويت هاي حركت در جهت توسعه محصول و حفظ و تقويت برند است و به همين دليل ضمن جذب نيرو هاي مستعد جوان و تحصيل كرده بومي منطقه با ايجاد شرايطي به مراتب بهتر از قوانين مصوب تامين اجتماعي ، شاخص هاي ميانگين تحصيلات سيكل كاركنان و ميانگين سني 45سال به بالاي منابع انساني مجموعه دوغ آبعلي را به ميانگين ديپلم به بالا و با حداكثر 33سال سن تغيير داديم .

مدير كارخانه بهنوش آبعلي در مورد نصب تجهيزات جديد نيز توضيح داد: با سرمايه گذاري 5ميليارد ريال اقدام به خريد و نصب خط جديد توليد دوغ در بطري هاي ويژه با دهانه 38 سانتي متر كرديم كه خوشبختانه مورد توجه بازار مصرف به ويژه رستوران ها قرار گرفته است و همچنين به منظور افزايش كنترل كيفي و يكنواختي محصول خطوط توليد دستي متكي به فرد كارخانه را با سيستم هاي جديد اتوماتيك و هوشمند تعويض كرديم .

مدير كارخانه بهنوش آبعلي در انتهاي سخنان با اشاره به 30% افزايش توليد كارخانه دوغ آبعلي طي يكسال گذشته ابراز اميدواري كرد تا حجم توليدات فعلي شركت با اجراي طرح هاي توسعه و تحقيقات بازار به ويژه در بخش صادرات به كشور هاي آلمان ، ايتاليا و استراليا به عنوان بازار جديد به سقف برنامه هاي پيش بيني شده شركت بهنوش برسد و توان ظرفيت توليد روزانه شركت را بالغ بر 150تن انواع دوغ اعلام كرد كه متناسب با فصول گرم و سرد سال و بنا به كشش بازار تغيير مي كند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*