ساعت بازی امشب یوونتوس و آتالانتا در جام حذفی ایتالیا

0

در چارچوب نیمه نهایی کوپا ایتالیا، روز سه شنبه تیم های آتالانتا و یوونتوس در برگامو به مصاف هم خواهند رفت. به نقل از وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری این دیدار گفت:

انتخابات فدراسیون فوتبال ایتالیا؟ همه امیدواریم که تصمیماتی که در این مورد گرفته می شود، برای فوتبال ایتالیا خوب و موثر باشد. درباره بازی برابر آتالانتا باید بگویم که در بازی نیم فصل اول خود برابر آن ها، شروع خوبی داشتیم اما در ادامه افت کردیم. دیدار فردا یک بازی متفاوت و در چارچوب جام حذفی است. این یک دیدار ۱۸۰ دقیقه ای است و باید در خانه حریف، گلزنی کنیم. آتالانتا تیم سرسخت و قدرتمند در سری آ شده است و از این جهت باید احترام زیادی برای آن ها و کاری که جانپیرو گاسپرینی انجام داده است، قائل باشیم. کالدارا و اسپیناتزولا، دو بازیکن مهم هستند که تحت نظر گاسپرینی، پیشرفت زیادی داشته اند. در ژوئن، در خصوص وضعیت آن ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

 کوپا ایتالیا برای ما یک هدف است و رفتن به فینال کوپا ایتالیا برای چهارمین بار پیاپی، نتیجه ای فوق العاده خواهد بود اما ابتدا باید در برگامو نتیجه خوبی کسب کنیم. بازی در خانه آتالانتا همیشه سخت است اما باید تعادل خود را از نظر فنی و تاکتیکی حفظ کنیم. میل به پیروزی همیشگی در DNA یوونتوس است و هدف بعدی ما، موفقیت در بازی فردا است. پس از آن به سری آ و لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد. دست کم گرفتن کوپا ایتالیا کار اشتباهی است زیرا ما در هر فصل، در سه رقابت می جنگیم نه دو هزار رقابت. هدف همیشگی ما، صعود به فینال رم است.

خوشحالم که دوباره پای هیگواین به گلزنی باز شده است اما به نظر من، ما از لحاظ تیمی به طور کلی پیشرفت داشته ایم. همیشه بازی در برابر تیم هایی که در خانه خود ده نفره می شوند سخت است. شاگردانم در برابر کیه ووی نه نفره خوب کار کردند و با صبوری، زمان درست برای گلزنی را یافتند. مارکیزیو به تمرینات اضافه شده است و یکی از بازیکنان در دسترس ما در این دیدار است. هنوز نمی دانم که برناردسکی از ابتدا به میدان خواهد رفت یا نه. هنوز باید در خصوص تصمیم گیری درباره بازی با چهار مهاجم، فکر کنم.

جام حذفی ایتالیا ( سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶)

آتالانتا – یوونتوس

ساعت: ۲۳:۱۵ زنده از شبکه سه

منبع : طرفداری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ