دختر داخل ماشین بازیکن استقلال که بود؟ /زوایای پنهان تصادف مهدی قائدی +فیلم و عکس

3

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است نشان می دهد که یک دختر همراه بازیکن استقلال هنگام حادثه بوده است.

همسر مهدی قائدی معایب x33 مشخصات فنی x33 جدید قیمت mvm x33 s عکس ماشین مهدی قائدی بیوگرافی مهدی قائدی بیوگرافی احمدرضا شاکر اینستاگرام مهدی قائدی ام وی ام x33 جدید اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) mvm x33 new

سرهنگ کشکولی، رییس پلیس‌راه شهرستان بوشهر اعلام کرد: با توجه به اینکه افراد این حادثه به شدت مجروح شده‌ و در بیمارستان بستری هستند، تست الکل گرفته نشده است. در حال حاضر نیز تمام هم و غم ما حفظ سلامت این افراد است.

افرادی که در این حادثه به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند نیز برای بررسی پرونده به کلانتری احضار خواهند شد.

راننده ماشین قائدی چه کسی بود؟

سرهنگ کشکولی، رئیس پلیس راه بوشهر به تسنیم گفت:این موضوع باید بررسی شود و بعد از اظهارات پزشکی قانونی راننده نیز مشخص خواهد شد.هنوز به نتیجه در خصوص اینکه چه کسی راننده این خودرو در زمان حادثه بوده نرسیده‌ایم.

خبر تصادف مهدی قائدی در رسانه ها منتشر شد. مهدی قائدی بدلیل پارگی شدید طحال، از ساعت ۳ تا ۵ صبح تحت عمل جراحی بود که بعد از جراحی و کنترل خونریزی داخلی، به بخش آی سی یو منتقل شد.

آخرین اخبار درباره وضعیت این بازیکن حاکی از این است که شکستگی پا مشاهده نشده ولی از ناحیه گردن مشکوک به آسیب دیدگی است و نیاز است بعد از سی تی اسکن مورد بررسی قرار بگیرد. متاسفانه در این حادثه احمدرضا شاکر، بازیکن تیم آبی پوشان ماندگار دچار مرگ مغزی شد.

همسر مهدی قائدی معایب x33 مشخصات فنی x33 جدید قیمت mvm x33 s عکس ماشین مهدی قائدی بیوگرافی مهدی قائدی بیوگرافی احمدرضا شاکر اینستاگرام مهدی قائدی ام وی ام x33 جدید اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) mvm x33 new

علت این حادثه سرعت غیرمجاز خودروی قائدی بوده است. ویدئویی که به دست ما رسیده نشان می دهد که یک دختر که شلوار زرد رنگ به پا دارد در این خودروی وی حضور داشته است که هنوز از وضعیت او اطلاعی در دست نیست.

دانلود فیلم

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار رکنا در خصوص آخرین وضعیت مهدی قائدی، بازیکن استقلال بیان کرد: این حادثه ساعت ۱:۲۶ روز نهم بهمن در محور اتوبان امام علی(ع) بوشهر به اورژانس گزارش شد.

سخنگوی اورژانس خاطرنشان کرد: در این حادثه یک خودروی ام وی ام x33 واژگون شد و پنج سرنشین آن که چهار مرد و یک دختر بود مجروح شدند که با سه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی در ادامه گفت: تاکنون سه نفر از مصدومان این حادثه ترخیص شدند و قائدی با سطح هوشیاری ۱۰ و شاکر با سطح هوشیاری سه همچنان بستری هستند. که قائدی شامگاه دیروز به هوش آمده اما شاکر طبق اعلام پزشکان مرگ مغزی شده است.

سطح هوشیاری انسان در حالت عادی ۱۵ است. یک منبع آگاه در پلیس بوشهر نیز به رکنا گفت: هنوز مشخص نیست که چه کسی در زمان حادثه راننده خودرو بوده است و این مسئله در دست بررسی قرار دارد.

منبع : رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ایرانی می گوید

    افراد غیر مسئول نباید مزاحمت ایجاد کنند،چه موجبات خطرات جبران ناپذیر می شوند.همچنین گرفتن فیلم از چهره مصدومین کاری غیر اخلاقیست اگر هم گرفته شده باید کاملا شطرنجی شده پخش شه. سلامت ،امنیت،حرمت و حریم شخصی مصدومین باید کاملا رعایت شود.

  2. حسین می گوید

    قائدی خودشو گم کرد

  3. منم می گوید

    مهدی قاعدی با این سنش ورود پیدا کرده به بزرگسالان استقلال و کلی پول اومده دستش چیزی که ارزوی کلی از جووناس من اگه جاش بودم سفت میچسبیدم زندگیمو میکردم اخه دیگه چی میخوای از خدا