بوسه اکبر عبدی بر دستان همسرش در جشنواره فیلم فجر +عکس

0

مراسم افتتاحیه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر شامگاه  (پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی، مدیر شبکه نسیم، جمع کثیری از هنرمندان، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

مراسم بزرگداشت اکبر عبدی با حضور رسول صدر عامل،محمدرضا فروتن، مسعود ده‌نمکی و بهرام بدخشانی برگزار شد.

رسول صدرعامل درباره اکبر عبدی گفت: امشب برای کسی روی صحنه هستم که در تمام طور فعالیت‌اش بیشتر از یک هنرمند بوده است. اکبر عبدی هیچ وقت ادای چیزی را در نیاورد. او همان واقعیت پشت دوربین خود بود.

احمدرضا معتمدی نیز اظهار کرد: بیش از ۳۰ سال در سینما تدریس کردم و به جرئت می‌توانم بگویم که اکبر عبدی پرظرافت‌ترین نقاش سینمای ایران است. او یک نابغه است در تصویرگری فیزیک و میدمیک. اکبر عبدی افتخار سینمای ایران است.

مسعود ده‌نمکی تصریح کرد: اکبر عبدی و شریفی نیا مانند تام و جری می‌مانند. این دو همواره دوستی خاصی داشته‌اند. برخی محبوب‌اند و برخی مشهور‌اند؛ اکبر عبدی هم محبوب است و هم مشهور است.

محمدرضا فروتن نیز گفت: من همیشه به دو نفر ارادت خاص دارم،‌ خسرو شکیبایی و اکبر عبدی. آقای عبدی، مردی خوش قلب و محبوب است. امیدوارم همیشه سلامت باشد.

اکبر عبدی در این بخش از مراسم بیان کرد: من شانس بسیار بزرگی آورده‌ام که در طول‌ زندگی‌ام با افرادی کار کردم که افتخار سینمای بوده‌اند. مسعود ده‌نمکی تنها کسی بود که چندین فیلم در کنار او بودند. ایام فاطمیه را به همه مسلمانان تسلیت می‌گویم. از همسر و مادرم تشکر می‌کنم. از همه مردم ایران تشکر می‌کنم که وقتی من در فیلم‌های مزخرف هم بازی کردم محبت کردید و دیدید. واقعاً از مردم تشکر می‌کنم که خرج ما را می‌دهند و فیلمهای مزخرف ما را می‌بینند. از خداوند تشکر می‌کنم که به من ازت داده است، منِ بچه نازی آباد کجا که در کنار استاد منوچهر اسماعیلی بزرگداشته بشم. استاد اسماعیلی فرشچیان سینمای ایران است. او با صدا جای تصویر را هم پر کرده است.

وی ادامه داد: در فیلم مادر استاد اسماعیلی جای چهار نفر صحبت کردند. او کاستی من را در فیلم‌ها جبران کرده است؛ استاد اسماعیلی یکی از بزرگترین افراد سینمای ایران است. امیدوارم که سینمای ایران به خط اصلی خود باز گردد. این فیلم‌هایی که در حال حاضر ساخته به نمایش در می‌آیند در شأن سینمای ایران نیستند. از خداوند می‌خواهم که ما را به مسیر اصلی سینمای ایران بازگرداند. استادید بسیاری این روز‌ها در بستر بیماری هستند، امیدوارم که این عزیزان به سلامتی خود بازگرددند.

همسر اکبر عبدی عکس جشنواره فیلم فجر عکس جدید اکبر عبدی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خانواده اکبر عبدی جشنواره فیلم فجر 97 بیوگرافی اکبر عبدی بازیگران جشنواره فیلم فجر افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

اکبر عبدی بازیگر سینما و تلوزیون در یک ویدئیو کلیپ اسرار و ناگفته های زندگی خصوصی خود را رو کرد و البته باعث خنده تماشاگران شد.

فیلم صحبت‌های جالب اکبر عبدی و همسرش درباره زندگی مشترک


ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ