کشته سازی از بازیکن تراکتورسازی توسط کانال های تلگرام با اسم جعلی

0

در روزهای اخیر اخباری کذب در کانال‌های معاند مبنی بر کشته شدن یک سرباز در پادگان شهدای تبریز به دلیل سهل انگاری و عدم رسیدگی مسئولین پادگان، در حال انتشار است.

دُر تی وی، ازجمله این کانال های ضد انقلاب است که با انتشار تصویری از یک سرباز نوشته است: “مجید میرنظر، ٢۴ساله، اهل مشهد و دارای مدرک لیسانس که در حال خدمت سربازی در پادگان شهدا تبریز (سپاه) بود به دلیل ترکیدن پارگی آپاندیس و رسیدگی نکردن مسئولین پادگان به وضعیتش در ۳۰ دی ماه جان خود را از دست داد”.

این کانال های معاند درپی خبر دروغین خود برای تهییج مردم  در توضیحاتی نوشتند: “طبق اخبار دریافتی چند روز قبل از این حادثه مجید به فرمانده مافوق خود، سرگرد سعید محسنی مراجعه کرده و به دلیل مریضی خواهرش از او تقاضای مرخصی کرده که با مخالفت سرگرد محسنی مواجه شده است. چند روز بعد یعنی چهارشنبه ۲۷ دی ماه مجید به دلیل دل درد شدید به بهداری پادگان مراجعه میکند که با بی توجهی فرمانده و دیگر مسئولین پادگان مواجه شده و در نهایت برای مجید مسکن تجویز میکنند، چون فکر میکنند که مجید برای گرفتن مرخصی، در حال فیلم بازی کردن است. مجید میر نظر که ۱۳ ماه خدمت بود و لیسانس مدیریت بازرگانی داشت تا روز شنبه ” از درد به خودش میپیچد” و در نهایت روز شنبه ۳۰ دی ماه به دلیل پارگی آپاندیس جان خود را از دست داد”.

لیدر اغتشاشات کانال سیاسی ضد انقلاب تلگرام کانال تلگرام سپهر آزادی کانال تلگرام آمد نیوز ضد انقلاب شایعات تلگرام سایت خبری آمد نیوز سایت بررسی شایعات دروغ سلبریتی ها اغتشاشات خیابانی اغتشاش در تهران اخبار دروغ اخبار بدون سانسور سیاسیلیدر اغتشاشات کانال سیاسی ضد انقلاب تلگرام کانال تلگرام سپهر آزادی کانال تلگرام آمد نیوز ضد انقلاب شایعات تلگرام سایت خبری آمد نیوز سایت بررسی شایعات دروغ سلبریتی ها اغتشاشات خیابانی اغتشاش در تهران اخبار دروغ اخبار بدون سانسور سیاسی

پس از پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که نام سربازی که کانال های معاند با اسم جعلی مجید میرنظر به عنوان فرد فوت شده در پادگان شهدای تبریز ذکر کرده اند، دانیال اسماعیلی‌فر است که در پادگان شهید قاضی طباطبایی تبریز حضور داشت و اصلا پادگانی به نام شهدای تبریز وجود ندارد.

دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان بود که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ هفدهم، برای انجام خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی پیوست. علاوه بر بازیکن نامبرده دو بازیکن دیگر ذوب آهن با نام های مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان نیز به دلیل  مشابه از تیم ذوب آهن جدا شدند و به تراکتورسازی پیوستند که تصاویر آن ها با یونیفرم سربازی در کنار یکدیگر منتشر شده است.

کانال های معاند با برش تصویر دانیال اسماعیلی‌فر از این عکس دسته جمعی، سعی داشتند با جعل خبر کشته سازی کنند. در ادامه عکس یادگار دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و قائم اسلامی‌خواه بازیکنان سرباز تراکتورسازی در پادگان شهید قاضی طباطبایی تبریز را مشاهده می کنید.

لیدر اغتشاشات کانال سیاسی ضد انقلاب تلگرام کانال تلگرام سپهر آزادی کانال تلگرام آمد نیوز ضد انقلاب شایعات تلگرام سایت خبری آمد نیوز سایت بررسی شایعات دروغ سلبریتی ها اغتشاشات خیابانی اغتشاش در تهران اخبار دروغ اخبار بدون سانسور سیاسی

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ