تصاویر سقوط پل عابر پیاده در پاکدشت با ۴ کشته و زخمی

0

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از سقوط پل عابر پیاده در پاکدشت خبر داد و گفت:این حادثه ۳ نفر را مصدوم کرد و یک نفر جان خود را از دست داد، محور امام رضا(ع) نیز مصدوم شد.

ابراهیم تاجیک نوری، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حادثه سقوط پل عابر پیاده بر روی چند خودرو در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل عابر پیاده در محدوده روستای «آلوئک» از توابع شهرستان پاکدشت، این پل سقوط کرد.

وی افزود: پل عابر پیاده بر روی چند خودرو سقوط کرد، که یک دستگاه کامیون و یک خودرو سمند در زیر پل محبوس شدند.

سقوط پل عابر پیاده حوادث واقعی حوادث تهران اخبار پاکدشت

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران اظهار داشت: نیروهای امدادرسان جمعیت هلال احمر به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و اقدام به نجات افراد محبوس در زیر پل کردند.

تاجیک نوری افزود: ۳ مصدوم در پی این حادثه نجات داده و به مراکز درمانی انتقال داده شد و متاسفانه تاکنون یکی از هم وطنان ما جان خود را از دست داده است.

سقوط پل عابر پیاده حوادث واقعی حوادث تهران اخبار پاکدشت

وی گفت: در حال حاضر در پی این حادثه محور امام رضا(ع) مسدود است و در این منطقه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت، در محل حادثه حاضر شد.

پاکدشت، شهرستانی در جنوب شرق استان تهران است، که محور مهم امام رضا(ع) که از خطوط ترانزیتی و مهم کشور است، از داخل آن عبور می کند.

علیشپور دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان از بازداشت راننده کامیون ۱۸ چرخ در رابطه با سقوط پل عابر پیاده بر روی خودروی عبوری در این شهرستان خبرداد و گفت: پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: از همان ساعت اول به محض اطلاع از موضوع قاضی کشیک در محل حاضر و ضمن نظارت کامل به انجام کلیه امور، پرونده قضایی لازم در خصوص موضوع تشکیل و دستورات قضایی لازم در این راستا صادر شد.

دادستان پاکدشت تصریح کرد: در راستای انجام دستورات قضایی، فوت شدگان حادثه به پزشکی قانونی جهت انجام معاینات لازم اعزام و متهم و مقصر حادثه نیز بازداشت شد و کامیون به پارکینگ انتقال یافت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیشب کامیون هجده چرخ  بدون بار، در حال تردد از مسیر پاکدشت به طرف شریف آباد بوده که جک بالابر کامیون فعلا به دلایل نامعلومی فعال شده و در حال گذر از زیر پل به عرشه آن گیر کرده و کل عرشه پل از هر دو طرف جاده سقوط و جاده کاملا از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دادستان پاکدشت اضافه کرد: متاسفانه در مسیر دیگر کامیون، یک دستگاه سمند با چهار نفر سرنشین در حال عبور و گذر به سمت پاکدشت بوده که عرشه پل روی سمند سقوط و راننده سمند در همان لحظه سقوط بر اثر جراحات و صدمات زیاد فوت می‌کنند و سه نفر دیگر مصدومین توسط اورژانس جهت مداوا و درمان به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل می‌شوند که دو نفر دیگر از سرنشینان نیز فوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حدودساعت ۵۶ دقیقه بامداد مسیر مشهد به طرف تهران و همچنین مسیر تهران به مشهد در ساعت ۳ بامداد بازگشایی شد و اکنون مشکلی در تردد وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ