گفتگو جالب با دارا حیایی و مادرش مونا بانکی پور +فیلم

0

صحبت های همسر سابق امین حیایی درباره حواشی زندگی شان

روز گذشته نشست خبری فیلم شعله ور ساخته حمید نعمت الله با جذابیت های زیادی همراه بود که یکی از آنها حضور مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی در کنار فرزندش دارا حیایی بود. در بخشی از این نشست خبری مصاحبه ای با همسر سابق امین حیایی صورت گرفت که فیلم و متن آن را در ادامه میبینید.

مونا بانکی پور بعد از سالها جدایی از امین حیایی هنوز هم به واسطه پسرش دارا نامش در کنار همسر سابقش مطرح میشود . دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که روز گذشته در نشست خبری فیلم شعله ور در جشنواره فیلم فجر حاضر بود .

همسر مونا بانکی پور همسر اول و سابق امین حیایی همسر امین حیایی عکس دارا حیایی طلاق بازیگران بیوگرافی مونا بانکی پور بیوگرافی دارا حیایی

دارا پسر امین حیایی و مونا بانکی پور

دارا حیایی به همراه مادرش مصاحبه ای انجام داد و مونا بانکی پور از حواشی زندگی اش در این گفتگو صحبت کرد.
مونا بانکی پور که نقش همسر دانیال حکیمی را در سریال خواب و بیدار ایفا کرد مدت زیادی است که از بازیگری فاصله گرفته و میدان را به جوان تر ها داده است. این بازیگر کشورمان درباره علت این دوری گفت :بعد از خواب و بیدار پیشنهادهایی مطرح شد اما من دوست داشتم کاری بهتر از خواب و بیدار انجام دهم که میسر نشد البته من چند سالی ایران نبودم و حواشی که ایجاد شده بود باعث کم کاری بیشتر من شد.

همسر سابق امین حیایی ادامه داد :علاقه به حواشی زندگی هنرمندان همیشه وجود داشته و دارد. در آن سالها ماجراهایی مطرح شد که اصلا واقعیت نداشت و من را خیلی اذیت کرد اما ترجیح میدهم به گذشته بازنگردم و دوست ندارم بعد از ۲۰ سال جوابگوی اشتباهات و ماجراهای گذشته باشم و در پایان از علاقه به ایفای نقش مادر و پسری در یک فیلم به همراه پسرش دارا گفت.

فیلم مصاحبه با دارا حیایی و مادرش خانم بانکی پور

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ