خسرو حیدری در برنامه دورهمی از باجناق شدن با امید ابراهیمی گفت +عکس

0

خسرو حیدرى، بازیکن تیم ملى فوتبال و عضو باشگاه استقلال، چهارشنبه (٩۶/١١/١٨) ساعت ٢٣ مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود.

خسرو درباره وساطت خود برای ازدواج ابراهیمی با خواهر همسرش صحبت کرده، درباره سر توپ زدن‌هایش در مستطیل سبز و البته انتقادات خاصی هم از عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ انجام داد و سپس در تماس‌های تلفنی با مسئولان برنامه دورهمی از آنها خواهش کرد حرف‌هایش در خصوص برنامه ۹۰ را سانسور کنند که به او قول مساعد داده‌اند.

همسر خسرو حیدری مهمان دورهمی امشب درآمد خسرو حیدری خانواده خسرو حیدری ثروت خسرو حیدری بیوگرافی خسرو حیدری بیوگرافی امید ابراهیمی

مهران مدیری  در ابتدای برنامه با اشاره به موضوع پیشگیری گفت: برای خیلی ها درمان بهتر و به صرفه تر از پیشگیری است. خیلی از مدیران ما غافلگیری را به پیشگیری ترجیح می دهند و جدیدا آقای مسئول هر اتفاقی می افتد، غافلگیر می شود. حتی با غروب زودهنگام خورشید هم غافلگیر می‌شود. از این پس باید تمام نهادها را تعطیل کنیم و یک ساختمان غافل گیری با کارمندهای متعجب تاسیس کنیم.

گفتگوی مهران مدیری با خسرو حیدری با بحث سن و سال او آغاز شد و مجری دورهمی با تعجب از ۳۴ ساله بودن مهمانش صحبت کرد و گفت : اصلا به شما نمی آید که متولد سال ۱۳۶۲ باشید و ۳۴ ساله و ادامه بحث به استقلالی بودن مهمان برنامه گذشت و اینکه چرا در یک دوره در تیم پرسپولیس بازی کرده است.

خسرو حیدری درخصوص علاقه خودش به استقلال گفت: در برهه ای از زمان جوان بودم و خیلی رنگ ها را تشخیص نمی دادم و در تیم نوجوانان پرسپولیس بودم. البته در آن سن و سال رنگ آب و قرمز مطرح نبود. ولی درواقع با تمام احترام به پرسپولیس، کار اصلی من از استقلال  شروع شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پست هافبک راست بازی می کند، بیان کرد: من همیشه به دوستان می گویم این چه پُستی است که من انتخاب کرده ام، هر دفعه باید طول زمین را بدوم. ولی این پست را دوست دارم.

حیدری گفت: سن در ورزش حرفه ای خیلی مطرح نیست و بازیکن هایی بوده اند که در سن کم فوتبال را کنار گذاشتند و یا بالعکس.

بازیکن تیم استقلال افزود: جواهر سازی را در دوران نوجوانی تجربه کردم، اما خیلی استعداد نداشتم و در این حرفه نماندم.

حیدری افرود: شرایط زندگی خوب می گذرد و دستمزدها در فوتبال خوب است، اما دورانش کوتاه است. فوتبالیست ها همه در یک برهه هستند و به خاطر برنامه «نود» است که آنالیز بازیکن ها و دستمزد های آنها اعلام می شود. مدت ورزش حرفه ای و دنیای حرفه گری کم است.

وی درخصوص اتمام بازی خود در فوتبال و شغل بعدی اش گفت: اکثر بازیکن ها  به مربیگری رو می آوردند. من هم یک فکرهایی دارم، اما تا به نتیجه ای نرسم اعلام نمی کنم.

در این برنامه مدیری با اشاره به برنامه «نود»، از عادل فردوسی پور دعوت کرد تا مهمان برنامه دورهمی باشد.

مدیری در بخشی از برنامه، برای حل مشکل وجود ۴ کاپیتان در تیم استقلال و تعارف کردن بازوبند کاپیتانی توسط بازیکنان استقلال، ۴ بازوبند کاپیتانی را به خسرو حیدری اهدا کرد تا هر یک از کاپیتان‌های این تیم یک بازوبند کاپیتانی داشته باشند!

در ادامه، خسرو حیدری درخصوص مافیای فوتبال گفت: فوتبال ناپاک یعنی همان مافیا. و من فکر می کنم در همه صنف ها مافیا وجود داشته باشد. من در لیگ برتر خیلی ندیدم. به هرحال چون فوتبال با حاشیه همراه است، احتمال مافیا هم است.

حیدری خاطرنشان کرد: دستمزدها در فوتبال فصلی است، اما یک فصل فوتبالی یک سال است و تمام دستمزها بستگی به رده بندی بازیکن دارد.

وی اظهار کرد: بازیکنان هر کدام آپشن هایی دارند که اگر براساس این آپشن ها قراردادها خود را منعقد می کنند، یعنی هرکدام شرایط متفاوتی دارند .

خسرو حیدری در پاسخ به سوال همیشگی مهران مدیری درباره عاشق شدن گفت : بله من هم عاشق شدم ، زمانی که خیلی جوان بودم همیشه اعتقاد داشتم که نباید در سنین پایین ازدواج کنی و هر وقت دوستانم ازدواج میکردند من آنها را نهی میکردم اما زمانی که همسرم را دیدم آنقدر عاشق او شدم که با خودم میگویم کاش زودتر عاشق شده بودم و الان بعد از گذشت ۱۲ سال از آشناییمان احساس میکنم روز اول است که او را میبینم. من و همسرم رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم و واقعا احساس نیازی در زندگی ما نبود که بخواهیم آن را با بچه پر کنیم اما زمانی که دخترم روشنا دو سال و نیم پیش به دنیا آمد معنی یک خانواده کامل را احساس کردیم.

فیلم ماجرای باجناق شدن با ابراهیمی از زبان حیدری

مهران مدیری درباره باجناق شدن با امید ابراهیمی پرسید که گفت: مهدی رحمتی همیشه در این باره میگوید که تو یک پروژه ۵ ساله داشتی که الان به ثمر رسیده است. امید و بچه ها زمانی که ما در سپاهان بازی میکردیم هر هفته به منزل ما می آمدند و همسرم من از آنها پذیرایی میکرد و این صمیمیت از آنجا ایجاد شد و زمانی که به تهران آمدیم رفت و آمدها بیشتر شد و این آشنایی و ازدواج شکل گرفت. امید واقعا پسر خوبی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره مربی های تیم استقلال گفت: من با مربیان زیادی مثل قلعه نوعی، مظلومی و شفر بازی کرده ام و مربیان بزرگی مثل منصور پورحیدری داشتم.

حیدری در پایان این گفتگو، کتانی فوتبالش را به موزه دورهمی اهدا کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ