ساعت بازی پرسپولیس و نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا

0

پرسپولیس اکنون با کسب ۹ امتیاز شانس مناسبی برای صعود از گروه سوم دارد و امیدوار است تیمش با ارائه بازی مناسب مقابل نسف به نتیجه مطلوب دست یابد.

برانکو در نشست خبری این بازی گفت: تشکر می‌کنم از میزبانی نسف تا به اینجا. فردا بازی مهمی در لیگ قهرمانان آسیا داریم. یک بازی متفاوت داریم و فردا باید به نتیجه‌ای برسیم که در تهران برابر السد بدون استرس بازی کنیم.

 

وی ادامه داد: این را می‌دانم که نسف نسبت به بازی اولی که برابر ما برگزار کرد خیلی آماده‌تر شده. آنها بازی‌های میزبانی خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند.می‌دانیم که آنها به شدت به دنبال برد هستند تا امیدواری خود را برای صعود افزایش دهند. آنها با انگیزه به مصاف ما خواهند آمد. در گروه ما سه تیم شانس صعود دارند و به نظرم این اتفاق تنها در گروه ما افتاده باشد.

 

الان دو تیم ۹ امتیازی و نسف ۶ امتیازی هست که بازی را باید ببرند. با توجه به اینکه الوصل هیچ شانسی برای صعود نخواهد داشت دیگر تیم‌ها به دنبال برد و صعود هستند.

 

برانکو‌ در واکنش به  سوالی در خصوص پیش‌بینی‌اش از این بازی گفت: این بازی مهمی برای ما هست و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را پیش بینی کرد. هر دو تیم به دنبال برد هستند.ما ضمن احترام به نسف به دنبال برد هستیم.

 

برانکو در خصوص اینکه  سوالی درباره شکست در دو بازی پایانی لیگ برتر علیرغم  قهرمانی و اینکه این تاکتیک دامی بوده تا نسف از آنها شناخت پیدا نکند گفت:  نه، ما محاسبه نمیکنیم و اینکه بخواهیم حریف را گمراه کنیم وجود نداشته. در بازی اول دربی بود و علیرغم اینکه در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم آن را واگذار کردیم. بازی سایپا هم مسائلی مثل داوری رقم خورد.ضمن اینکه بازیکنانم حضوری فعال در تیم ملی دارند و این باعث شد تا از نتیجه مدنظر فاصله بگیریم.

 

سرمربی سرخپوشان در واکنش به اینکه فصل گذشته نیز در آخرین بازی و تحت شرایط خاصی صعود کردند و  تا مرحله پایانی صعود کردید و تفاوت تیم‌تان نسبت به فصل گذشته چیست گفت: فصل گذشته و در این مقطع ما ۵ امتیاز داشتیم. اکنون با خیال راحت‌تری به ادامه نگاه می‌کنیم. با این حال اکنون رقابت همچنان شدید‌تر است وامیدوارم به نتیجه بهتر برسیم. نسف نسبت به دور رفت  تفاوت زیادی داشته و این بازی می‌تواند سرنوشت‌ساز و حساس باشد.

 

وی در خصوص شناختش از بازیکنان نسف و اینکه کدامیک را برای تیمش خطرناک می‌داند گفت: با شناختی که از نسف دارم می‌دانم که تمامی بازیکنانش خوب هستند به طور مثال نمی‌توانم بگویم دراگان یا بازیکن دیگر.چند بازیکن در تیم ملی ازبکستان دارد و به همین خاطر با قدرت و تمام توان برابر ما حاضر می‌شوند.

 

روز سه شنبه و از بازی های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و نسف قارشی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و به همین دلیل جلسه هماهنگی مربوط به این بازی، امروز و با حضور سرپرستان و مدیران رسانه ای دو تیم برگزار شد.

 

در حاشیه برگزاری این نشست مسئولان دو تیم از پیراهن های اصلی خود برای این دیدار نیز رونمایی کردند و بدین ترتیب به مانند دیدار رفت، هر دو تیم پرسپولیس و نسف قارشی با همان پیراهن های قرمز و آبی خود به میدان خواهند رفت.

بازی رفت دیدار تیم های پرسپولیس و نسف قارشی با نتیجه سه برصفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

 

جدول لیگ قهرمانان آسیا گروه پرسپولیس برنامه لیگ قهرمانان آسیا برنامه بازیهای پرسپولیس بازیکنان نسف قارشی ازبکستان بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار فوری پرسپولیس

 

حال باید دید آن ها می توانند گل شماره ۲۰ در دوران برانکو را در بازی با نسف قارشی بزنند یا خیر؟

قیمت بلیت بازی نسف قارشی-پرسپولیس اعلام شد

باشگاه نسف قارشی ازبکستان قیمت بلیت های دیدار این تیم با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
سایت باشگاه نسف قارشی ازبکستان اعلام کرد که بلیت فروشی دیدار این تیم با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز شده است.

باشگاه ازبکستان قیمت بلیت های بازی به شرح زیر اعلام کرد: جایگاه ویژه ۳۵ هزار سوم(تقریبا ۱۶ هزار تومان)، جایگاه مرکزی ورزشگاه ۱۵ هزار سوم(تقریبا ۸ هزار تومان)، طبقه دوم ۱۰ هزار سوم(تقریبا ۶ هزار تومان) و بقیه سکوها نیز به قیمت ۷ هزار سوم( تقریبا ۴ هزار تومان) فروخته می شود.

دوشنبه ۱۳ فروردین ۹۷،هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

نسف قرشی ازبکستان – پرسپولیس ایران (گروهC)

ساعت۱۹:۰۰ در ورزشگاه قرشی ازبکستان

به گزارش وب سایت برنامه نود، پرسپولیس پس از شروع تلخ سال ۹۷ و به تعویق افتادن قهرمانی‌اش حالا می خواهد در آسیا جبران کند.

قهرمان ایران با دو برد متوالی مقابل الوصل امارات جایگاه خود در گروه مستحکم کرد.

در گروه C لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس و السد ۹ امتیازی اند و نسف قرشی ۶ امتیاز دارد. پرسپولیس شانس خوبی برای صعود و اول شدن دارد اما یک غفلت می تواند برنامه های این تیم را بهم بریزد.

پرسپولیس فردا میهمان نسف قرشی است و نباختن در این بازی پرسپولیس را به هدفش می رساند. یک تساوی حکم صعود پرسپولیس را امضا می کند.

این تیم فصل گذشته با رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به بهترین نتیجه خود در تاریخ این رقابتها دست پیدا کرد و نمی خواهد فرصت صعود دوباره را از دست بدهد.

باخت به نسف قرشی برای پرسپولیس گران تمام می شود اما کسب یک تساوی و یک برد صعود قرمزها را مسجل خواهد کرد. برانکو با قطعی کردن صعود می تواند در بازی آخر خود در یک رقابت داخل خانه با السد برای سرگروهی تلاش کند.

پرسپولیس اگر می‌خواهد در مرحله بعد هم از مصاف با تیم های عربستانی معاف شود باید سرگروه شود.

بازی سخت

باخت به سایپا در دیدار ۹ فروردین موجب شد پرسپولیسی ها از جشن قهرمانی محروم شوند. حالا فرصت مناسبی برای فراموشی آن شکست است.

پرسپولیس البته اصلا کار ساده ای در ازبکستان نخواهد داشت. نسف هم شانس صعود دارد. این تیم در این فصل لیگ قهرمانان دو چهره داشته است. در خانه موفق به شکست السد و الوصل شد. در خارج خانه هم باختهای سنگینی متحمل شد؛ با سه گل از پرسپولیس شکست خورد و چهار گل از السد دریافت کرد.

پرسپولیس نباید حریفش را دست کم بگیرد و کار خود را پیچیده کند. لیگ ازبکستان مدتی است که آغاز شده و نسف در این چهار هفته نتایجی معمولی گرفته است.هدایت این تیم را روزیکول بردیف ازبک برعهده دارد.

برانکو در بازی با سایپا به ملی پوشانش استراحت داد تا آنها برای این بازی آماده باشند. شجاع خلیل زاده فردا محروم است و محمد انصاری به قلب خط دفاعی برمی گردد.

آمار

بازی رفت دو تیم اولین مصاف پرسپولیس و نسف قرشی محسوب می شد.

نایب قهرمان لیگ ازبکستان درپنج مصافش با ایرانیها صاحب دو برد، یک مساوی و دو باخت شده است. این تیم با پرسپولیس بازی نداشته است.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هفت بار با تیم های ازبک بازی کرده که صاحب سه برد، یک تساوی و سه باخت شده است.

دیگر باز  گروه:

السد قطر-الوصل امارات

نحوه حضور در لیگ قهرمانان آسیا:

نسف قرشی تیم دوم فصل لیگ ازبکستان/ صعود از پلی آف

پرسپولیس قهرمان فصل قبل لیگ ایران/ صعود مستقیم

جایگاه در جدول گروه:

نسف قرشی با ۶ امتیاز سوم

پرسپولیس با ۹ امتیاز دوم

نتایج قبلی در آسیا:

نسف:پرسپولیس ۳- نسف قرشی صفر، نسف قرشی یک- الوصل صفر، نسف قرشی یک –السد صفر، السد ۴- نسف قرشی صفر

پرسپولیس:پرسپولیس ۳- نسف قرشی صفر، السد ۳- پرسپولیس یک، پرسپولیس ۲- الوصل صفر، الوصل صفر- پرسپولیس یک.

آخرین نتایج:

نسف قرشی یک- متالورگ یک

پرسپولیس یک –سایپا ۲

جایگاه درلیگ داخلی:

نسف قرشی با ۸ امتیاز از ۴ بازی ر رده سوم لیگ ازبکستان

پرسپولیس با ۵۷ امتیاز از ۲۶ بازی در صدر لیگ ایران

پنج بازی آخر:

نسف قرشی:مساوی،برد، باخت، برد، برد

پرسپولیس:باخت، برد، برد، باخت، برد

بهترین گلزن در لیگ:

نسف قرشی: عزیزجان گانیف، اسلاوکو لوکیچ و بوبیرعبدیکسولیکوف با ۲ گل

پرسپولیس:علی علیپور با ۱۸ گل

بهترین گلزن آسیایی:

نسف قرشی:عزیزجان گانیف، ایگورگلبان با یک گل

پرسپولیس:علی علیپور با ۳ گل

داور: علی السماهیجی(بحرین)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ