حمایت کریستیانو رونالدو از مسلمانان روهینگیا +عکس

0

کریستیانو رونالدو حمایت خود را از مسلمانان روهینگیا اعلام کرد، اقلیتی که در جریان حملات ارتش میانمار مورد شکنجه و آسیب‌های جسمی قرار گرفته‌اند و بسیاری از آنها به ناچار مجبور به مهاجرت به کشورهای همسایه از جمله بنگلادش شده‌اند.

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید که خود چهار فرزند دارد با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «دنیایی که همه ما فرزندان‌مان را دوست داریم. لطفاً کمک کنید. #روهینگیا #پناهنده». رونالدو زیر این پیام خود همچنین لینک صفحه مؤسسه «Save the Children» را قرار داد تا مردم بتوانند کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک به کودکان روهینگیا به این مؤسسه اهدا کنند.

کشتار مسلمانان روهینگیا کریستیانو رونالدو روهینگیا نسل کشی بیوگرافی کریستیانو رونالدو اینستاگرام کریس رونالدو اخبار سلبریتی ها

کودکان روهینگیا و خانواده‌های‌شان در بحران شدید آب و غذایی و سرپناه به سر می‌برند. براساس اعلام سازمان ملل از تاریخ ۲۵ آگوست ۲۰۱۷ تا کنون بیش از ۶۵۶ هزار نفر از اقلیت مسلمانان روهینگیا در پی حملات وحشیانه ارتش میانمار مجبور به ترک خاک این کشور و پناه بردن به بنگلادش شده‌اند.

رونالدو همچنین با مؤسسه خیریه حقوق کودکان نیز همکاری دارد و پیش از این به خانواده‌هایی که تحت‌تأثیر جنگ سوریه قرار گرفته بودند، کمک‌ کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ