ساره آرین الان کجاست؟ +عکس

0

ساره آرین (متولد خرداد ١٣۵٩ در تهران) هنرپیشهٔ اهل ایران است که عمدتاً به‌دلیل بازی در فیلم آواز قو و سریال هزاران چشم شناخته می‌شود.

او فقط در فیلم سینمایی آواز قو همراه با بهرام رادان در سال ۱۳۷۹ بازی کرد. ضمناً در یک اپیزود از مجموعهٔ هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری در سال ۱۳۸۱ نیز بازی کرد.

نوستالژی بیوگرافی ساره آرین بیوگرافی بازیگران بازیگران فیلم آواز قو

آواز قو فیلمی به کارگردانی سعید اسدی، نویسندگی سعید اسدی و پیمان معادی و تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش و عبدالله علیخانی محصول سال ۱۳۷۹ است.

خلاصه داستان فیلم آواز قو

پیمان فدایی، ناراضی از تصمیم پدرش برای فرستادن او به خارج از کشور، مجلس جشنی را که برایش برپا کرده اند. ترک کرده و به سراغ دختر مورد علاقه اش پرستو آرین می رود. پیمان علیرغم مخالفت پدر پرستو، او را سوار اتومبیلش می کند، اما در یکی از پست های خیابانی نیروی انتظامی آن ها دستگیر می شوند در حالیکه سرگرد فتاح حیدری اعتقادی به جلب و دستگیری آن ها ندارد. درگیری پیمان و یکی از مأموران پاسگاه هنگام پر کردن ورقه تعهد، اوضاع را وخیم تر کرده و پیمان به جرم مضروب کردن پلیس، زندانی می شود. در مدت حبس، یکی از زندانیان او را به فرار از کشور ترغیب می کند. پیمان در فرصتی مناسب از دست مأموران می گریزد و با تماس با شماره تلفنی که از زندانی هم بندش گرفته بود، امکان خروج از کشور را برای خود و پرستو فراهم می کند. در مرز ایران و ترکیه جعلی بودن پاسپورت پیمان لو رفته و ماجرا به گروگان گیری خونین معجز می شود. سرگرد فتاح تمام تلاش خود را برای ختم این قائله بکار می گیرد اما موفق نمی شود سرانجام سر مرز ایران و ترکیه تیرباران می‌شوند

نوستالژی بیوگرافی ساره آرین بیوگرافی بازیگران بازیگران فیلم آواز قو

بازیگران آواز قو

جمشید هاشم‌پور
بهرام رادان
ساره آرین
داریوش مؤدبیان
جمشید اسماعیل‌خانی
افسانه ناصری
قاسم زارع
ثریا حکمت
رامسین کبریتی

نوستالژی بیوگرافی ساره آرین بیوگرافی بازیگران بازیگران فیلم آواز قو

ساره ارین کجاست ، عکسهای جدید ساره آرین ، ساره آرین و همسرش 

اطلاعات بیشتری از ساره آرین تاکنون منتشر نشده است و حتی عکس جدیدی هم منتشر نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ