قیمت میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی PHEV مدل ۲۰۱۸ در ایران +مشخصات فنی

0

طبق اعلام رسمی این شرکت، میتسوبیشی اوتلندر PHEV برای بازار کشورمان ۳۱۷ میلیون تومان تعیین شده که برای فروش نقدی این خودرو تخفیف ۹ میلیون تومانی لحاظ شده است. این خودروی تازه وارد در شش رنگ متفاوت در ایران ارایه خواهد شد و دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر است که این گارانتی برای باتری برقی آن به ۸ سال افزایش یافته است.

شش حالت رانندگی به جز ۳ حالت انتخابی خودرو، در دسترس راننده خواهد بود. حالت‌های انتخابی توسط راننده عبارتند از: اکو، صرفه جویی باتری و شارژ باتری. همچنین حالت‌های انتخابی توسط خودرو عبارتند از: «EV» که تمام الکتریکی است، «هیبرید موازی» که از پیشرانه بنزینی و تنها یک پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند و حالت آخر با عنوان «هیبرید سری» که پیشرانه بنزینی باتری‌ها را شارژ می‌کند.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدا از موتور ۲ لیتری بنزینی دارای ۲ موتور الکتریکی در قسمت جلو و عقب است که از فناوری بسیار جدیدی بهره برده و نسبت به محصولات هیبرید در جهان، تکنولوژی بروزتری دارد و میتوانید بدون نیاز به موتور بنزینی، تا ۶۰ کیلومتر و با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت فقط با موتورهای برقی حرکت کنید.

نمایندگی میتسوبیشی در ایران مشخصات میتسوبیشی اوتلندر مشخصات فنی اوتلندر هیبریدی قیمت میتسوبیشی اوتلندر قیمت میتسوبیشی قیمت خودروهای هیبریدی موجود در ایران قیمت اوتلندر هیبریدی تازه های خودرو در ایران OUTLANDER PHEV

وقتی صحبت از یک SUV قدرتمند می‌شود، شاید یکی از مسائلی که ذهنمان را مشغول خود می‌کند، مصرف سوخت این خودرو‌ها است؛ اما در چند سال اخیر با پیشرفت فناوری‌ها در خصوص خودرو‌های هیبریدی این مسئله تا حدی برطرف شده است. به طور کلی خودرو‌های هیبریدی از نظر قوای محرکه به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول خودرو‌های هیبریدی با طراحی سری است، در این خودرو‌ها موتور بنزینی درون سوز، مستقیما به چرخ‌ها متصل نیست و فقط وظیفه شارژ کردن باتری‌های موتور الکتریکی را دارد.

نوع دیگر خودرو‌های هیبریدی، طراحی موازی دارند؛ در این سیستم موتور بنزینی مستقیما به چرخ‌ها متصل است و این امکان برای راننده بوجود می‌آید که بین موتور بنزینی و الکتریکی، یکی را انتخاب کند و در هر دو حالت هم باطری موتور الکتریکی شارژ می‌شود. حال به نظر می‌رسد میتسوبیشی یک قدم فراتر رفته و پلاگینی را طراحی کرده است که هر دو نوع سری و موازی را شامل می‌شود و قرار است برای اولین بار در خودرو اوتلندر PHEV استفاده شود. اوتلندر PHEV که قرار است پاییز امسال روانه بازار‌های جهانی شود، یک موتور بنزینی  ۲ لیتری همراه با دو موتور دوقلوی الکتریکی دارد که همین تفاوت باعث حیرت کارشناسان حوزه خودرو شده است. بر اساس گفته طراحان و مهندسان اوتلندر PHEV، پلاگین جدید میتسوبیشی، قادر است به راننده این اجازه را بدهد که بین سه حالت EV ، سری و موازی یکی را انتخاب کند. حالت EV که قبلا در خودرو‌های هیبریدی دیگر هم شاهدش بودیم، حالتی است که تمام نیروی حرکتی اتومبیل از طریق موتور‌های الکتریکی تامین می‌شود؛

حال سیستم PHEV در اوتلندر جدید قرار است بین سه حالت در نظر گرفته شده، به صورت اتوماتیک یکی را انتخاب کند؛ آنالیزور‌های اوتلندر PHEV با بررسی جاده و فشار وارد شده به خودرو و همچنین میزان سوخت اتومبیل، بین حالت EV ، سری و موازی یکی را انتخاب می‌کند که این امر باعث می‌شود روند انتقال نیرو به شکلی باشد که اتومبیل در بالاترین حالت راندمان خود باشد. همچنین مهندسان میتسوبیشی اعلام کرده‌اند، اوتلندر PHEV از فناوری ” احیا نیروی ترمز ” بهره‌مند است که این موضوع می‌تواند در تامین نیرو برای شارژ باطری‌های موتور‌های الکتریکی این خودرو بسیار تاثیر گذار باشد.

 

طراحی اوتلندر PHEV

به طور کلی اوتلندر PHEV از نظر ظاهر تفاوت زیادی با نسل قبلی نکرده است و به شکلی می‌توان گفت ظاهر اوتلندر PHEV فیس‌لیفتی از اوتلندر ۲۰۱۷ است. ظاهر داخل کابین هم با نسل قبلی اوتلندر تفاوتی ندارد و فقط میتسوبیشی، دور دوزی قرمز را به عنوان یک آپشن اضافه برای اوتلندر PHEV در نظر گرفته است که افراد هنگام سفارش خودرو، می‌توانند آن را با پرداخت مبلغ بیشتر به طراحی صندلی اتومبیل اضافه کنند. شاید تنها تفاوتی که اوتلندر PHEV با نسل قبلی دارد، فرم و ظاهر رینگ‌های چرخ‌ها است که از متد جدید دایمن کات برای طراحی آن‌ها استفاده شده است.

نمایندگی میتسوبیشی در ایران مشخصات میتسوبیشی اوتلندر مشخصات فنی اوتلندر هیبریدی قیمت میتسوبیشی اوتلندر قیمت میتسوبیشی قیمت خودروهای هیبریدی موجود در ایران قیمت اوتلندر هیبریدی تازه های خودرو در ایران OUTLANDER PHEV

امکانات و آپشن‌های OUTLANDER PHEV 2018

اوتلندر PHEV امکانات و تجهیزات رفاهی اوتلندر قبلی را دارد به علاوه اینکه امکاناتی همچون رادار نقطه کور و رادار تشخیص عابر پیاده به خودرو اضافه شده است. همچنین اوتلندر PHEV از یک مانیتور ال‌ای‌دی بهره می‌برد که حالت نمایش ۳۶۰ درجه دارد و تمام سرنشینان خودرو می‌توانند تصاویر را به راحتی در آن نگاه کنند. همچنین اوتلندر PHEV قرار است به سیستم RCTA مجهز شود؛ این سیستم قادر است اطراف خودرو را تا شعاع ۵ متری آنالیز کند تا خودرو هنگام بیرون آمدن از جای پارک خود به اتومبیل دیگری برخورد نکند.

نمایندگی میتسوبیشی در ایران مشخصات میتسوبیشی اوتلندر مشخصات فنی اوتلندر هیبریدی قیمت میتسوبیشی اوتلندر قیمت میتسوبیشی قیمت خودروهای هیبریدی موجود در ایران قیمت اوتلندر هیبریدی تازه های خودرو در ایران OUTLANDER PHEV

مشخصات فنی

  • حجم موتور بنزینی ۲۰۰۰ سی‌سی + دو موتور الکتریکی (حداکثر قدرت مجموعه ۲۳۰ اسب‌بخار)
  • حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
  • ترمز عقب و جلو دیسکی خنک‌شونده
  • مجهز به سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)
  • کنترل پایداری فعال (ASC)
    و کنترل کشش (TCL)، سوپر کنترل تمامی چرخ‌ها (SAWC)
  • ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار (HSA)
  • ترمز اضطراری کمکی(BA)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ