بویان نایدنوف ،بازیکن استقلال تهران از بارفیکس افتاد و مصدوم شد!

0

بویان هافبک تازه وارد استقلال هنوز شرایط مسابقه را ندارد و در تمرینات استقلال به صورت انفرادی تمرین می کند.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال بعد از مدت ها در صحبتی عجیب از علت مصدومیت او صحبت کرد. وی درباره این بازیکن و علت مصدومیت او گفت: بویان در تست های پزشکی از میله بارفیکس به زمین افتاد و دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در دیدار با الهلال حضور ندارد.

بیوگرافی بویان نایدنوف بازیکنان استقلال تهران بازیکن جدید استقلال تهران اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

وی افزود: این بازیکن قطعا برابر الهلال حضور ندارد و وضعیت او برای دیدار دربی نیز مشخص نیست.

افتادن از میله بارفیکس در تست پزشکی مطمئنا یکی از عجیب ترین پرونده های مصدومیت بازیکنان فوتبال ایران است که استقلالی ها بعد از جذب این بازیکن جدید، به آن دچار شدند و به نظر می رسد فعلا نمی توانند از این بازیکن در ترکیب خود استفاده کنند و احتمالا اولین رونمایی رسمی از او به بعد از دیدار دربی موکول خواهد شد.

استقلال هفته های زیادی را برای جذب بازیکنان خارجی سپری کرد و در نهایت در ساعات پایانی نقل و انتقالات موفق شد بازیکنان جدید را به تیم خود اضافه کند؛ اما به نظر می رسد این تیم همچنان با طلسم استفاده از بازیکن خارجی رو به رو است و فعلا نمی تواند از این بازیکن جدید خود استفاده کند.

بویان نایدنوف (متولد ۲۷ اوت ۱۹۹۱ ، قد : ۱٫۸۳ متر) بازیکن فوتبال اهل جمهوری مقدونیه است؛ که در حال حاضر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ حرفه ای خلیج فارس و در پست هافبک بازی می‌کند.

بازی در تیم ملی مقدونیه

او اولین بازی ملی اش را در سال ۲۰۱۴ و در چهارچوب یک بازی دوستانه برابر تیم ملی فوتبال چین انجام داد. او در یک بازی دوستانه مقابل ایران به میدان رفته‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ