ارزانترین و گرانترین زمین مسکونی در کدام مناطق تهران هستند؟

0

بر اساس آخرین آمار ارایه شده از قیمت زمین در شهر تهران برخلاف تصور، منطقه یک در رتبه‌ی دوم قرار دارد و منطقه ۳ رکورددار بالاترین میانگین قیمت زمین بوده است.

بر اساس آمار پاییز امسال بالاترین میانگین قیمت زمین مربوط به منطقه ۳ با ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و بالاترین متوسط قیمت مسکن در شهر تهران مربوط به منطقه یک با متری ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان بوده است.

ارزان‌ترین میانگین قیمت زمین در شهر تهران نیز به منطقه ۲۰ با یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و متوسط پایین‌ترین قیمت مسکن به منطقه ۱۸ با ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در هر متر مربع مربوط می‌شود.

در خصوص قیمت زمین بعد از منطقه ۳، منطقه یک با متری ۱۰ میلیون تومان، منطقه ۶ با متری ۸.۵ میلیون، منطقه ۷ با متری ۶.۸ میلیون، منطقه ۴ با متری ۶.۵ میلیون و منطقه ۵ با متری ۶ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

درخصوص قیمت هر متر مربع واحد مسکونی نیز بعد از منطقه یک، منطقه ۳ با متری ۹ میلیون تومان، منطقه ۲ با متری ۷.۷ میلیون، منطقه ۶ با ۶.۷ میلیون، منطقه ۵ با ۶ میلیون تومان و منطقه ۴ با قیمت ۵ میلیون تومان در هر متر مربع به ترتیب حائز بالاترین میانگین قیمت مسکن در شهر تهران هستند.

منطقه 3 تهران کجاست منطقه 20 تهران منطقه 18 تهران مشاوره املاک تهران گرانترین خانه تهران قیمت مسکن در تهران قیمت زمین تهران قیمت خانه کلنگی در تهران قیمت خانه در تهران قیمت املاک کلنگی قیمت آپارتمان در تهران اسم محله های بالا شهر تهران ارزانترین خانه تهران اخبار تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ